Здравейте!
Имам Т4 2.5 тди 88кс с дискове отзад и ми задържа ръчната отдясно.Проблема не е в жилото, а в апарата.След много опити да го разкарам на място успеха е нулев.Решил съм да го ремонтирам, купих си рем. комплект и нова пружина, изчетох из форумите каквото намерих по темата и освен това съм помагал на приятел за ремонта на неговите апарати на А3-ка , така че имам известен опит и познание по темата , НО имам някои притеснения и се нуждая от съвет?
1во - ваденето на буталото, нямам специален инструмент , ако го вадя с подходящи клещи , захванато само за ръба през парцалче има ли опасност да го нараня , и освен това ляв -десен апарат има ли разлика в посоката на въртене на буталото?Апарата е Lucas!
2ро- някои ме убеждават ,че няма да мога да си обезвъздуша без уред спирачките като хората.Аз мисля да ползвам системата един натиска педала, аз отварям и затварям пробката.Освен това ми кажете задължително ли е да обезвъздушавам и отпред след процедурата. Както казах ще правя заден десен апарат, мисля да обезвъздуша първо него , а после заден ляв.Спирачна течност няма да сменям!След като сваля апарата , докато работя по него ще запуша маркуча да не взема въздух.
3то- ако случайно стане гаф и да речем счупя пробката , има ли съвместим апарат от друг модел VW? МЕРСИ!!
Т4 2.5 тди 88кс Ремонт на заден апарат
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Т4 2.5 тди 88кс Ремонт на заден апарат
Само ръчната ли задържа,ако и на спирачка се получава може да е маркуча преди спирачния апарат.Колега виждам че си технически грамотен,намери си дружка да припомпи !леко!!!!педала на спирачката и така извади буталото,После го прибирате въртеики по часовниковата стрелка.За обезвъздучаване няма проблем,ноо без контакт ако помпите на педал,всички колела са самостоятелни заради АБС.Желателно е да се обезвъздушат и така си се оцапал,не си го спестяваи.Ако не си сменял течноста до сега го направи.Успех
Re: Т4 2.5 тди 88кс Ремонт на заден апарат
Само ръчната задържа ,проверено ! Буса е с 4 диска ,но без АБС. Притеснява ме основно при обезвъздушаването да не счупя някоя пробка и да прецакам нещата.
Re: Т4 2.5 тди 88кс Ремонт на заден апарат
Някой знае ли, дали задни апарати от Sharan са еднакви за Т4?Понеже предпочитам ако мога да намеря резервен апарат ,в случай ,че нещо се обърка при ремонта.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: Т4 2.5 тди 88кс Ремонт на заден апарат
Здравейте . Имах проблем със заден десен апарат . Течеше спирачното масло между оста на ръчната и семерингата . Купих комлект гумички за апарата , когато изкарах старата семеринга видях , че оста кадето ляга семерингата е набраздена от ръжда .Самото желязо вече беше корозирало набраздено . Викам си тука нищо няма да стане , семерингата няма да може да уплатни , ще има течове . Ивадих буталото да видя дали мога да извадя оста , доколкото си спомням май неможеше да се извади а и да можеше такава ос няма от каде да се вземе нова. Зотова викам си ще сложа новата семеринга и се надявам да няма теч . Така и стана зглобих всичко по реда си буталото го въртях с ключ гарга като го държах горе на върха в дълбочина 4 / 5мм . Най трудното беше да нанижа оплатнението на буталото . След като поставих новата семеринга на старата ос на апарата за ръчната , обезвъздоших само въпросното задно ляво колело . сглобих всичко и вече 4 / 5 месеца няма проблем .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта