Въпрос за климатроник ..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Въпрос за климатроник ..

Мнениеот Sir T » Пон 23 май 2005 8:55


На Golf 4 .. вероятно и при всички аналогични модели климатроника е еднакъв .. та докато си намеря книжка .. за какво е бутона ECON на климатроника?




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 23 май 2005 13:50


изключва компресора на климатика-тоест ползваш парното на колата :D


Потребителски аватар
La4o
Мнения: 187
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 16:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот La4o » Пон 23 май 2005 14:15


Аз пък си мисля че е икономичен режим, а компресора изключва когато е достигнал зададената температура в купето, ако нагласиш бутона на 22-24 градуса не се вkлючва въобще, поне така е на Turan.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Re: Въпрос за климатроник ..

Мнениеот guard » Пон 23 май 2005 15:46


Tomcat написа:На Golf 4 .. вероятно и при всички аналогични модели климатроника е еднакъв .. та докато си намеря книжка .. за какво е бутона ECON на климатроника?


Принципната работа на това устройство, климатик......гепва си въздух от вън и го охлажда..........примерно, навънка е 30-на градуса, ти си си затворил джама и се кефиш.........екона, значи икономичен режим, тоест вместо да се мъчи да ухлажда 30-градусов въздух, въздуха не идва от вън, а директно от купето- вече ухладения въздух..............въобще хубаво измислена работа. :lol:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за климатроник ..

Мнениеот Jerom » Пон 23 май 2005 15:52


Tomcat написа:.. та докато си намеря книжка ..
За кво ти е книжка? ръчкай там и ше рабереш кое за кво е :wink:


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 23 май 2005 18:37


При ECON компресора изобщо не работи, за автоматичен режим - да ти поддържа дадена температура натискаш друг бутон - AUTO и той сам преценява кога да включи компресора и кога да го изключи :idea: Не всички VW имат бутон ECON, по-старите/преди 08.94 мисля/ имат само AUTO и компресора не може въобще да се изключва :idea: При режим ECON компресора изобщо не се включва и работи само като вентилатор и парно :!:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 26 май 2005 11:46


така си и мислех!
Благодаря!


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Ето ти отговор

Мнениеот Mega75 » Нед 29 май 2005 17:52


Сега да ви кажа. Аз имам климатроник и когато е на ECON, просто климатика не работи. Работи само на топло. Когато се натисне ECON (което ще рече, че вече не е ECON), се чува как шалтера зацепва компресора и веча работи на клима. Само да ви кажа от опит, че градско климата доста вдига разхода, но извънградско е минимално, почти не се усеща. От морето се прибирам на яко ръчка със 7,9 разход и 100% работещ климатроник. Колата е Vento GT 2,0


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 29 май 2005 17:57


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 12:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dim444o
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 30 май 2005 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

:)

Мнениеот dim444o » Пон 30 май 2005 20:13


Моя Пасат е 1.8моно,карам го на газ,с постоянен климатроник лятото,при скорост 120-140км./ч на магистралата и около 100км./ч по второстепенните ми дава разход от 10.5л на 100км.(това е на газ!)!Скоро бях свалил компресора за ремонт,наложи ми се да пътувам,и без него ми даде разход 8,5л.!Така че разликата не е толкова малка!Поне при мен разбира се!А в града ми е не по-малко от 14л./100км.!Пак за газ говоря!Не знам при вас как е разхода!Уредбата ми е купена нова,перфектни показатели на стенда,Старгаз е!Мисля че това е максимума от нея!Гадно,ама хладно!!!(Гадно ми е малко на газостанцията,ама и с това се свиква!Нали всяко нещо се заплаща...! :) )
p.s.Малеее!Голям съм тапет!Това ми е първия пост,и то в грешен раздел!Извинявайте!Ако прецените,махнетего или го преместете в раздела за Пасат!Макар че специално по тази тема май не е много фатално!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

94

Мнениеот K22 » Чет 22 юни 2006 13:15


evgenyh написа:При ECON компресора изобщо не работи, за автоматичен режим - да ти поддържа дадена температура натискаш друг бутон - AUTO и той сам преценява кога да включи компресора и кога да го изключи :idea: Не всички VW имат бутон ECON, по-старите/преди 08.94 мисля/ имат само AUTO и компресора не може въобще да се изключва :idea: При режим ECON компресора изобщо не се включва и работи само като вентилатор и парно :!:

моят климатроник е 94год и не може да си пуснеш свеж въздух без да се задейства компресора



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 132 госта