Проблем със скорости на чистачки.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Проблем със скорости на чистачки.

Мнениеот stivcho » Пон 10 яну 2005 11:07


Ами работи ми само най-бързата скорост и задната.На останалите скорости като включа на пръв поглед нищо не се случва но като покарам нещо замасява ли незная,но резултата е,че ми пада акумулатора до долкова че колата угасва.




didaka
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didaka » Пон 10 яну 2005 15:49


Аз имах подобен проблем и един майстор извади лостчето на чистачките (май хич не е евтино по магазините). То си е един цял механизъм, но първо се сваля волана. Беше ме подготвил, че трябва да купувам ново, т.к. при Г3 това бил често срещан проблем. След като го оглежда известно време се оказа обаче, че един пласмасов пишльок се е поизносил малко и не правеше контакт както трябва. Нагря го с една запалка, моделира го малко и работата се оправи (дано да е за по-дълго време). Мисля, че е възможно да е и от релето на чистачките (например някоя студена спойка), но не съм разбирач, така че....
А този майстор и да ти го препоръчам, няма да ти обърне внимание, занимава се с диагностика и няма време за никакви други неща. При мен беше някакъв инцидент тогава, защото после като съм ходил за разни такива неща си ме отпраща, че винаги чакат по 4-5 коли за диагностика. :?
Дано да съм бил полезен :)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 10 яну 2005 16:21


Интересно, и при мен се появи този проблем в близките няколко седмици, чистачките работят на най-бързия режим, а и акумулаторът взе да пада мистериозно, а досега не е правил никакъв проблем :x
Тоя случай трябва да се разнищи, благодаря че си пуснал тази тема, защото в интерес на истината бях забравил, че имам да оправям и чаистачки :D


didaka
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот didaka » Пон 10 яну 2005 16:37


Само да уточня - аз нямах проблем с акумулатора


Явор
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 13:51
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Явор » Вто 11 яну 2005 17:13


От няколко дни и аз имам такъв проблем,работи ми само най-бързата скорост.Мислех ,че е от релето ама то се оказа здраво сега ще търсим на друго място. Нямам много време за това ,така че ще следя и темата дано някой пише ако открие проблема си.


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Пет 14 яну 2005 8:59


Измервайки напрежението на куплонга захранващ моторчето на чистачките установих,че напрежение има само на работещата скорост(както и очаквах понеже нямаше никакви признаци на товар при останалите скорости пък и ако беше нещо механично бушона трябваше да падне).Не вярвах да е от ключа понеже все пак една от скоростите работеше и се обърнах направо към релето.Беше нещо залепнало,но като го свалих се оправи.Сега си работят,но ако още веднъж ми направи проблем ще го сменям.Любопитното е (явно така тябва да е) ,че дори при свалено реле най-високата скорост на чистачките си работеше.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пет 14 яну 2005 10:32


каде се намира това реле и как изглежда


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 14 яну 2005 10:36


Следкато отстрани проблема пада ли ти все още акумулатора?


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

релето

Мнениеот Rabbit » Пет 14 яну 2005 10:39


релето е долу вляво под волана - при бушоните.
Зад един капак вдлъбнат навътре. Дали не съм прекалено подробен
само за номера не съм сигурен, че са доста. Ама на капака май пише.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 14 яну 2005 10:53


13 - комрессор кондея
72 - задний дворник
32 - питание ЭБУ Дигифанта
54 - прекращение питания на прнуд. ХХ
55 - увеличение подачи топлива на прин. ХХ
18 - разгрузка шины Х
43 - индикатор падения уровня ОЖ (до 91г.в.)
21 - указатели поворота
22 - указатели повороты прицепа
33 - омыватель фар
19 или 99 - дворники лобового стекла (99 - с регулируемой паузой)
4 - реле сигнализации непристегнутых ремней безопасности
15 - ПТФ
53 - сигнал двухтон. (однотон.- перемычка)
61 - обогрев вп. коллектора
46 - реле времени предпускового подогрева
67 или 80 - бензонасос
В призвольном порядке могут быть установлены:
220 - реле after-run
13 - электромагнитной муфты привода заслонки воздухопритока
79 - ЭБУ АБС
78 - насос АБС
59 - подогрев сидений
Трябва да е с номер 19...


stivcho
Мнения: 53
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 9:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stivcho » Пет 14 яну 2005 12:44


Да при мен беше с номер 19.Сега нямам проблем с акумулатора.Може да проверите на ръка:значи докосвайки релето превключвайте скоростите на чистачките.Ако релето е наред трябва да щрака и да се усещат вибраций по корпуса му.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта