за транспортер т4
- asen1
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 3:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: espania
- Контакти:
за транспортер т4
предстои ми закупуване на такъв 2.4дизел и ме интересува някои да ми каже нещо повече за мотора добри ли са какви дефекти наи често дават заслужава ли си или да търся с друг двигател иначе тоя бил на 140 000хил. ето и линк към обявата [url]http://coches.segundamano.es/fichaI.cfm?id=9407165&total_anuncios=16&categoria_id=37&marca=Otras%20marcas&palabra=CARAVELLE%20&precio_min=&precio_max=&provincia=0[url][/url][/url]
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Моето Ауди е с този мотор. Лек автомобил VW с него няма, но това всъщност е 1.9 Д с още един цилиндър. Перфектен и много издръжлив двигател, не е капризен и няма никаква електроника. Има страхотен ресурс (при правилна и точна подръжка) - поне 500 хил. км. Всички части по мотора са от други VW или Audi дизел.
Сега какво си иска:
1. Смяна на масло и филтър - задължително на 7500 км и то полусинтетика. Най-добро е MOTUL Synergie 15W-50.
2. Ако подгревателните свещи са стари и изгори една задължително смени всичките.
3. Ако не на всяка, то през една смяна на ангренажен ремък сменяш задължително зъбното колело, което е "нанизано" на коляновия вал. Иначе ще имаш ядове, както при скъсан ангренажен ремък. В БГ цената му е около 40 лв., няма ментета.
4. Акумулаторът, колкото и да е добър след 3 г. го даваш на приятел с бензинов мотор и си купуваш нов с повишен стартерен ток.
5. Задължително веднъж на 4 години се сваля стартера за основна проверка, почистване и смазване.
6. Теч от гайките, които притягат капака на клапаните да не те притесняват - сменят се гумените пръстени и се притяга по предписание.
7. Не е капризен към качеството на нафтата. Разбира се да не е съвсем отвратна.
Засега толкоз. Ако имаш въпроси питай.
Сега какво си иска:
1. Смяна на масло и филтър - задължително на 7500 км и то полусинтетика. Най-добро е MOTUL Synergie 15W-50.
2. Ако подгревателните свещи са стари и изгори една задължително смени всичките.
3. Ако не на всяка, то през една смяна на ангренажен ремък сменяш задължително зъбното колело, което е "нанизано" на коляновия вал. Иначе ще имаш ядове, както при скъсан ангренажен ремък. В БГ цената му е около 40 лв., няма ментета.
4. Акумулаторът, колкото и да е добър след 3 г. го даваш на приятел с бензинов мотор и си купуваш нов с повишен стартерен ток.
5. Задължително веднъж на 4 години се сваля стартера за основна проверка, почистване и смазване.
6. Теч от гайките, които притягат капака на клапаните да не те притесняват - сменят се гумените пръстени и се притяга по предписание.
7. Не е капризен към качеството на нафтата. Разбира се да не е съвсем отвратна.
Засега толкоз. Ако имаш въпроси питай.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
При ниски обороти действително този мотор тупти (вибрира). Дори се усеща на педала на съединителя (при мен). Не е за безпокойство. При + 13 градуса действително ще запали без подгряване, но веднага не ми се вярва Май е бил подгрят преди твоето пристигане. Още една проверка: при напълно загрят мотор го изключи и след 10 мин. го стартирай. Трябва да запали почти моментално. Ако е студено сутрин и работи "твърдо" не се безпокой. Просто е така
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Намерих ти темата, но въобще не знам какво е това бренер. Бъди любезен да обясниш по-подробно за дефекта. Има ли обяснение за него. Да не би да се дължи на неправилна подръжка.SnowMaster написа:точно този мотор има следния дефект-чупи се бренера на главата и е много често срещан.писах някъде тема в офф топик за това
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
бренера е нещо като предкамера.друга функция която имал е да завихря горивото от дюзата.доколкото знам от там става възпламеняването първоначално и продължава в самата горивна камера.технически бренера е малко пространство свързано с горивната камера под дюзата до нагревателната свещ.не мисля че проблем за отчупен бренер е неправилна експлоатация,не съм вийдал друг дизел на vw дори на 800 хил.км правени в бг.. да има проблем.
- KOKO ГЕОРГИЕВ
- Мнения: 1110
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 15:38
- Автомобил: AUDI A8 4.2 Quattro + FORD Galaxy
- Двигател: AUW 2001
- Местоположение: София
Да, ясно Но това си е чисто прегряване на двигателя. За съжаление тези бусове се управляват от диванета, без капка уважение към собствеността.SnowMaster написа:бренера е нещо като предкамера.друга функция която имал е да завихря горивото от дюзата.доколкото знам от там става възпламеняването първоначално и продължава в самата горивна камера.технически бренера е малко пространство свързано с горивната камера под дюзата до нагревателната свещ.не мисля че проблем за отчупен бренер е неправилна експлоатация,не съм вийдал друг дизел на vw дори на 800 хил.км правени в бг.. да има проблем.
- ivofordivo
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 11 окт 2005 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vw t4
и накрая какво стана с Т4 доволен ли си ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта