Последствията за карбураторни двигатели с газова уредба

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Последствията за карбураторни двигатели с газова уредба

Мнениеот vit_autosofia » Пет 28 апр 2006 4:05


Какви са последствията за карбуратора,ако колата се кара само на газ? :arrow:
mod edit: DragoCL
преместих темата в автогазови уредби
и промених малко заглавието




Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 28 апр 2006 6:33


е аз от около година и половина я карам само на газ, има няма 20-30 км на бензин да съм минал.
до тук не мисля, че има някакваи последствия, най-много да изсъхне бензиновата помпа, ама тя била 20 кинта за двойките,
тъй че това не ме плаши


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пет 28 апр 2006 6:52


по-добра съвместимост на газовата има само с котлон! карбуратора е абсолютно идеален за каране на газ. нищо няма да му стане ако ще и 50 000 км само на газ палиш и да караш


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 28 апр 2006 7:45


разсъхват се платна и гарнитури. иглата кородира леко и има опасност да почне да не затваря и да улива. в един момент като обърнеш на бенз. нищо не работи като хората и тече отвсякъде като лейка...
ако е прекъснат бенза преди разпределителя има шанс да изпърди и помпата защото не може да връща а тъпче на място...
има доста мизерии които могат да се случат...


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Пет 28 апр 2006 7:48


Люси май имаше нещо друго предвид - като се кара само на газ карбуратора се запушва така качествено, че на бенц просто забравя да бачка!
Лично съм го изпитал на свой гръб - еднокамерен Weber след каране на газ откакто се изпролетее до зимата се задръсти непоправимо - пръсках го със спрей за карбуратори, киснах го в коресилин, даже го варих и в оцет mhihi и не и не - стана като нов на външен вид и пак не ебаваше. Работата се оправи с купуването на друг от арабелите на Симеон.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 28 апр 2006 7:51


Miki написа:Люси май имаше нещо друго предвид - като се кара само на газ карбуратора се запушва така качествено, че на бенц просто забравя да бачка!

Точно това е написал и Ваското1 де. Няма друго впредвид!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Пет 28 апр 2006 8:04


vaskoto1 написа:...
Васе кога най накрая ще основеш движението не на АГУ-тата :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 29 апр 2006 4:35


pakumba написа:по-добра съвместимост на газовата има само с котлон! карбуратора е абсолютно идеален за каране на газ. нищо няма да му стане ако ще и 50 000 км само на газ палиш и да караш

Изобщо не мога да се съглася с това мнение.Карай само на газ пък да видим какво ще му се случи на карбуратора.В момента се опитвам да спася един такъв карбуратор който е в кома точно поради тази причина.От вчера дойде в съзнание и заработи на празен ход. :lol: А според теб полезно ли е за мотора карането само на газ и какво се случва с него когато в по студено време я палиш на газ??Много хора които не разбират си патят от такива некомпетенти мнения. :!: :!:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 29 апр 2006 7:12


landwarrior написа: Васе кога най накрая ще основеш движението не на АГУ-тата

скоро....
като подкара LPG-то ще пее други песни mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Съб 29 апр 2006 14:43


Абе колеги всеки да си кара на каквото си иска,да си карат на бензин,иначе ще затворят бензиностанциите :lol: :lol: :lol: Какво иска да се прецаква,аз ще карам на газ..после сменям мотора и пак на газ :wink:


Потребителски аватар
popodopolo
Мнения: 230
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот popodopolo » Съб 29 апр 2006 17:32


И на мен ми беше сух резервоара за 3 години.Диагноза:нова помпа и може би прецакан карбуратор/2ее/.Няма ниски на газ.На бензин уж работи добре но знам ли?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 30 апр 2006 4:40


Stefanoz написа:Абе колеги всеки да си кара на каквото си иска,да си карат на бензин,иначе ще затворят бензиностанциите :lol: :lol: :lol: Какво иска да се прецаква,аз ще карам на газ..после сменям мотора и пак на газ :wink:

Само не мога да разбера къде ти е далаверата :?:


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Мнениеот Snejoky » Вто 17 окт 2006 14:53


От каране само на газ сега като мина на бензин на малки обороти не работи,на средни се дави и прекъсва,трудно се форсира,работи само на много високи обороти.Карбуратора иска доктор и се чудя къде да я карам на лечение.


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Чет 02 ное 2006 13:49


Ако карате само на газ при изрядно направена газова уредба се прецакват платната на ускорителната помпа и уплътненията които са в непосредствен контакт нормално с бензин! Бензиновата помпа работи и при каране на газ и връща цялото количество бензин в резервоара, ако е изпълнено това което ваското1 каза.
АЗ вече 2 години карам Поло с моновебер(дупчен) на газ и само едни платна на ускорителната помпа съм сменял!

Иначе за двигателя също е полезно да се кара на газ, ако е със стоманени легла на клапаните, понеже те се прецакват за няколко години ако са чогунени!

Паленето на газ също било по-добре да се прави на газ, понеже бензина отмивал в началния момент смазващото масло .
При каране на газ няма образуване на сажди което пък спомага за липсата практически на нагар върху клапаните и маслото изкарва по-дълго при каране на газ!
Ако в студено време палите на газ обаче намалявате живота на изпарителя, затова в големите студове, задължително на бензин.
Моята кола обаче понеже е в топъл гараж, дори зимата не се налага да паля на бензи, пали като пушка!

И най важното: Хубав изпарител:
Хубавите марки са: BRC, LAndi Renzo, Stargas, Marini разбира се електрически; Аз съм с STARGAS електрически;


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 02 ное 2006 15:28


g_velev написа:Ако карате само на газ при изрядно направена газова уредба се прецакват платната на ускорителната помпа и уплътненията които са в непосредствен контакт нормално с бензин! Бензиновата помпа работи и при каране на газ и връща цялото количество бензин в резервоара, ако е изпълнено това което ваското1 каза.
АЗ вече 2 години карам Поло с моновебер(дупчен) на газ и само едни платна на ускорителната помпа съм сменял!

Иначе за двигателя също е полезно да се кара на газ, ако е със стоманени легла на клапаните, понеже те се прецакват за няколко години ако са чогунени!

Паленето на газ също било по-добре да се прави на газ, понеже бензина отмивал в началния момент смазващото масло .
При каране на газ няма образуване на сажди което пък спомага за липсата практически на нагар върху клапаните и маслото изкарва по-дълго при каране на газ!
Ако в студено време палите на газ обаче намалявате живота на изпарителя, затова в големите студове, задължително на бензин.
Моята кола обаче понеже е в топъл гараж, дори зимата не се налага да паля на бензи, пали като пушка!

И най важното: Хубав изпарител:
Хубавите марки са: BRC, LAndi Renzo, Stargas, Marini разбира се електрически; Аз съм с STARGAS електрически;

Колега с горенаписаното не съм много съгласен
Защо не си написал какви са последствията за самия двигател при паленето на газ на вледенил се от студ мотор



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта