CRAFTER 2,5 tdi 136 к.с. гори масло

Техническа и сервизна информация
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7803
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: CRAFTER 2,5 tdi 136 к.с. гори масло

Мнениеот goppa » Нед 30 дек 2018 23:33


Зъбна, като на всички двг.

Пардон! Май е лопаткова.
Изображение

Последна промяна от goppa на Нед 30 дек 2018 23:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4753
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: CRAFTER 2,5 tdi 136 к.с. гори масло

Мнениеот hvp800 » Нед 30 дек 2018 23:37


А този модел на Крафтера има ли ангренажен ремък?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7803
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: CRAFTER 2,5 tdi 136 к.с. гори масло

Мнениеот goppa » Пон 31 дек 2018 0:09




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1761
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN 2000
Местоположение: Враца

Re: CRAFTER 2,5 tdi 136 к.с. гори масло

Мнениеот 110afn » Пон 31 дек 2018 1:18


deodriver написа:Само да кажа,че имаме познал за решението на проблема и това е колегата VolkswagenDE.
Наистина проблема на този мотор е ламбда сондата,колкото и да не ви се вярва.Реално нещата се оправят с едни 200лв. за нова,но майсторите първо правят основен ремонт,рециклират турбо и т.н.Точно по-този път мина един Крафтер при нас.Така,че колегата да си смени сондата и ще си реши проблема на 99%.Възможно е след това да си изгаря 200-300гр. на 10хил.км.,но това е допустимо спрямо километрите,а и като се има предвид,че завода му дава 1л.(чел съм упътването на Крафтер).

Колега, обясни подробно да какво иде реч


Потребителски аватар
deodriver
Мнения: 153
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: CRAFTER 2,5 tdi 136 к.с. гори масло

Мнениеот deodriver » Пон 31 дек 2018 9:36


Честно казано няма много за обяснение.Буса първо му направиха рециклаж на турбото,резултат нула.След това последва основен ремонт при който нямаше видимо никакво износване на пети,лагери,сегменти и т.н.,но всичко се смени с ново и кактото трябва,резултат нула.Накрая не си спомням по какъв начин се стигна до ламбда сондата(сила са му на майстора вагаджийте),но тя реши проблема.Наистина,когато не работи коректно,мотора гори здраво масло.Начина по които се случва това не мога да го обясня.Факт е обаче,че след смяната й всичко е шест.



Върни се в “LT и Crafter”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта