техниката е такава-най-хубу е ко има още един човек в случая баща ми.
лепенето почва отвътре на вънка и постепенно не наведнъж.с лепилото се маже тънък слой на плата и по твана само на релефните места където е най-трудно залепването.Много е важно да не се прекали с лепилото защото заради ацетона се стопява кората(тавана и се набръчква).маже се с четка за боядисване и се залепя от средата и се изтегля с ръка навънка за да дойде размерът и да се покрие кората .при първоначално залпване там където лепилото се набръчква но след време когато се изпари бръчките се изглаждат и се оправя.тук таме иска и притискане н нещо не много тежко 1-2кг.когато се намаже преди да се залепи лепилото требе седи към 1-1,5 мин.за да е по здраво.ето сега и малко снимки.
съжелявам че сниките са с кофти качесто ама с телефон толкова.виждате че не е съвършен но пък си заслужава.
необходими инструменти:
четка за боядисване
щипки за пране(трбват тук там)
парцаля за изглаждане(че стаа по-лесно и не се цапа плата)
и некви тежести
материали:
епоксидна смола
лента или бинт
лепило ХЕЛМЕВЕКТ
време:
демонтиране от колата-1 час
лепене на плата-3 часа(да стане както си требе)
съхнене на лепилото-48 часа (по разписание)
почистване и мотиране-2 часа
общо-54 часа
цена на услугата 30лв(хихиихи

дано да съм полезен на някой с такъв проблем щото мене лично много ме дразни разлепен таван в кола.