за транспортер т4

Техническа и сервизна информация за Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
asen1
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 3:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: espania
Контакти:

за транспортер т4

Мнениеот asen1 » Съб 14 яну 2006 18:47


предстои ми закупуване на такъв 2.4дизел и ме интересува някои да ми каже нещо повече за мотора добри ли са какви дефекти наи често дават заслужава ли си или да търся с друг двигател иначе тоя бил на 140 000хил. ето и линк към обявата [url]http://coches.segundamano.es/fichaI.cfm?id=9407165&total_anuncios=16&categoria_id=37&marca=Otras%20marcas&palabra=CARAVELLE%20&precio_min=&precio_max=&provincia=0[url][/url][/url]




Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Нед 15 яну 2006 0:57


Моето Ауди е с този мотор. Лек автомобил VW с него няма, но това всъщност е 1.9 Д с още един цилиндър. Перфектен и много издръжлив двигател, не е капризен и няма никаква електроника. Има страхотен ресурс (при правилна и точна подръжка) - поне 500 хил. км. Всички части по мотора са от други VW или Audi дизел.
Сега какво си иска:
1. Смяна на масло и филтър - задължително на 7500 км и то полусинтетика. Най-добро е MOTUL Synergie 15W-50.
2. Ако подгревателните свещи са стари и изгори една задължително смени всичките.
3. Ако не на всяка, то през една смяна на ангренажен ремък сменяш задължително зъбното колело, което е "нанизано" на коляновия вал. Иначе ще имаш ядове, както при скъсан ангренажен ремък. В БГ цената му е около 40 лв., няма ментета.
4. Акумулаторът, колкото и да е добър след 3 г. го даваш на приятел с бензинов мотор и си купуваш нов с повишен стартерен ток.
5. Задължително веднъж на 4 години се сваля стартера за основна проверка, почистване и смазване.
6. Теч от гайките, които притягат капака на клапаните да не те притесняват - сменят се гумените пръстени и се притяга по предписание.
7. Не е капризен към качеството на нафтата. Разбира се да не е съвсем отвратна.
Засега толкоз. Ако имаш въпроси питай. :wink: :lol: :)


Потребителски аватар
asen1
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 3:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: espania
Контакти:

Мнениеот asen1 » Нед 15 яну 2006 19:29


благодаря ти за изчерпателния отговор и искам да кажа че ходих да го гледам зпали от раз без въртене и подгряване ама тука при мен е около 13градуса плюс има само едно туптене даже може и да е триене при ниски обороти при високи изчезва не в скоростите според теб от каде може да идва


Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Нед 15 яну 2006 23:03


При ниски обороти действително този мотор тупти (вибрира). Дори се усеща на педала на съединителя (при мен). Не е за безпокойство. :) При + 13 градуса действително ще запали без подгряване, но веднага не ми се вярва :wink: :shock :dontknow:Май е бил подгрят преди твоето пристигане. Още една проверка: при напълно загрят мотор го изключи и след 10 мин. го стартирай. Трябва да запали почти моментално. Ако е студено сутрин и работи "твърдо" не се безпокой. Просто е така :lol: :lol:


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 15 яну 2006 23:46


точно този мотор има следния дефект-чупи се бренера на главата и е много често срещан.писах някъде тема в офф топик за това


Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Пон 16 яну 2006 9:43


SnowMaster написа:точно този мотор има следния дефект-чупи се бренера на главата и е много често срещан.писах някъде тема в офф топик за това
Намерих ти темата, но въобще не знам какво е това бренер. Бъди любезен да обясниш по-подробно за дефекта. Има ли обяснение за него. Да не би да се дължи на неправилна подръжка. :(


Потребителски аватар
asen1
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 3:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: espania
Контакти:

Мнениеот asen1 » Вто 17 яну 2006 19:27


a искам да попитам знае ли някой какъв бензинов мотор може да се сложи на мястото на дизела без да се сменяват скоростите да махна дизела и да си сложа един бензинов мотор


Потребителски аватар
asen1
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 3:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: espania
Контакти:

Мнениеот asen1 » Вто 17 яну 2006 19:32


или друг дизел или турбо дизел ама без да сменям скоростите да пасва точно


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Вто 17 яну 2006 19:47


бренера е нещо като предкамера.друга функция която имал е да завихря горивото от дюзата.доколкото знам от там става възпламеняването първоначално и продължава в самата горивна камера.технически бренера е малко пространство свързано с горивната камера под дюзата до нагревателната свещ.не мисля че проблем за отчупен бренер е неправилна експлоатация,не съм вийдал друг дизел на vw дори на 800 хил.км правени в бг.. да има проблем.


Потребителски аватар
KOKO ГЕОРГИЕВ
Мнения: 1110
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
Двигател: AUW 2001
Местоположение: София

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Вто 17 яну 2006 23:26


SnowMaster написа:бренера е нещо като предкамера.друга функция която имал е да завихря горивото от дюзата.доколкото знам от там става възпламеняването първоначално и продължава в самата горивна камера.технически бренера е малко пространство свързано с горивната камера под дюзата до нагревателната свещ.не мисля че проблем за отчупен бренер е неправилна експлоатация,не съм вийдал друг дизел на vw дори на 800 хил.км правени в бг.. да има проблем.
Да, ясно :lol: :lol: Но това си е чисто прегряване на двигателя. За съжаление тези бусове се управляват от диванета, без капка уважение към собствеността. :(


Потребителски аватар
ivofordivo
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

vw t4

Мнениеот ivofordivo » Нед 22 яну 2006 18:34


и накрая какво стана с Т4 доволен ли си ?


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 07 фев 2006 11:35


Ако все още се интересуваш от слагане на други двигатели: Стават всички 5 цил. двигатели на ФВ/Ауди: 2,5ТДИ май е най добрият избор, има ги от Ауди С4 (100) или 2,5 бензин, 2,3 бензин от Ауди 100 С3 и тнт.



Върни се в “T4, T5 и T6”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта