Колега, имаш истинско чудо на колела. Записвам се и аз, да следя този крайно интересен автомобил
peterkaludov написа:После шеф екипа започна проверка
Мисля, че без шеф екипа няма да имаш този успех - определено.
peterkaludov написа:После шеф екипа започна проверка
KingoftheROAD написа:кабел 2х1,5мм2 не е ли мааалко тъничък? аз бих опроводил поне с 2х2,5мм2.
Петър Христов написа:Днес един колега разгада продавача с 5те киловата на 1.5 кв мм. , гледал е графата с трифазни консуматори При трифазното един киловат е 2 ампера.
PACH какво не му харесваш на ШВПС то?Всички автомобилни инсталации са от ПВА2,което е със същата изолация. ШВПЛ е същото като ШВПС,разликата е че ШВПЛ е до 1 кв. а ШВПС е над 1 кв. ШВПТ не съм срещал не знам какво е. Гумираните са ШКПЛ,ШКПТ и ШКГД.
..........
peterkaludov написа:сега нека поясня още веднъж: това е инсталация която направих за да може когато отида на къмпинг да подам до буса ток и да си включа лампа или нещо друго а не да заварявам.няма да има товар повече от 1500 вата. буса няма инвертор което ще рече че по време на движение в инсталацията не тече ток. за външния конектор мислих къде да го сложа но не ми се иска да пробивам дупки по буса и затова го монтирах под задната броня.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта