Значи на цена 1,20 го изкупуват на едро от производителя.Та мисълта ми беше ей тоя производител да го изкара на пазара директно с 5 стотинки по вече и тогава цената ще е 1,25.А олио под 1,45 не намираш защото е рафинирано и бутилирано и от там се досещаш че това струва пари, нали?Е тогава говорим за окол 35/38 стотинки разлика което не е за пренебрегване.В Германия най евтиното олио е 61 евроцента а най скъпото 83 така че тази цена която съм писал е
нормална за мен.Щом като производителите го продават на биодриймс
на тази цена с доставката до Ловеч съвсем постижима е цената.Друг е въпроса за излишното умуване и тънките сметки които някои ще започнат да си правят,виждайки печалбата в това а не идеята за по евтино гориво.Дано не се прецака идеята заради алчноста на някого.
А лично аз съм си купил две преси и като ги пусна да работят ще си сметна разходите и ще ги пусна тук да имате представа за цената на студено пресовано олио без рафиниране и бутилиране.
Дизел=Олио
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
gassmailno написа:Значи на цена 1,20 го изкупуват на едро от производителя.Та мисълта ми беше ей тоя производител да го изкара на пазара директно с 5 стотинки по вече и тогава цената ще е 1,25.А олио под 1,45 не намираш защото е рафинирано и бутилирано и от там се досещаш че това струва пари, нали?Е тогава говорим за окол 35/38 стотинки разлика което не е за пренебрегване.В Германия най евтиното олио е 61 евроцента а най скъпото 83 така че тази цена която съм писал е
нормална за мен.Щом като производителите го продават на биодриймс
на тази цена с доставката до Ловеч съвсем постижима е цената.Друг е въпроса за излишното умуване и тънките сметки които някои ще започнат да си правят,виждайки печалбата в това а не идеята за по евтино гориво.Дано не се прецака идеята заради алчноста на някого.
А лично аз съм си купил две преси и като ги пусна да работят ще си сметна разходите и ще ги пусна тук да имате представа за цената на студено пресовано олио без рафиниране и бутилиране.
аз пак не те разбрах,,,сигурно съм тъп,,,значи биодриймс го изкупуват на едро...на 1.20,,което значи количества,,,аз никога не мога да го взема на тая цена ако те го взимат на нея????....а и гренясва-което значи че с моя разход не мога да взема количество дори и при желание??
- omega_90
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
намерих отговор на въпроса олио=ли е на хафта

Използване на продукта
Биодизела показва аналогични качества при използване вместо петролния дизел: мощност, въртящ момент, и обезпечава значими полезности над него. Смесвайки биодизел и петролен дизел мажещите свойства на горивото се подобряват значително, а от там и удължаване на междуремонтния пробег на автомобилите.
С течение на времето биодизела размеква гумените тръбопроводи, съединения и уплътнения. За да може да се използва биодизел в двигателя. те трябва да бъдат заменени със силиконови,
Студеното време също създава проблеми, ако автомобила се кара със 100% биодизел. Най добре е да се използва смес с добавяне на 20 – 30 % биодизел към минералния дизел
Ключови преимущества на биодизела
1. Биодизела е единственото алтернативно гориво, което работи във всички стандарти дизелови двигатели.
2. Биодизела може да се използва както в чист вид (Био 100), така и смесен във всякакво съотношение с минералния дизел.
3. Използването на биодизел удължава живота на дизеловия двигател тъй като той е с по добри смазочни качества от петролния дизел, намалява разхода, подобрява запалването и увеличава мощността.
4. Биодизела е доказано гориво с близо 15 годишно приложение в Европа и 30 милиона успешно пропътувани мили в USА.
5. Използването на биодизел намалява до 90% вредните емисии в околната среда и риска от ракови заболявания.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Аз лично съм много против биодизела, бих искал да ви покажа маркучите от вектрата ми - 2,0 ДТИ. Била е карана 50 хил. с биодизел и гумата е станала като пласмаса и се троши на сол. Не искам да мисля как са гумичките в помпата
надявам се да изкара още малко. Всички двигатели с Бош впр. системи преди 98 не могат да се карат с биодизел без подмяна на съответните гумички/маркучи. Затова предпочитам олиото

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Разликата е че при биодизела се използват активни към гумата химикали да се промени вискозитета до близък на този на минералният дизел. Не става дума само за мъркучите а и за гумичките по помпата, това е по големият проблем. Примерно да смениш уплатнението м/у часта с високо налягане и блока на помпата трябва да разглобиш помпата почти до последно, до колкото си спомням, а това си е доста работа. Затова аз предпочитам олиото, въпреки че помпата пак текна
но за това съм си аз повече виновен.

От това което изчетох досега, навсякъде пише че и олиото си е доста агресивно към гумата.
От личния ми опит засега към 4000 км на био нямам никакви проблеми дори ми харесва повече как върви двигателя. Попрочетох доста и в американския форум TDICLUB. Плюсовете на биото са повече, НО! само ако караш с хубав биодизел. Досадно е да правя тестове на всяка туба която сипвам да проверя дали са отделили глицерина. Имаше пост на човек от Tdiclub, който сменя втора помпа на Jeta-та си 2002 година заради кофти гориво. Пробвах и евтин, пробвах и този на ТЕМПО. Имам смесени чувства. Ще ми се да си погледна дюзите да видим какъв е ефекта след тези километри. Доставките на евтиния ми спряха, и мисля да си мина пак на нафта, вярно мотора трака малко повече, но си е по пъргав, и разлика от само 10 стотинки от този на Темпо, ми се вижда безсмислено.
Все пак страха от риска май надделява в мен.
От личния ми опит засега към 4000 км на био нямам никакви проблеми дори ми харесва повече как върви двигателя. Попрочетох доста и в американския форум TDICLUB. Плюсовете на биото са повече, НО! само ако караш с хубав биодизел. Досадно е да правя тестове на всяка туба която сипвам да проверя дали са отделили глицерина. Имаше пост на човек от Tdiclub, който сменя втора помпа на Jeta-та си 2002 година заради кофти гориво. Пробвах и евтин, пробвах и този на ТЕМПО. Имам смесени чувства. Ще ми се да си погледна дюзите да видим какъв е ефекта след тези километри. Доставките на евтиния ми спряха, и мисля да си мина пак на нафта, вярно мотора трака малко повече, но си е по пъргав, и разлика от само 10 стотинки от този на Темпо, ми се вижда безсмислено.
Все пак страха от риска май надделява в мен.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
batjoro написа:Карам чисто нова Октавия2 - на капачето на резервоара пише NOT FOR BIODIESEL!, в книжката на колата също го пише. Двигателят е VW 1,9 TDI PD. Мисля, че това е най-достоверно, а не нещо, написано някъде.
Не мисля да си прецаквам колата с биодизел. Замислете се и вие.
Написаното някъде не е къде да е, а в книжката на моята кола, Бора 1.9 PD, двигател BEW. Сега някой ще каже, че това важи за САЩ, не е така, важи за целия свят - Фолксваген разрешават ползването на биодизел до Б5.
Ето и извадка от официялния сайт на компанията в САЩ.
http://www.vw.com/vwcom/content/objects/pdf/service_maint/BIODIESEL_ENG.pdf
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
batjoro написа:Карам чисто нова Октавия2 - на капачето на резервоара пише NOT FOR BIODIESEL!, в книжката на колата също го пише. Двигателят е VW 1,9 TDI PD. Мисля, че това е най-достоверно, а не нещо, написано някъде.
Не мисля да си прецаквам колата с биодизел. Замислете се и вие.
1.9 TDI PD в книжата ми пише че може и биодизел. Дилъра обаче ме предупреди че не е добре за двигателя. Затова казам само дизел, а и разликата в цената е само 15 цента.
нагревател за олио
Моля дайте съвет дали този нагревател ще върши работа за да карам на олио.
http://www.mercedessource.com/store/ima ... papply.jpg
SVO WVO DELUX ELECTRIC FUEL HEATER KIT ALL DIESELS
http://www.mercedessource.com/store/ima ... papply.jpg
SVO WVO DELUX ELECTRIC FUEL HEATER KIT ALL DIESELS
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта