Автоматичен смукач

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dmn
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 03 дек 2004 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Автоматичен смукач

Мнениеот dmn » Пет 03 дек 2004 12:47


От скоро се сдобих с Golf2. Газ-бензин, карбуратор, 1.6 и това ми е първата зима с него. Имам интересен проблем. Пали нормално, загрява нормално (за около 4-5 минути), В градски условия се държи нормално. На извън градско особено при спускане по нанадолнище с включена пета (принудителен празен ход) при температура на въздуха под 4-5 градуса ми се включва автоматичния смукач и поддържа около 2800-3000 об./мин. При това температурата според датчика е нормална. След известно време смукачът се изключва. Това нормално ли е?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 дек 2004 12:48


нещо заяжда-трябва да се види. не е нормално.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 03 дек 2004 14:35


на газ ли го прави това или на бензин?
или без значение от горивото?


dmn
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 03 дек 2004 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот dmn » Пет 03 дек 2004 15:16


[quote="GOLFER"]на газ ли го прави това или на бензин?
или без значение от горивото?[/quote]

На газ. А като включа на бензин се оправя


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 03 дек 2004 15:36


аз нещо не можах да разбера Screwy
извън градско особено при спускане по нанадолнище с включена пета (принудителен празен ход) при температура на въздуха под 4-5 градуса ми се включва автоматичния смукач и поддържа около 2800-3000 об./мин. При това температурата според датчика е нормална. След известно време смукачът се изключва.

как така при включена предавка без да пипаш педала ти скачат оборотите и после падат?


dmn
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 03 дек 2004 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот dmn » Пет 03 дек 2004 16:03


При включена предавка се усеща че колата тръгва сама. Като изключиш от скорост - виждаш оборотите


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 03 дек 2004 16:04


Мисля, че не е от смукача, ами от изпарителя... Щом на бензин е ок... :roll:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 03 дек 2004 16:14


ако беше написал,че при спускане по инерция на газ ти гасне щях да го приема нормално и да ти дам жокер mhihi
мисля си за няколко неща:
1.както каза Васко нещо да заяжда по карба.
2.изпарителя ?
3.тъй-като авт.смукач и изпарителя са тясно свързани с охладителната система може нещо от там да е проблемацията/въздушен джоб например/
последното е някаква си там хипотеза от моя милост :stll think:


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Сря 08 дек 2004 12:37


Това май е за направи си сам ама......... Може ли някак да се разкара тоя автоматичен смукач и да се направи с жило като на жигула? Мнооого ме дразни.

Голф 2 EZ


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 08 дек 2004 13:02


E щом е само на газ, значи не е от карбуратора.
При мен плочката е най-отгоре, така че ако не работи нормално карбуратора, няма да работи и нормално и на газ и на бензин.

Колкото до смукача...не знам на кое точно викате така. Щото в тоя карбуратор оборотите само от курса на долара не се влияят :oops:

Има автоматика за отваряне на въздушната клапа, има автоматика за отваряне на дроселната клапа (повишени обороти сутрин), има автоматика за поддържане на обороти на празен ход.

Но за газта...там още ме няма

Двигатель постоянно держит высокие обороты

Вопрос: Машина Golf II 1.6л карбюратор 2Е2. При езде иногда резко подскакивают обороты (более 3000). Потом по мере движения обороты падают. Так может происходит много раз. Иногда же двигатель не желает сбрасывать прогревочные обороты - температура уже нормальная , а на тахометре 3000. Что смотреть в карбюраторе?

Ответ: Обороты повышает пневмопривод дроссельной заслонки. При этом должно казаться, что "кто-то" нажимает на педаль газа. Про устройство пневмопривода уже было поведано ранее. Для того чтобы локализовать неисправность, убедитесь в наличие разрежения в трубочке, идущей снизу карба через тройник на трехпозиционный блок. Если вакуум есть, снимите трубочку, идущую с тройника на термоклапан, с последнего и заткните ее. Если шток не ушел, виноват сам трехпозиционный блок. Про проверку его см. тут. Если ушел, проблема с термоклапаном. Проверьте напряжение на нем - при включении зажигания должно быть 12.В. Если напряжение есть, клапан на замену. Хотя в принципе обойтись можно и без него. Заткните трубочку, идущую к трехпозиционному блоку и низу карба и все должно быть хорошо.


dmn
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 03 дек 2004 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот dmn » Сря 08 дек 2004 14:06


Сори пичове. И на бензин при ниски температури прави същото. Явно е нещо от карбуратора. Снощи четох за карбураторите но още съм много зелен в тази област. Така че ако някой поназнайва нещо ... Слушам много внимателно :-)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Сря 08 дек 2004 14:47


dmn написа:Сори пичове. И на бензин при ниски температури прави същото. Явно е нещо от карбуратора. Снощи четох за карбураторите но още съм много зелен в тази област. Така че ако някой поназнайва нещо ... Слушам много внимателно :-)


Брат ми има 1.6 Г2 и има същия проблем. От време на време като и стане нещо на тая кола и като се включи автопилота... Няма оборотомер, но поне 4000 оборота поддържа ан празен ход, а на скорост няма нужда да подаваш газ. само съединител и сменяш скоростите.

Айде ще чакам и аз разяснения.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Сря 08 дек 2004 15:12


Руски не разбирате ли?

Горе съм ви написал възможно решение.
Ако искате, имам и още инфо на руски.


Noble
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 8:17
Автомобил:
Двигател:

Re: Автоматичен смукач

Мнениеот Noble » Чет 09 дек 2004 11:06


dmn написа:От скоро се сдобих с Golf2. Газ-бензин, карбуратор, 1.6 и това ми е първата зима с него. Имам интересен проблем. Пали нормално, загрява нормално (за около 4-5 минути), В градски условия се държи нормално. На извън градско особено при спускане по нанадолнище с включена пета (принудителен празен ход) при температура на въздуха под 4-5 градуса ми се включва автоматичния смукач и поддържа около 2800-3000 об./мин. При това температурата според датчика е нормална. След известно време смукачът се изключва. Това нормално ли е?


Карбуратора 2Е2 ли е или 2ЕЕ (двигател РР) ?


dmn
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 03 дек 2004 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот dmn » Чет 09 дек 2004 16:40


Карбуратора е Е2Е
Ще го разглобя в събота и неделя и после ще видим :-)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 83 госта