Турбо дизел + интеркулер? Как?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Турбо дизел + интеркулер? Как?

Мнениеот didodi » Съб 05 ное 2005 1:09


Чудя се дали ще има полужителен ефект от монтаж на интеркулер на моя мотор (AAZ) , защото знам че при TDI-то има вече и ECU което също спомага за повечето пауър . Крайната цел е да се доближи моя TD мотор до TDI вариянта като разход (по-малък) и вървене (естествено повече) . Никой да има някакъво инфо за такава интервенция??




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 05 ное 2005 2:04


Един колега от форума си беше направил ама забравих кой....

На Г2 1.6 дизел, спомням си че ходи да му настроят малко горивната помпа и каза че е захлас от колата.....

Ти трябва да направиш същото.... слагането на кулера е без никакви грижи, просто да видиш как ти работи след тва щото може би ще тррябва да пуснеш малко повечко нафта и ти.....


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2301
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Съб 05 ное 2005 11:16


Колегата е Акселератор, а и има тема поне 5-6 страници с доста интересни неща в нея.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Съб 05 ное 2005 11:35




Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Съб 05 ное 2005 19:37


Благодаря на всички bowdown


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 08 ное 2005 22:40


на мен ми предстои тази операция така че ще снимам step by step
ако някой има интерес да каже тук за да ги кача.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 09 ное 2005 20:14


Естествено че ще са от полза снимки :P Успех в начинанието.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 09 ное 2005 23:38


Ако нямаш кулер обади се ще измислим нещо имам единот 1.6тди


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 13 ное 2005 16:28


ето го батко:
обдухва се много хубаво mhihi
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td
cooler na 1.6td

използвал съм:
кулер от ауди някакво :dontknow:
1.5маркуч/ама не от тоя за доматите/ mhihi
2 метални 90градусови колена
11скоби
50см тръба
ако някой го интересува нещо повече с удоволствие ще му помогна!!!!!

специални благодарности на ACCELERATOR
който за 3мин по телефона обясни как да си настроя горивната помпа Beer


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Нед 13 ное 2005 18:12


Я разкажи някакви впечатления от след монтажа , дойдоха ли няколко коня още :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Нед 13 ное 2005 20:27


didodi написа:Я разкажи някакви впечатления от след монтажа , дойдоха ли няколко коня още :wink:


монтирахме го и отиваме на тест...и нема никой....
викам си за какво толко зор ... :x :x :x
имах една работа после след това и през цялото време си мисля къде е причината да няма ряз във вървенето.
зънах на ACCELERATOR да ми обясни как да си пусна повече гориво.е пуснах си повече горивце и се стрелна колата :shock: :shock: :shock: направо много добре.
много съм доволен.
явно преди горивото си е било идеално настроено/не е имало излишък/ което с помоща на кулер-а да изгори/да даде мощност/ но сега има достатъчно гориво трябва да се понастрои още малко.

НО след монтажа 30мин по късно съединителя се предаде:) :twisted:
явно и преди е буксувал но не толкова защото нямаше тяга ... но сега като му се подаде повечко издъхна.

п.с. от къде да си купя нов съединител? :lol:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 13 ное 2005 20:39


/////Alpine написа:п.с. от къде да си купя нов съединител? :lol:


От Dosy


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Нед 13 ное 2005 23:40


Alpine: колко вдигна налягането на турбото, ако въобще си го дигал? И от какво са тея гумените маркучи? Аз ползвах силиконови но излезе много дебело, 120лв. метъра.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 14 ное 2005 1:10


един турбоджия ми ги даде мн тънко 20лв метъра....
доверих му се защото и той има същите на неговата 318ис турбо.

турбото ми неможе да се натяга :cry:

както казах само нафтичка и пуснах малко повече.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 14 ное 2005 14:41


Направи снимка на турбото ти отдолу аз ще ти кажа от къде се регулира, или ми прати VW номера и ще ти пратия ЕТКА снимка от къде се пипа. Реално погледнато сега налягането в по ниско понеже интеркулера забавя въздуха, пада около 0,2-0,5 бар. Пробвай да го измериш с манометър, примерно такъв за гуми, става :) примерно с едно Т разклонение от маркуча към LDA. VW казват че е най точно на мах. обороти и натоварване, примерно на 3та на нагорнище. От собствен опит мога да кажа че с интеклулер е допустимо, както при мене беше случая, стандартно без интерк. 0,6-0,8, а с до 1,2 бар. Разликата е от небето до земята. Карах 10 000км с 1,4 и издуха гарнитурата :) сега съм с 1,0 и радиатор за масло, иначе лошо. И още една препоръка, мисля че 1,6 на голф е с хидравлични повдигачи на клапаните, тогава може да се ползва металната гарнитура от 1,9Д издържа повече. Аиде че се отплеснах! Успех!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта