В момента е Нед 18 ное 2018 14:12
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00




Създай нова тема  Отговори  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Сря 28 сеп 2016 21:43 
Извън линия

Регистриран на: Пет 04 мар 2016 1:13
Мнения: 7
Автомобил:
Двигател:
Мммдаааа. Няма да ми се размине очевидно, а толкова ми се искаше :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Чет 29 сеп 2016 12:34 
Извън линия

Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
Мнения: 133
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Към 300 лева ти е технотеста, но трябва да се разходиш до тях да ги питаш какво ще искат като документи. Чувал съм, че чертежи искат...ама да не те подведа. Пиши им един мейл или иди на място.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Съб 22 окт 2016 12:18 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 04 ное 2015 9:06
Мнения: 11
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4 D 2001
В момента съм с Т4 от 8+1 преобразуван на 4+1 места с кемпер оборудване от Реимо което свалих от предната си Т4 която купих оборудвана като кемпер. Сегашната е Т4 2.4Д от 2001 г. По принцип трябва да мина през Технотест, но като се запознах каква е процедурата се отказах за сега и се моля да не ме спрат по пътя някъде. Иначе оборудването е оригинално на Реимо, което би трябвало лесно да мине през Технотест. Но когато говорих с тях, се оказа, че искат да има пълно кемпер оборудване, а аз моето съм го разкарал, защото не ми трябва. Ползвам го предимно за риболов и има най-необходимите неща. По магистралата вдига 130-140 но не и на баир :) Разхода при по-бързо каране отива към 10 на 100 и натоварен до горе. При нормално каране пада до 8.5 на 100. Аз си взех отново Т4, защото кемпер оборудването ми беше за Т4 и нямаше да пасне на купето на Т5, а и все още си предпочитам Т4 пред Т5. За кемпер може би най-доброто решение от VW си остава на базата на Т3 и Т4 ако се намери и синхро още по-добре. Предната ми Т4-ка беше с 1.9Д и също бях много доволен от нея, като разхода ми беше 6.5 на 100 при нормално каране.

За Т5 има едно много добро решение, но вече отиваме в съвсем друг бюджет:

https://youtu.be/GIG9P0lB1iA


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Пон 24 окт 2016 22:57 
Извън линия

Регистриран на: Пет 04 мар 2016 1:13
Мнения: 7
Автомобил:
Двигател:
Оооо такава Т5 видях в Шамони и честно казано много ми хареса, но цената е .... мноооого далеч от мен.
Това си направо хотелска стая в този вид. Иначе в Швейцария имаше два които ми харесаха, но цените им бяха далеч далеч от това което можем да си позволим, а и нямаха баня. Но успях да покарам един Т5 да видя как върви с оборудването и ... съм малко разочарован, но все пак не е лека кола.
Търсенето на подходящата машинка продължава. Сега обаче вече ще имам доста по добър поглед от това какво предлага Т5 дизел. Бензин още не съм успял да тествам.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Пет 28 юли 2017 15:34 
Извън линия

Регистриран на: Съб 08 авг 2009 19:41
Мнения: 35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Здравейте,

Имам сходни въпроси и ще си позволя да ги задам в тази тема. Търся си Т5 дълга база, като искам да го ползвам основно като пътнически 8+1, но лятото когато сме на море с приятелката ми да оставям само предните седалки и да да си го устроим за спане. Няма да слагам абсолютно нищо вътре освен багажа, столове и маса за пикник и един дюшек на който да спим нощем.

1) Ако се води пътнически и си е регистриран като такъв мога ли да го карам с по малко седалки от предвиденото? И дори и да не мога предполагам глобата е символична.

2) Може ли пътнически да се регистрира товарен, но все пак да е със седалките ? Предполагам става варианта с трепереното да не ме спрат с 8 човека вътре, но познавам хора които карат спортни коли регистрирани като товарни и се чудя струва ли си занимавката за пестенето на 200 лв данък?

поздрави!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Съб 29 юли 2017 4:17 
Извън линия

Регистриран на: Чет 11 апр 2013 10:46
Мнения: 3
Автомобил:
Двигател:
Здравейте,
И аз имам сходни въпроси като тези на BoZo + още няколко :)
1. Чудя се какво да гледам, някоя "късна" Т4-ка или "ранна" Т5. Дали моделите Т4 малко след 2000-ната са по- надежни и излекувани от детски болести спрямо Т5 от същите години.(то си е на късмет де, все пак ще е втора ръка, но да имам едно на ум дет се вика)
2. Аз не търся лукс, това, за което мисля да ползвам буса е преспиване, не искам нищо повече от шкаф за багаж и надуваем дюшек отзад, не ми трябват бани, тоалетни, газови инсталации. Идеята е да мога да ида на къмпинг и когато искам да ям в съседното градче, просто да запаля и да ида.
3. Имам дете на година, как седят нещата с возенето на дете отпред, ако си взема товарен бус и го полззвам за гореспоменатите неща, дали ще има проблем да се монтира детското столче? За автомобил трябва да изключа еърбега, за бус същото ли е, има ли допълнителни изисквания?
4. Някой дали може да сподели как седят, на практика нещата с такси, винетки и други административни простотии. Разбрах, че на товарен данъкът може да е по нисък, но се ходи два пъти на преглед, предполагам са други цеите на винетките и застраховките.
Поздрави!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Съб 29 юли 2017 20:56 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Мнения: 6363
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002
BoZo написа:
Здравейте,

Имам сходни въпроси и ще си позволя да ги задам в тази тема. Търся си Т5 дълга база, като искам да го ползвам основно като пътнически 8+1, но лятото когато сме на море с приятелката ми да оставям само предните седалки и да да си го устроим за спане. Няма да слагам абсолютно нищо вътре освен багажа, столове и маса за пикник и един дюшек на който да спим нощем.

1) Ако се води пътнически и си е регистриран като такъв мога ли да го карам с по малко седалки от предвиденото? И дори и да не мога предполагам глобата е символична.

2) Може ли пътнически да се регистрира товарен, но все пак да е със седалките ? Предполагам става варианта с трепереното да не ме спрат с 8 човека вътре, но познавам хора които карат спортни коли регистрирани като товарни и се чудя струва ли си занимавката за пестенето на 200 лв данък?

поздрави!

По първият въпрос: мога само да споделя как е било при мен: без никакъв проблем . Имал съм доста бусове , които бяха пътнически регистрирани и съм им махал седалките отзад с цел да натоваря неща . Дори и в чужбина . Спирали са ме редовно за провеки както тук в Бг , така и извън, никой никога не ми е правил проблем
По-големият проблем е кола регистрирана с опред. брой места, да се качат повече на брой хора, тогава става кофти.
По втория : Не съм сигурен, но за товарни коли се иска товарният отсек да надвишава пътническия отсек по обем. И тогава не е проблем да се регистрира като товарен. В пътническия отсек не влиза местото на пътника до водача . Т.е. влияе обемът след седалките на водача и пасажера до него. Това е доколкото знам . Може и да греша.
П.п. в немско има вариант и коли които са реално пътнически ( за ТЛК 80 примерно) могат да се регистрират и като товарни ако се използват предимно за влачене на ремарке, водят се "влекачи" :) . Спорно е обаче


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Пет 03 авг 2018 23:15 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 11 юни 2018 16:19
Мнения: 4
Автомобил: Isuzu D-MAX
Двигател:
Местоположение: София
Относно 2-та прегледа годишно при коли регистрирани като товарни категория N1, е валидно за коли по-стари от 10 г. Т5 мултиван и каравел коя категория се регистрират ? Предполагам М1


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Съб 04 авг 2018 8:40 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4633
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
Двата прегледа годишно за коли регистрирани като N1 отпаднаха. Сега и нови и стари минават веднъж годишно прегледа.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Съб 04 авг 2018 21:35 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Мнения: 6363
Автомобил: yamaha dragstar 1100
Двигател: V-twin 2002
Откога е тази промяна?


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Т4 срещу Т5 за кемпер Публикувано: Съб 04 авг 2018 23:47 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Мнения: 4633
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ
За точна дата незнам но е поне от два месеца.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design