Голфето ми има лек луфт в скоростния лост в поскока напред-назад когато е на свободна.
Как се оправя?
Луфт в скоростния лост?
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ами не знам дали ще ме разбереш но ще опитам.Сега като погледнеш кам скоростната кутия,проследяваш лостовата система има едно тампонче което стои на едно като зъбно колелце което е пласмасово и това тампонче е това което трябва да смениш то е селиконово и се е прецакало 

Последна промяна от rusiq_24 на Вто 02 май 2006 0:08, променено общо 2 пъти.
- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
rusiq_24 написа:Ами не знам дали ще ме разбереш но ще опитам.Сега като погледнеш кам скоростната кутия,проследяваш лостовата система има едно тампонче което стои на едно като зъбно колелце което е пласмасово и това тампонче е това което трябва да смениш то е селиконово и се е прецакало
Разбирам за какво говориш. Това тампонче колко $$$ е, и лесно ли се сменя?
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Луфта може да бъде от две места -поне аз за толкова знам.
1. Като се отвори капака на двигателя, поглежда се зад двигателя. Лоста който излиза от купето се пречупва под буквата "Г" и с друг лост влиза в скорустната кутия. Точно на буквата "Г" има гумени маншони, при разбиването на които се появява луфт. За различните разновидности на двигателите са различни лостови системи и от там различни маншончета. Цените на едните разновидности ако не се лъжа бяха около 30-тина лева, а на другата система над 40 лева.
2. Като се вдигне кожата на скоростния лост се отваря една кутия /вътре в купето/, точно където влиза пръчката отиваща към двигателя има един гумен маншон в които има гумена ябълка-двете са комплект. Ако се разбие ябълката се появява луфт. Мисля, че цената беше някъде към 10-15 лева.
И в двата случая за подмяната се изисква канал или подемник.
1. Като се отвори капака на двигателя, поглежда се зад двигателя. Лоста който излиза от купето се пречупва под буквата "Г" и с друг лост влиза в скорустната кутия. Точно на буквата "Г" има гумени маншони, при разбиването на които се появява луфт. За различните разновидности на двигателите са различни лостови системи и от там различни маншончета. Цените на едните разновидности ако не се лъжа бяха около 30-тина лева, а на другата система над 40 лева.
2. Като се вдигне кожата на скоростния лост се отваря една кутия /вътре в купето/, точно където влиза пръчката отиваща към двигателя има един гумен маншон в които има гумена ябълка-двете са комплект. Ако се разбие ябълката се появява луфт. Мисля, че цената беше някъде към 10-15 лева.
И в двата случая за подмяната се изисква канал или подемник.
- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Точно въпросното нещо го взех от морга за 3 лв. Представлява една кръгла топка която се нанизва върху зъбното колелце което се вижда в момента. Между другото при смяната му (която действително е мн бърза) ми казаха че втулките на самата лостова система са се поизносили. Та потърсих веднага и лостовата система и се оказа че в сморгата е 15 лв. така че смених и нея. Трябва да призная че ефекта беши поразителен, лоста се стегна перфектно и скоростита си влизаха просто като "у дома си", като на нова кола. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: humanic и 76 госта