Съединител на Г3ГТИ-пропадна педала?
Съединител на Г3ГТИ-пропадна педала?
Здравейте,колеги
Опитах с търсачката,но безрезултатно
Та случая е такъв:на г3 ГТИ 1993г. 2.0л.,115к.с внезапно му пропадна педала на съединителя,заглеждахме го,жилото е здраво,палчето му се движи свободно нагоре-надолу и никакъв ефект.Колата е на един приятел,който ме помоли да питам за евентуални диагнози(след рекламата на форума от моя страна,разбира се
)Ако имате някакви идеи,моля.Благодаря предварително! 
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Преди месец свалях моята кутия за смяна на съединителя,та имам две предположения:
1.По лесното : касае се за повреда в механизма на вилката - това е най-отзад на кутията с една зелена капачка.Има една пръчка(предполагам е някаква с фосфорен примес за смазване) която влиза във вала и натиска аксеалната пластина и съединителя отлепя.Та в този механизъм най вероятно е проблема.Съжалявам но не съм го отварял моя.Нека тези които са наясно да обяснят.
2.По сложния вариант : на аксеалната пластина в центъра има един бронзов нит пак с примес на фосфор най-вероятно за смазване триенето между нея и пръчката която излиза от вала.Вероятно е скъсан или пробит този нит и пръчката влиза и излиза свободно от аксеалната пластина без да я натиска.По сложен е варианта защото се налага сваляне на скоростна кутия.
Много се надявам да е първото за да може да се ремонтира на место.
Ако не сте наясно някой от клубните майстори може да погледне все пак сте в София и са ви под ръка.
Успех дано съм бил полезен.
1.По лесното : касае се за повреда в механизма на вилката - това е най-отзад на кутията с една зелена капачка.Има една пръчка(предполагам е някаква с фосфорен примес за смазване) която влиза във вала и натиска аксеалната пластина и съединителя отлепя.Та в този механизъм най вероятно е проблема.Съжалявам но не съм го отварял моя.Нека тези които са наясно да обяснят.
2.По сложния вариант : на аксеалната пластина в центъра има един бронзов нит пак с примес на фосфор най-вероятно за смазване триенето между нея и пръчката която излиза от вала.Вероятно е скъсан или пробит този нит и пръчката влиза и излиза свободно от аксеалната пластина без да я натиска.По сложен е варианта защото се налага сваляне на скоростна кутия.
Много се надявам да е първото за да може да се ремонтира на место.
Ако не сте наясно някой от клубните майстори може да погледне все пак сте в София и са ви под ръка.
Успех дано съм бил полезен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта