колеги кажете какво да гледам при покупката на LT-сериата
1.пари за подръжка
2.Какви са специфичните неща които трябва да гледам преди покупка
и заслужава ли си като цяло покупката а и дали може да се сложи метанова уредба !
3.Кои двг е наи сполучлив и разхода да не му е звезден !
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Отностно покупката на VW LT
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Отностно покупката на VW LT
2.5TDI е най сполучлив... почти по двигателя всички части са от Mercedes Sprinter... Разликата е че Lt е с ремък а Sprinter а с верига
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Отностно покупката на VW LT
ако взимаш LT дизел избери само от тези с двигател 2.5ТДИ 102/109кс един от 2та най-добри,икономични,здрави и много пъргави.
Поддръжката не е скъпа по добре донякъде че е с ремък веригата с зъбчатките много пък скъп комплекта.
Като цяло са много добри.Не са греячи имал съм LT и след 700 000 не пипаше маслото а съм го карал с Кастрол 5W40 пълна синтетика
ако не взимаш модела LT46 на него амортисьорите са му много скъпи 1100лв 4та.
иначе на другите е много евтино всичко.
Здрави са и държат на товар, катъри абсолютни
ако си вземеш няма да сгрешиш.
Поддръжката не е скъпа по добре донякъде че е с ремък веригата с зъбчатките много пък скъп комплекта.
Като цяло са много добри.Не са греячи имал съм LT и след 700 000 не пипаше маслото а съм го карал с Кастрол 5W40 пълна синтетика
ако не взимаш модела LT46 на него амортисьорите са му много скъпи 1100лв 4та.
иначе на другите е много евтино всичко.
Здрави са и държат на товар, катъри абсолютни
ако си вземеш няма да сгрешиш.
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: Отностно покупката на VW LT
По добре някакъв Sprinter по точно моделите 212/312 2.9TD 5 цилиндъров мотора е същия който се монтира на Mercedes E290 Железни са тези два модела
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Отностно покупката на VW LT
колега има един които е 2.5 тди но е 105 к.с това същия ли е ?
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Отностно покупката на VW LT
колеги не ми трябва мн голям бус нещо като средна база защото ще се използва главно за разнос в София
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Отностно покупката на VW LT
това са джамбазки глупости 105кс няма..
Двигателите на модела Vw LT от Май 1996-Юли 2006 води се Typ 2D.
1- 2.5SDI - 75кс/55kw код на мотора AGX
2- 2.5TDI - 83кс/61kw
3- 2.5TDI - 90кс/66kw код на мотора APA
4- 2.5TDI - 95кс/70kw
5- 2.5TDI - 102кс/75kw код на мотора AHD
6- 2.5TDI - 109кс/80kw код на мотора ANJ / AVR
7- 2.8TDI - 125кс/92kw код на мотора AGK
8- 2.5TDI - 163кс/119kw този двигател го има и в новия Vw Crafter но се среща при моделите след 2005г.
9- 2.8TDI - 131кс/96kw - Така наричания Бразилски мотор доста капризен за поддръжка и доста чуплив код на мотора ATA
10-2.8ТDI - 158кс/116kw има го в моделите след 2002. код на мотора AUH
11- Бензинов двигател 2.3 16v 143кс/105kw код на мотора AGL
Техническата гама започва от:
Vw LT 28-допустима обща максимална маса 2600кг.
vw LT 31-допустима обща максимална маса 3100кг.
Vw LT 35-допустима обща максимална маса 3500кг. Всичките модели ги има и заводски до 3.5т с B кат
Vw LT 40-допустима обща максимална маса 4000кг.
Vw LT 46-допустима обща максимална маса 4600кг.
Всичките подлежат на претипизация има предвид тези над 3.5т може например от 4600 да се направи на 3.5т не е проблем в Декра София срещу 330лв,Аз имам такъв VW LT 46 усилено шаси,амортисьори,2листа дебели ресьори товарил съм 5тона на него малко съвсем подадоха и вози като състезателен автомобил както пълен така и празен.
Двигателите на модела Vw LT от Май 1996-Юли 2006 води се Typ 2D.
1- 2.5SDI - 75кс/55kw код на мотора AGX
2- 2.5TDI - 83кс/61kw
3- 2.5TDI - 90кс/66kw код на мотора APA
4- 2.5TDI - 95кс/70kw
5- 2.5TDI - 102кс/75kw код на мотора AHD
6- 2.5TDI - 109кс/80kw код на мотора ANJ / AVR
7- 2.8TDI - 125кс/92kw код на мотора AGK
8- 2.5TDI - 163кс/119kw този двигател го има и в новия Vw Crafter но се среща при моделите след 2005г.
9- 2.8TDI - 131кс/96kw - Така наричания Бразилски мотор доста капризен за поддръжка и доста чуплив код на мотора ATA
10-2.8ТDI - 158кс/116kw има го в моделите след 2002. код на мотора AUH
11- Бензинов двигател 2.3 16v 143кс/105kw код на мотора AGL
Техническата гама започва от:
Vw LT 28-допустима обща максимална маса 2600кг.
vw LT 31-допустима обща максимална маса 3100кг.
Vw LT 35-допустима обща максимална маса 3500кг. Всичките модели ги има и заводски до 3.5т с B кат
Vw LT 40-допустима обща максимална маса 4000кг.
Vw LT 46-допустима обща максимална маса 4600кг.
Всичките подлежат на претипизация има предвид тези над 3.5т може например от 4600 да се направи на 3.5т не е проблем в Декра София срещу 330лв,Аз имам такъв VW LT 46 усилено шаси,амортисьори,2листа дебели ресьори товарил съм 5тона на него малко съвсем подадоха и вози като състезателен автомобил както пълен така и празен.
Последна промяна от Special mk3 на Пет 02 ное 2012 0:30, променено общо 2 пъти.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Отностно покупката на VW LT
За разнос в София и страната се насочи към Vw LT 35 ето тази база ти отговаря както за превоз на малко така и много и е идеална аз скоро ще си взимам 2ри такъв с такава база.
Фургона е дълъг 365см мисля мерил съм го на предишния винаги гледай да е с надстройката защото ниската база е 170см и винаги си биеш главата а високата е 200см и е подходяща за превоз на по обемни неща.
Фургона е дълъг 365см мисля мерил съм го на предишния винаги гледай да е с надстройката защото ниската база е 170см и винаги си биеш главата а високата е 200см и е подходяща за превоз на по обемни неща.
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Отностно покупката на VW LT
a този SDI какво значи ?
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Отностно покупката на VW LT
p3p1to написа:a този SDI какво значи ?
Симпъл дизел инджекшън, мотора е с електронна помпа без турбо. След SDI идва TDI
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Отностно покупката на VW LT
SDI-Sauge diesel injection.
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Отностно покупката на VW LT
не съм сигурен дали е така чел съм го в интернет това/Ванката PACH е по компетентен.
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Отностно покупката на VW LT
а може ли да му се сложи метан ? а бихте ли ми казали евентуално на кои НЕ може да се сложи !
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Отностно покупката на VW LT
За метан си търси бус с бензинов двигател .Трябва да си направиш сметката добре , защото първоначалната инвестиция е доста - особенно в едни големи Бойлери
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Отностно покупката на VW LT
е да ама защо не и на дизел ? какъв ще му е проблема
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта