още за 2е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

още за 2е2

Мнениеот biol » Вто 04 яну 2005 14:15


май трябва да се направи цял раздел за тоя карбуратор ама.....
значи с 1.8 ГУ мотор и прословутия карбуратор 2е2 съм
незнам какав е проблема вакум ампула биметална пластина нагревател и още кой знае какво ,само ще обясня как се държи
ако можете ще се радвам някои да помага какво му е и какво да търся
какъв проблем има

сутрин на студено като запаля веднага качва 1800 оборота
всичко е красиво и се радвам на смукача :D
да ама не , като почне да загрява след около 1- мин. оборотите вместо да падат почват да се качват нагоре :shock: и колко повече загрява толкова повече се дигат докато стигнат 3000 -3200 някаде към 60-70 градуса (някои път ги държи и до 90 градуса) и следтова падат рязко до 900 и почва а работи нормално
какво да му гледам и какво да оправям че никак не е приятно да карам особено в задрастванията на 3000 оборота постояни




Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 04 яну 2005 15:05


Мда 1800 са на студен двиагтел и при мен ма после падаха на 900,сега малко барахме смукача и филтер-а щото имаше проблеми гаснеше и като загрее е на 1000rpm,ама ще има корекцийки :twisted:
иначе каква ти е колата незнаех има ли друг в клуба с GU мотор освен мене


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 04 яну 2005 20:23


вакуумите или термоампулата...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 04 яну 2005 23:35


Най-вероятно е прословутата ампула...и все пак ходи при Васко да я тествате...моята като я тествах и показа, че като загрее и пишката излиза навън и бута там едно лостче, което пък от своя страна бута там механиката на газта и сваля оборотите..като е студена ампулата пишката и се прибира...свали я, провери я...абе най-добре отиди при Васко :) Той е наясно :)

П.С. Васкоооо имам да ти давам парични средства още бреее! Кога ще те черпя? :) Да чукам на дърво колата заспа след твойта интервенция :) Дано си кара така цяла зима :)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 05 яну 2005 9:14


spam ,но не можах да се сдържа. mhihi mhihi mhihi
mad_doctor написа: като загрее и пишката излиза навън и бута там .......като е студена ампулата пишката и се прибира...

:heavymetal: :heavymetal: :heavymetal: :heavymetal: :heavymetal:


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Сря 05 яну 2005 12:09


Аз съм със същия карб. и на студен двигател ми държи към 2000 об. Не са ли му малко много?


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 05 яну 2005 12:28


mimo4o написа:Аз съм със същия карб. и на студен двигател ми държи към 2000 об. Не са ли му малко много?


Попринцип трябва да държи някъде около 1400-1500 докато стрелката за температурата не излезне от това бялото поле..след това почват да падат..но това е само попринцип :) А съвсем в началото като я запалиш трябва да държи замалко около 2000.


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Сря 05 яну 2005 13:07


някои може ли малко да обясни принципа на деиствие на ампулата
от това което четох стигнах до извода че на студено изгарянето е по трудно и за това всъшност е смукача
от една страна вакума притваря дроселната клапа за да намали въздуха , а тази ампула (избутва или прибира ????) вкарва допълнително гориво И в резултат от вакума и нея се получава по богата смес
Правилно ли сам разбрал
а сега как се регулират двете неща ми е трудно да разбера (надявам се да науча)
от това което четох на хора които не им работи ампулата
при палене качва оборотите и като загре те си остават същите ама при мене се качват??? или пак друг случаи ниски обороти на студено и нестабилна работа мотора гасне като тресе (това от бедната смес ли е??)


едит: а имало и някакав нагревател и биметална пластина те пак защо са един бог знае и можеби васко


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 05 яну 2005 13:14


Това с тресенето и гасненето е от това, че вакуума, който отваря въздушната клапа не работи или не е регулиран и не отваря клапата като е студена колата (защото като позагрее вече клапата се управлява там от една биметанлна пластина и тн) Иначе ефекта от ампулата (както беше писал Ваското1 някъде) е като натиснат педал на газта...тя е свързана точно с тази механика...то е както едно време на някои коли като издърпаш ръчния смукач и той ти натиска педала на газта :)
Абе общо взето пусни търсене във форума за 2е2 и гаранция ще разбереш...разисквали сме ги темите многократно.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Сря 05 яну 2005 18:56


Пичове и аз имах цъщия проблем с тва велико дело на немеца 2е2. Закарах си резачката в СБА-то при бай Георги (май така беше) е човека ми го направи перфектно.От 1800-2000 ги свали на 900 на газ ми хабеше към 15-16 са е май 8-9. Машината ми е Golf 2 1.6


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: още за 2е2

Мнениеот biol » Нед 09 яну 2005 10:56


biol написа:сутрин на студено като запаля веднага качва 1800 оборота
да ама не , като почне да загрява след около 1- мин. оборотите вместо да падат почват да се качват нагоре :shock: и колко повече загрява толкова повече се дигат докато стигнат 3000 -3200 някаде към 60-70 градуса (някои път ги държи и до 90 градуса) и следтова падат рязко до 900 и почва а работи нормално


става и по интересно при дигнати обороти гаса колата ( с ключа) ама двигатела продалжава да работи като дизелче е стршна работа. след едно две рестартираниа на двигатела оборотите се оправят :?: :?:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Нед 09 яну 2005 16:32


lowrider написа:иначе каква ти е колата незнаех има ли друг в клуба с GU мотор освен мене


Аз също съм с GU - 08.1986
При мен оборотите винаги стартират от 2к и обикновенно се нормализират след 5 мин работа. Но напоследък след 20 секунди работа (приблизително) падата на 900 и в същия дух след 5 мин до 400 - 500. Това става след като ходих на ел.кон и там си я настроиха както трябва хората. Wtf? :roll:

Edit:
Тампона на карбуратора е малко мекичък но няма видими порецпвания. Възможно ли е да е от него?


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Пон 10 яну 2005 21:15


попаднах на много подробна документация на този карбуратор
качил съм я на датата
http://free.data.bg/biol/pierburg2e2.pdf

Последна промяна от biol на Вто 11 яну 2005 13:41, променено общо 1 път.


Tooty
Мнения: 61
Регистриран на: Сря 03 ное 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Tooty » Вто 11 яну 2005 10:26


jerom написа:Пичове и аз имах цъщия проблем с тва велико дело на немеца 2е2. Закарах си резачката в СБА-то при бай Георги (май така беше) е човека ми го направи перфектно.От 1800-2000 ги свали на 900 на газ ми хабеше към 15-16 са е май 8-9. Машината ми е Golf 2 1.6


В кой сервиз на СБА си ходил?С подобен двигател съм и аз.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 12 яну 2005 21:20


Сервиза на СБА е в посока Панчарево, от околовръстното нагоре по Самоковско шосе на 500м вдясно има табела СБА, но бай Георги е в отпуска до 21 Януари 2005, вече минах оттам и пишеше така.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 83 госта