Доста се порових с търсачката, но така и не открих от къде да източа антифриза.
Не ми казвайте от термостата / да го сваля/, защото съм си го сменял и само аз си знам колко труд и нерви хвърлих.
Трябва да има и по лесен начин.
Предварително Ви благодаря!!!
Как да източа антифриза?/сменен/
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да източа антифриза???
dafi_dimo написа:Доста се порових с търсачката, но така и не открих от къде да източа антифриза.
Не ми казвайте от термостата / да го сваля/, защото съм си го сменял и само аз си знам колко труд и нерви хвърлих.
Трябва да има и по лесен начин.
Предварително Ви благодаря!!!
Щом не щеш през термостата, сваляш долният маркуч на радиатора.
И естествено ако искаш да изтече цялята вода го сваляш на топъл мотор

Аз лично пред алтернативата да се попаря като пиле предпочитам да врътна термостата

Още повече, че ще можеш да пъхнеш един маркуч да промиеш хубаво цялата система, и разбира се и радиатора да му разкачиш маркучите и там с един градински маркуч...
Според мануала на Хайнц пишат точно "градински маркуч". И на всичкото отгоре ако не си доволен казват да използваш препарати за радиатора де.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Това с топлия двигател няма как да стане , направо ми се вижда луда идея да се ровиш на 80~90грд.. На теория най-добре е от термостата , но аз точих през долния маркуч на радиатора и отзад на водната помпа и двете се откачат лесно и изтече доста течност, според мен не по малко от 80% от всичкия антифриз.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
L&R написа:Това с топлия двигател няма как да стане , направо ми се вижда луда идея да се ровиш на 80~90грд.. На теория най-добре е от термостата , но аз точих през долния маркуч на радиатора и отзад на водната помпа и двете се откачат лесно и изтече доста течност, според мен не по малко от 80% от всичкия антифриз.
Не е 80% да е най-много 50-60% .Тия дни вадих радиатора на Голф3 за да сменя шибаният златен вентилатор на радиатора. В леген под колата изтече около 3,5 -4 л антифириз, е естествено ,ч е веднага вдигнах двата маркуча нагоре ,но е това положението.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вярно че е най-добре така
R@do написа:Ти преди да се ровиш "на топло" вече ще си разхлабил скобата и маркуча и просто ще го бутнеш. Досега не съм се изгарял
Ама требе да се внимава много...
Че чуството не е от най-добрите...

но така е най добре, разхлабваш маркуча, и после само дръпваш..
АМА Много внимание, и после да не кажеш че ние сме те посъветвали

Drunk
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 163 госта