Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Здравейте , колеги рових се из темите не открих подобна тема, та днес установих че и двете перки на радиатора на буса ми (Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. с двузонов климатроник) са блокирали , оказаха се разбити лагери които смених но по-сериозният проблем е ,че четкодържачите и леглата за четките бяха стопени . Въпроса ми е дали мога да открия от някъде само четкодържачите или евентуално целите вентилатори , рових из морги , сайтове и т.н но никъде няма точно такива перки или ако някой може да помогне със съвет как да ги преправя или ремонтирам , или евентуално да заменя вентилаторите или четкодържачите със сходни . Също така върху самите вентилатори има някакви жалузи които махнах , по съвет на майстора който ми ремонтира буса , въпросът ми е мога ли да карам без тях ?Ще бъда благодарен на каквато и да е помощ и съвет!
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Пусни малко снимки колега, има решения но на сляпо само ще си чешем пръстите. А жалузите ги запази, ще потрябват за зимата :)
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Без жалузите и водна печка този мотор никога няма да достигне работна темепатура зимата.
Re: Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Благодаря за съветите колеги , в крайна сметка реших да запазя жалузите . Оказа се ,че ремонтни комплекти или само четкодържачи за вентилаторите няма .
Най-тънката оферта беше 125 лева за 1 бр. перка . В крайна сметка изкарах късмет и открих пълен комплект стойка , жалузи и двете перки за 150 лева в една морга . .
Подмяната беше бърза но се оказа ,че предишният собственик вместо да вземе мерки като му е изгорял бушона е навил много дебел тел на тяхно място и .... резултата беше на лице . Пропуснах да кажа как разбрах ,че перките ми са блокирали...климатроника не включваше или ако зацепеше започваше след кратко да включва и изключва постоянно , а температурата от своя страна не мръдна от 89 градуса дори и без перки . Днес преди да ги сменя карах без перки и температурата пак не мръдна....
Най-тънката оферта беше 125 лева за 1 бр. перка . В крайна сметка изкарах късмет и открих пълен комплект стойка , жалузи и двете перки за 150 лева в една морга . .
Подмяната беше бърза но се оказа ,че предишният собственик вместо да вземе мерки като му е изгорял бушона е навил много дебел тел на тяхно място и .... резултата беше на лице . Пропуснах да кажа как разбрах ,че перките ми са блокирали...климатроника не включваше или ако зацепеше започваше след кратко да включва и изключва постоянно , а температурата от своя страна не мръдна от 89 градуса дори и без перки . Днес преди да ги сменя карах без перки и температурата пак не мръдна....
- ktamen
- Мнения: 6171
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Преди година свалих едно изгоряло моторче от един Ровър с обещанието да го сменя със здраво. Разбира се по моргите няма голям избор за Ровър, но има богат избор на моторчета. Моторчето се оказа същото, като от някакво Субару или Дайхацу или нещо от този род. Свалянето от кожуха му и слагане в кожуха на Ровъра не беше никак трудно. За самото моторче платих 10 - 15лв.
Не търсете моторче за конкретна марка и модел, идете при купчината с моторчета и сравнявайте с вашето.
Не търсете моторче за конкретна марка и модел, идете при купчината с моторчета и сравнявайте с вашето.
Re: Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Здравейте колеги, някой може ли да ми каже кога трябва да включи втората(дясната) перка и кога отварят жалузите, защото при мен след смяната дори и като включа климатроника работи само дясната а иначе и двете са пробвани и работят, замерени са всички датчици и релета, връзки и т.н. и нямат никакви проблеми.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Първо тръгва лявата перка на слаба степен,при достигане на някакво налягане се включва дясната на макс.Лявата работи постоянно при пуснат климатик.Провери си бушоните,нямам идея твоите какво са до 99г. са пластини 50А.Има едни черни кутиики до акумулатора.
Re: Caravelle T4 - 2.5 TDI,102 к.с. 06/1998 г. - Блокирали перки на радиатора
Да две пластини по 50А са , проверени са и сменени с нови. Днес понапънах буса в жегата и перките заработиха така: лявата работи постоянно на бавни обороти, като включа климата пак лявата перка включва на бързи обороти и чак като покарах 20-30 км. В жегата на клима включи и дясната на бързи обороти. Благодаря са помощта и съветите колеги!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта