Здравейте,
Проблема е следният:
Колата пали трудно ,но като запали един път ако се загаси пали лесно. Когато работи не пуши има мощност но от време на време имам чувството ,че не работи някой цилиндър. След 15-20мин работа колата гасне като малко преди да загасне пак прекъсва за малко и като загасне няма палене. Когато изстине пак пали. Грешки няма корекцията на дюзите се променя и расте колкото повече загрява. Чете се с Лънч и Делфи.
Благодаря!
Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г
О пръстени на дюзи,глава ,дюзи и така нататък
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г
Благодаря ! И аз стигнах до този извод след замерване на помпа високо налягане ..... двигателя спря , а налягането не мръдна! След това започвам да въртя на стартер и не вдига налягане! Лифт помпата дава 0.5-0.6
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г
При мен се оказа тандем помпа. Всичките цилиндти палеха задно и решихме, че това не би трябвало да е О пръстен. След смяна на тандем помпата 4 поредни сутрини палеше от раз. А преди това нито веднъж не беше палил от раз откакто го имам.
Пето палене няма, че буса изгасна в движение по едни черни пътища. Подозираме, че може да е било заради наклоните и малкото нафта в резервоара. Но ще е ясно другата седмица като го вкарам в сервиз. Ако се окаже, че съм минал 250км на пътна помощ заради лошо обезвъздушаване ще бера яко срам :) .
Прилагам и един файл от TDIClub Club-а който дава разни насоки за това как се тестват компонентите по горивната система на PD мотора. Дава полезни насоки как се проверява тандем помпа , подкачващата помпа в резервоара и разни други неща. Писано е от някое от тамошните гурута.
Пето палене няма, че буса изгасна в движение по едни черни пътища. Подозираме, че може да е било заради наклоните и малкото нафта в резервоара. Но ще е ясно другата седмица като го вкарам в сервиз. Ако се окаже, че съм минал 250км на пътна помощ заради лошо обезвъздушаване ще бера яко срам :) .
Прилагам и един файл от TDIClub Club-а който дава разни насоки за това как се тестват компонентите по горивната система на PD мотора. Дава полезни насоки как се проверява тандем помпа , подкачващата помпа в резервоара и разни други неща. Писано е от някое от тамошните гурута.
- Прикачени файлове
-
- PD_fuel_delivery_check.pdf
- (433.06 KиБ) Свален 270 пъти
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 12:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с T5 2.5 BNZ 2008г
Само за информация ... Проблема беше в о пръстените сложих нови на износените легла като преди това почистих и райберовах леглата повечко. Върнах си и 4те разпаднати дюзи регулирах и засега буса заработи добре! Нямам идея колко ще кара ,но си заслужава пробата защото взех кит о пръстените с болтове за дюзи , а трябваше и 4 дюзи с глава и много труд.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта