Дизел=Олио

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gassmailno
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 30 май 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gassmailno » Пет 09 юни 2006 9:27


Значи на цена 1,20 го изкупуват на едро от производителя.Та мисълта ми беше ей тоя производител да го изкара на пазара директно с 5 стотинки по вече и тогава цената ще е 1,25.А олио под 1,45 не намираш защото е рафинирано и бутилирано и от там се досещаш че това струва пари, нали?Е тогава говорим за окол 35/38 стотинки разлика което не е за пренебрегване.В Германия най евтиното олио е 61 евроцента а най скъпото 83 така че тази цена която съм писал е
нормална за мен.Щом като производителите го продават на биодриймс
на тази цена с доставката до Ловеч съвсем постижима е цената.Друг е въпроса за излишното умуване и тънките сметки които някои ще започнат да си правят,виждайки печалбата в това а не идеята за по евтино гориво.Дано не се прецака идеята заради алчноста на някого.
А лично аз съм си купил две преси и като ги пусна да работят ще си сметна разходите и ще ги пусна тук да имате представа за цената на студено пресовано олио без рафиниране и бутилиране.




Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Пет 09 юни 2006 23:12


gassmailno написа:Значи на цена 1,20 го изкупуват на едро от производителя.Та мисълта ми беше ей тоя производител да го изкара на пазара директно с 5 стотинки по вече и тогава цената ще е 1,25.А олио под 1,45 не намираш защото е рафинирано и бутилирано и от там се досещаш че това струва пари, нали?Е тогава говорим за окол 35/38 стотинки разлика което не е за пренебрегване.В Германия най евтиното олио е 61 евроцента а най скъпото 83 така че тази цена която съм писал е
нормална за мен.Щом като производителите го продават на биодриймс
на тази цена с доставката до Ловеч съвсем постижима е цената.Друг е въпроса за излишното умуване и тънките сметки които някои ще започнат да си правят,виждайки печалбата в това а не идеята за по евтино гориво.Дано не се прецака идеята заради алчноста на някого.
А лично аз съм си купил две преси и като ги пусна да работят ще си сметна разходите и ще ги пусна тук да имате представа за цената на студено пресовано олио без рафиниране и бутилиране.


аз пак не те разбрах,,,сигурно съм тъп,,,значи биодриймс го изкупуват на едро...на 1.20,,което значи количества,,,аз никога не мога да го взема на тая цена ако те го взимат на нея????....а и гренясва-което значи че с моя разход не мога да взема количество дори и при желание??


Потребителски аватар
omega_90
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 21:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

намерих отговор на въпроса олио=ли е на хафта

Мнениеот omega_90 » Вто 11 юли 2006 21:20


:)

Използване на продукта

Биодизела показва аналогични качества при използване вместо петролния дизел: мощност, въртящ момент, и обезпечава значими полезности над него. Смесвайки биодизел и петролен дизел мажещите свойства на горивото се подобряват значително, а от там и удължаване на междуремонтния пробег на автомобилите.
С течение на времето биодизела размеква гумените тръбопроводи, съединения и уплътнения. За да може да се използва биодизел в двигателя. те трябва да бъдат заменени със силиконови,
Студеното време също създава проблеми, ако автомобила се кара със 100% биодизел. Най добре е да се използва смес с добавяне на 20 – 30 % биодизел към минералния дизел

Ключови преимущества на биодизела

1. Биодизела е единственото алтернативно гориво, което работи във всички стандарти дизелови двигатели.
2. Биодизела може да се използва както в чист вид (Био 100), така и смесен във всякакво съотношение с минералния дизел.
3. Използването на биодизел удължава живота на дизеловия двигател тъй като той е с по добри смазочни качества от петролния дизел, намалява разхода, подобрява запалването и увеличава мощността.
4. Биодизела е доказано гориво с близо 15 годишно приложение в Европа и 30 милиона успешно пропътувани мили в USА.
5. Използването на биодизел намалява до 90% вредните емисии в околната среда и риска от ракови заболявания.


batjoro
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 15:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот batjoro » Сря 12 юли 2006 12:31


По т.1 не си прав - при TDI-PD не "работи". Даже изрично е забранено.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 юли 2006 16:59


Ясно е че с леки доработки биодизела и ГОРИВОТО.Проблема е ,че в БГ няма регламент и стандарт в продаването му и това разказва играта на всичко.ЗАСЕГА.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 12 юли 2006 19:46


Аз лично съм много против биодизела, бих искал да ви покажа маркучите от вектрата ми - 2,0 ДТИ. Била е карана 50 хил. с биодизел и гумата е станала като пласмаса и се троши на сол. Не искам да мисля как са гумичките в помпата :) надявам се да изкара още малко. Всички двигатели с Бош впр. системи преди 98 не могат да се карат с биодизел без подмяна на съответните гумички/маркучи. Затова предпочитам олиото


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 юли 2006 21:15


Е надали ще е толковя скъпо да подмениш маркучите по пътя на нафтата.А ква е разликата м/у биото и олиото?Освен че едното е от слънчоглед а другото от рапица?


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Сря 12 юли 2006 21:53


Разликата е че при биодизела се използват активни към гумата химикали да се промени вискозитета до близък на този на минералният дизел. Не става дума само за мъркучите а и за гумичките по помпата, това е по големият проблем. Примерно да смениш уплатнението м/у часта с високо налягане и блока на помпата трябва да разглобиш помпата почти до последно, до колкото си спомням, а това си е доста работа. Затова аз предпочитам олиото, въпреки че помпата пак текна :) но за това съм си аз повече виновен.


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Чет 13 юли 2006 8:39


От това което изчетох досега, навсякъде пише че и олиото си е доста агресивно към гумата.
От личния ми опит засега към 4000 км на био нямам никакви проблеми дори ми харесва повече как върви двигателя. Попрочетох доста и в американския форум TDICLUB. Плюсовете на биото са повече, НО! само ако караш с хубав биодизел. Досадно е да правя тестове на всяка туба която сипвам да проверя дали са отделили глицерина. Имаше пост на човек от Tdiclub, който сменя втора помпа на Jeta-та си 2002 година заради кофти гориво. Пробвах и евтин, пробвах и този на ТЕМПО. Имам смесени чувства. Ще ми се да си погледна дюзите да видим какъв е ефекта след тези километри. Доставките на евтиния ми спряха, и мисля да си мина пак на нафта, вярно мотора трака малко повече, но си е по пъргав, и разлика от само 10 стотинки от този на Темпо, ми се вижда безсмислено.
Все пак страха от риска май надделява в мен.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 юли 2006 12:41


ерно че за 10 ст. няма смисъл .То тоя на темпо да беше Б20 или Б30 ,а тои Б100 и на тая цена.Ама за сега само те го предлагат гадовете и за тва е толкова високо.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 13 юли 2006 18:42


batjoro написа:По т.1 не си прав - при TDI-PD не "работи". Даже изрично е забранено.


Работи, дори Фолксваген го разрешава, до Б5, а скоро и до Б20.
Линка към информацията съм го пускал тук някъде...


batjoro
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 15:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот batjoro » Чет 13 юли 2006 20:40


Карам чисто нова Октавия2 - на капачето на резервоара пише NOT FOR BIODIESEL!, в книжката на колата също го пише. Двигателят е VW 1,9 TDI PD. Мисля, че това е най-достоверно, а не нещо, написано някъде.
Не мисля да си прецаквам колата с биодизел. Замислете се и вие.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Чет 13 юли 2006 21:15


batjoro написа:Карам чисто нова Октавия2 - на капачето на резервоара пише NOT FOR BIODIESEL!, в книжката на колата също го пише. Двигателят е VW 1,9 TDI PD. Мисля, че това е най-достоверно, а не нещо, написано някъде.
Не мисля да си прецаквам колата с биодизел. Замислете се и вие.


Написаното някъде не е къде да е, а в книжката на моята кола, Бора 1.9 PD, двигател BEW. Сега някой ще каже, че това важи за САЩ, не е така, важи за целия свят - Фолксваген разрешават ползването на биодизел до Б5.
Ето и извадка от официялния сайт на компанията в САЩ.
http://www.vw.com/vwcom/content/objects/pdf/service_maint/BIODIESEL_ENG.pdf


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 14 юли 2006 8:31


batjoro написа:Карам чисто нова Октавия2 - на капачето на резервоара пише NOT FOR BIODIESEL!, в книжката на колата също го пише. Двигателят е VW 1,9 TDI PD. Мисля, че това е най-достоверно, а не нещо, написано някъде.
Не мисля да си прецаквам колата с биодизел. Замислете се и вие.


1.9 TDI PD в книжата ми пише че може и биодизел. Дилъра обаче ме предупреди че не е добре за двигателя. Затова казам само дизел, а и разликата в цената е само 15 цента.


julich
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 18:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

нагревател за олио

Мнениеот julich » Съб 06 яну 2007 18:54


Моля дайте съвет дали този нагревател ще върши работа за да карам на олио.
http://www.mercedessource.com/store/ima ... papply.jpg
SVO WVO DELUX ELECTRIC FUEL HEATER KIT ALL DIESELS



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта