VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Колеги, може ли някой да ми каже, как в двигатела влиза нафта? Смених маслото преди месец и от няколко дни гледам, че капе под буса. Проверих го и се оказа, че го е смесило с нафта, след като го източихме, се оказа с 2литра повече от нормалното. Смених го отново и само за два дни, пак хо смеси с нафта... От къде би могло да ифва проблема?
Лятото ми правиха проверка на дюзите и казаха, че са перфектни.
Последна промяна от radotom на Нед 03 апр 2022 18:00, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел и допълнено заглавие
Причина: Преместена в правилния раздел и допълнено заглавие
Re: VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Привет,
Дюзите може да са супер, но уплътненията на дюзите в главата може и най-вероятно са сдали багажа.
Нека някой друг да пише, но това се случва често май. Моят двигател е друг и не знам как е при битурбото. Може и да греша.
Дюзите може да са супер, но уплътненията на дюзите в главата може и най-вероятно са сдали багажа.
Нека някой друг да пише, но това се случва често май. Моят двигател е друг и не знам как е при битурбото. Може и да греша.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Ако има тандем помпа може да се е разтекла от към вала. Предлагат се ремонтни комплекти за тях.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Това е T5.1 и е common rail. Не мисля, че има тандем помпа. Като гледам SSP 403, то вариантите са малко за разреждане на маслото с нафта.
Вариант 1 са дюзите. Вариант 2 са износени цилиндри. Ако няма нещо което не е включено в SSP 403, то няма друго място от което да дойде нафтата в маслото.
Леглата на дюзите имат някакъв отдушник. Та не си го представям да напълни маслото от там с нафта. Тук някой с опит може да сподели. Аз имам само теория :) .
Вторият вариант с износеният мотор е много болезнен. Имаше истории, че тези мотори живеели по 200 000км и после се сменяли. Силно се надявам да са само истории.
Към автора - дай малко история. От колко време имаш буса, на колко километра е, от колко време си забелязал проблема, има ли някакви други особености като висок разход на гориво? И за тези два дни дето е напълнил пак маслото с нафта колко километра измина?
Не е удачно да караш с този проблем. Мотора се износва много бързо с толкова разредено масло. И лагери, и валове ще дадат фира.
Вариант 1 са дюзите. Вариант 2 са износени цилиндри. Ако няма нещо което не е включено в SSP 403, то няма друго място от което да дойде нафтата в маслото.
Леглата на дюзите имат някакъв отдушник. Та не си го представям да напълни маслото от там с нафта. Тук някой с опит може да сподели. Аз имам само теория :) .
Вторият вариант с износеният мотор е много болезнен. Имаше истории, че тези мотори живеели по 200 000км и после се сменяли. Силно се надявам да са само истории.
Към автора - дай малко история. От колко време имаш буса, на колко километра е, от колко време си забелязал проблема, има ли някакви други особености като висок разход на гориво? И за тези два дни дето е напълнил пак маслото с нафта колко километра измина?
Не е удачно да караш с този проблем. Мотора се износва много бързо с толкова разредено масло. И лагери, и валове ще дадат фира.
-
- Мнения: 1880
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Ако има ДПФ и неуспешни регенерации е от това, почти 100% сигурно!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Я обясни как неуспешна регенерация довежда до такъв проблем? Май някъде се споменаваше такъв вариант, но не успявам да си го представя...
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Разбрах :) . Впръсква се повече гориво аз да може да се вдигне температурата на изгорелите газове. Само дето горивото е прекалено много и част от него измива масленият филм и слиза надолу към маслото.
-
- Мнения: 1880
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VW T5 2011 BiTdi 179к.с. нафта в маслото
Нещо такова се получава, но пък такъв проблем не съм забелязвал преди ерата на ДПФ, въпреки, че доста съм се занимавал с центровки, количества гориво и т.н. :) вероятно понеже предимно със стари кочинки съм се занимавал и са си "хапвали" масълце заедно и с добавеното количество нафта. Последната ми кола е първата кола на реалните си километри. Въпреки, че е на 270 000 и с ДПФ изглежда направо все едно е от магазина в сравнение с предишните и масло не съм доливал на никоя всичките си горяха в рамките на нормалното - половин до един литър от смяна до смяна.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта