Ако някой може да даде съвет ...макар че аз с моите познания и умения надали ще мога да направя нещо.
Петък сутринта колата (голф 3 гти 93та 2е двигател) си запали от раз...както винаги...отидох си на работа с нея...работеше си съвсем нормално...паркирах я и вечерта като реших да се прибирам...въртя ключа...пали...работи около секунда и угасва сама.
направих 15тина опита...днес сутринта пак отидох...но ефекта е същия. Едната лампичка дето е за маслото след като угасне колата...мига 4-5 пъти и толкоз.
Последно сменях масло преди 2 дни(castrol 10ка ) и спирачни дискове и накладки.
Този ефект да не пали колата ми го е правила пак така преди 4-5 месеца но тогава след като почаках около час си запали и повече не го е правила...до вчера.
Ще звъня понеделник на този сервиз който е в сградата на юнитрейд сервиза в дружба...те май са под една шапка да дойдат да я вземат за ремонт че последно масло и дискове сменях там...пък и ми е близо...колата е в бизнеспарка...дайте някакъв съвет все пак.
Поздрави
Ники
mod edit: dobrinb



Г3 гти 93та 2е, пали...работи около секунда и угасва
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
re
прочетох но не мисля че е моя проблем... моята гасне секунда след като е запалила...1 секунда...
Маслото е точно по средата на пробката в момента...и преди смяната съм си го гледал редовно и не е намалявало
Масло и маслен филтър смених преди 2 дни.
Съмнявам се в имобилайзера ама...
Маслото е точно по средата на пробката в момента...и преди смяната съм си го гледал редовно и не е намалявало
Масло и маслен филтър смених преди 2 дни.
Съмнявам се в имобилайзера ама...
- nikiangel
- Мнения: 94
- Регистриран на: Чет 01 дек 2005 15:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
re
моя имобилайзер е такъв дето прекъсва подаването на бензин...има някаква джаджа преди бензиновия филтър под резервоара та може да е тя или самата аларма да не и казва да се отвори и да освободи притока на гориво...алармата е MED ако махна клемите на акумулатора дали ще се нулира ако е забила...или си има собствено захранване... а пък може и съвсем да не е това проблема
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Тъп въпрос, ама... сигурен ли си, че имаш бензин?
Горивен филтър скоро сменял ли си? Я разкачи маркуча от резервоара и дай контакт да видиш ще хвърли ли гориво. При мен за няколко сек почти напълни полвинлитрово шишенце.. е, не цялото, ама.. бая бензин си пусна!
А този маркуч се намира точно под дебелия въздуховод в задната част на двигателя, там, под датика на дроселната клапа. Хванат е със скобичка.
Чакай да видим дали ще намеря някой колега да си е снимал 2Е-то, че да покажа...
Ето под тази стрелка е
http://images14.snimka.bg/002416246.jpg
Внимавай да не се олееш с бензин или да подпалиш мотора.
Горивен филтър скоро сменял ли си? Я разкачи маркуча от резервоара и дай контакт да видиш ще хвърли ли гориво. При мен за няколко сек почти напълни полвинлитрово шишенце.. е, не цялото, ама.. бая бензин си пусна!
А този маркуч се намира точно под дебелия въздуховод в задната част на двигателя, там, под датика на дроселната клапа. Хванат е със скобичка.
Чакай да видим дали ще намеря някой колега да си е снимал 2Е-то, че да покажа...
Ето под тази стрелка е
http://images14.snimka.bg/002416246.jpg
Внимавай да не се олееш с бензин или да подпалиш мотора.
Здравейте на всички фенове на VW.
Аз съм имал същия проблем и при мен се оказа от имобилайзера, значи точно след определено време около 1 – 2 секунди колата си гасне и толкова. След повторен опит пак същото и така докато опитваш. Имобилайзера ти се намира точно под ключалката за запалване и е редно да улавя сигнала от ключа ти. Пробвай ако имаш 2 ключа – единия за запалване, а другия малко по – надолу от него го дръж и трябва всичко да е ОК.
Аз съм имал същия проблем и при мен се оказа от имобилайзера, значи точно след определено време около 1 – 2 секунди колата си гасне и толкова. След повторен опит пак същото и така докато опитваш. Имобилайзера ти се намира точно под ключалката за запалване и е редно да улавя сигнала от ключа ти. Пробвай ако имаш 2 ключа – единия за запалване, а другия малко по – надолу от него го дръж и трябва всичко да е ОК.
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
и аз съм страдал от този проблем,много е гадно въртиш и нищо пали и гасне,ходих при един авто ключар,който каза веднага да разкарам алармата,направи профилактика на трансплондера-с чип съм в клуча,и каза ако след време пак се появи ще сменяме системата на трансплондера,иначе преди това ходих в сервиза на vw във варна и нищо,в момемта алармата е откачена от буксата,като я закача и след известно време пак го прави,пробвай когато ти го направи да включваш и изк. алармата-при мен това се оказа
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта