1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
sasho_yamaha
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 16 апр 2011 20:52
Автомобил: T4 Volkswagen Multivan GENERATION
Двигател: 2.5 R5 TDI AXG 202hp.

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот sasho_yamaha » Пон 01 дек 2014 19:42


Слагай кулер и върви да ти го мапнат и ще останеш много доволен!Мищо аз моя съм го докарвал и до 13 на 100 :mhihi




hoseto.1
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 0:28
Автомобил:
Двигател:

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот hoseto.1 » Нед 07 дек 2014 1:10


някои по запознат,ако може да ми обясни по-подробно и просто,че не съм кои-знае какъв маистор ,тука намерих малко инфо само:
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=10966


hoseto.1
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 26 апр 2014 0:28
Автомобил:
Двигател:

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот hoseto.1 » Пет 09 яну 2015 13:19


Някой дали ще може да ми обясни каква е работата на печката,защото преди не се включваше а сега ми работи постоянно без дори да пускам парното


Ivailo G. Ivanov
Мнения: 200
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Devnq

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот Ivailo G. Ivanov » Съб 10 яну 2015 14:36


hoseto.1 Здравей, според мен от това , което се вижда на снимките , са ти нужни двете прихващащи планки , осем крипежни болта м6 някой друга гайка м6 . Кулера има вградена букса според мен нея, не трябва да я свързваш остава си така , освен това кулера има щуцер с маркуч , според мен трябвя да скасиш маркучето и да го запушиш с някое болче и скобичка , освен ако твойте тръби , който ще махнеш имат щуцер с маркуч включващ се някаде , то тогава няма да запушваш маркуча от интеркулера а ще го отведеш и включиш на съответно то място кадето се е включвал предишния твой маркуч , но аз такъв не виждам на снимките затова ще се наложи просто да го запушиш . Ще ти трябват и двете тръби , за свързване на кулера , гледам едната си има мап сензор кадето да вкараш твоята букса. Освен това колегата режи кората на капака за да може да се обдухва кулера , там малко не се разбира ползва оригинален дефозиор или преправя нещо . Затова като отидеш на моргата ще е добре да вземеш оригиналната кора на капака с дифозиора от 2.5 тди , освен това ще вземеш от 2.5тди 102 коня кулера с планките и въздоховодите като на снимките . Това е , сам прицени дали си струва разхода.


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: 1000-да въпроса за т4 2.5 тди

Мнениеот DA@KA » Съб 10 яну 2015 16:45


Мап сензора е при компа и маркуча от кулера влиза там?Това на кулера е датчик за температура колега!!



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта