Буса е вече регисгриран в БГ преди година , с БГ номера . Отиваме в КАТ за прехвърляне и ...... номера на двигателя набит на блока няма нищо общо с вписания в талона преписан от лепенка върху капака на агренажа . Отиваи се оправяй в КАТ който е извършил регистрацията и с предишния собственик .
Решение - предишния собственик подписва деклерация пред нотариус ,че не е сменял двигател в БГ докато е бил във владение на МПС - то .
Заваля - люка протече . Не откривам никакви отвори за отичане на вода в ъглите на люка . Електрически е . Помагайте
.
Чистачките дръпнати към колмилото пръскат и чистят 3 пъти . Нагоре - мърдат веднъж ,по средата - покой , надолу - чистят с интервал . Как да ги накарам да работят постоянно в дъжда ?
Двузонов климатроник - не работи . Поглеждам отдолу - няма го компресора .
По двигателя капки масло около шайбата , но за 1000 км маслото не е мръднало !?
Т4 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel първи проблеми след покупка и тяхното решение
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Първи проблеми след покупка и тяхното решение
Половината от тия неща не ги ли видя преди да го купиш? Айде, мотора както и да е....ама компресора и чистачките?
Люковете имат дренажни тръби, които на този модел трябва да видиш къде излизат. Обикновено са някъде при калниците, но може да са забити на много места. Като се запушат, започва да тече вътре. Иначе водата, която минава през уплътненията на люка, си се оттича през дренажа.
Люковете имат дренажни тръби, които на този модел трябва да видиш къде излизат. Обикновено са някъде при калниците, но може да са забити на много места. Като се запушат, започва да тече вътре. Иначе водата, която минава през уплътненията на люка, си се оттича през дренажа.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Първи проблеми след покупка и тяхното решение
Колега, напиши поне за кой модел, година и кой двигател иде реч
- yo_ko
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 13:06
- Автомобил: Т4 Мултиван
- Двигател: ACV 97
- Местоположение: Нова Загора
Re: Първи проблеми след покупка и тяхното решение
Vlad777 написа:Колега, напиши поне за кой модел, година и кой двигател иде реч
Писах в аватара , но може и да не се разбира - 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel .
- yo_ko
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 13:06
- Автомобил: Т4 Мултиван
- Двигател: ACV 97
- Местоположение: Нова Загора
Re: Първи проблеми след покупка и тяхното решение
Salvatore написа:Половината от тия неща не ги ли видя преди да го купиш? Айде, мотора както и да е....ама компресора и чистачките?
Люковете имат дренажни тръби, които на този модел трябва да видиш къде излизат. Обикновено са някъде при калниците, но може да са забити на много места. Като се запушат, започва да тече вътре. Иначе водата, която минава през уплътненията на люка, си се оттича през дренажа.
Компресора си го казаха , чистачките щом работят с интервал , ще работят и постоянно , но може би не ги пущам правилно . Жената държеше да го взема на късмет - взех го ! Значи дренажа не е преди уплътнението , а в легенчето след него . От ляво и дясно има по една квадратна дупчица на 10 на см от от ъгъла в посока назад . Може би е това.
Поздрави !
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Първи проблеми след покупка и тяхното решение
Капките масло около шаибата са слабо място,общо взето капе и от отворите за болчета на картера.Проблема е в маслената помпа която е с гарнитура.Почти 5 пъти съм свалял картера докато разбера откъде сълзи,проблема го оправих с тънък филм силикон от двете страни на гарнитурата.Гарнитурата на маслената помпа е задължителна!!!.Лостче за чистачки 10 15лв на морга.Позиция надолу имаш две скорости на интервал,нагоре от неутралното също две непрекъснати скорости,напред пръска и пуска чистачката на задното стъкло. Има разлика ако вземеш лостче от пасат или голф 3 само в дължината и изнасянето на рамото.Ако нямаш лост за темпомат си вземи такъв с MFA ще ти кажа как да си го вържеш.Лека вечер,каквот можем ще помогнем.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Първи проблеми след покупка и тяхното решение
От тези дупки в легенчето под люка трябва да тръгват тръби, които излизат някъде под колата. Нормално е, запушват се. С една тънка тел ги прокарай и ще спре да тече вътре.
- yo_ko
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 13:06
- Автомобил: Т4 Мултиван
- Двигател: ACV 97
- Местоположение: Нова Загора
Re: Т4 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel първи проблеми след покупка и тяхното решение
Най - накрая свалих легенчето - без дренажи е , от това е проблема . Ще го разпробия поне в предната част и ще пусна 2 тръбички през предните колонки . Къде да ги изведа обаче ? Пуснат от горе надолу маркуч влиза 60 см и не иска повече . Идеи ?
- stefan4o
- Мнения: 19153
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Т4 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel първи проблеми след покупка и тяхното решение
На моята джета дренажите излизат в пространството между калника и пластмасовия подкалник. Има си заводски отвори, откъдето минава маркучът. Може и да ги отведеш до подчистачките, където са ти другите дренажи.
- yo_ko
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 13:06
- Автомобил: Т4 Мултиван
- Двигател: ACV 97
- Местоположение: Нова Загора
Re: Т4 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel първи проблеми след покупка и тяхното решение
Климатроника проработи срещу 250 лв за компресор 2 ръка , монтаж и зареждане , но се оказа че има проблем с електрониката и не дава ток на ел съединителя . С помощта на този сайт
http://translate.google.com/translate?d ... 0184505%26
и два дена четене и замерване намерих прекъсната жица към един от датчиците . Сега остана да отстраня 30 секундтото мигане на дисплея при всяко включване / да изтрия натрупаните грешки/.
Имат ли климатрониците Ни самодиагостика или трябва да се ходи някъде при майстор ?
Пуснах и дренажи към легенчето на люка и дъжда вече не е проблем за тенекиената ми палатка през уикендите .
http://translate.google.com/translate?d ... 0184505%26
и два дена четене и замерване намерих прекъсната жица към един от датчиците . Сега остана да отстраня 30 секундтото мигане на дисплея при всяко включване / да изтрия натрупаните грешки/.
Имат ли климатрониците Ни самодиагостика или трябва да се ходи някъде при майстор ?
Пуснах и дренажи към легенчето на люка и дъжда вече не е проблем за тенекиената ми палатка през уикендите .
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 21 дек 2012 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Т4 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel първи проблеми след покупка и тяхното решение
Здрасти колега успя ли да тестваш климатроника и да отстраниш 30секундното мигане,че и аз имам проблем.
Колега можеш ли да направиш снимка на релетата да видя как са разположени при теб.
Колега можеш ли да направиш снимка на релетата да видя как са разположени при теб.
- yo_ko
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 17 дек 2008 13:06
- Автомобил: Т4 Мултиван
- Двигател: ACV 97
- Местоположение: Нова Загора
Re: Т4 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel първи проблеми след покупка и тяхното решение
vecelin написа:Здрасти колега успя ли да тестваш климатроника и да отстраниш 30секундното мигане,че и аз имам проблем.
Колега можеш ли да направиш снимка на релетата да видя как са разположени при теб.
Не успях да направя нищо с мигането .Мига си 20 сек и се оправя .
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Т4 97 г , ACV 2,5 75 kw Multivan , disel първи проблеми след покупка и тяхното решение
Важно е да духа студено, ваг кома ще ви насочи към проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта