Смукача - аут

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Смукача - аут

Мнениеот minimiro » Нед 06 мар 2005 15:58


М'така, от два дена смукача се предаде вече.... кат загрее колата не е проблем, ма на студено си е баси и гадорията.... се чуди да работи ли или да угасне.....

Досега се цапах, разкарах филтъра, бъзиках около спринцовката, откачах почиствах клеми, клемички и секви връзки до които стигах... паля без филтъра и гледам.... осичката от тоз стъпков двигател предполагам тряба да се подаде напред и да подпре леко врътката за газта на която е закачено жилото и която отваря и затваря дроселната клапа, да ама не, не бута напред, инак се види спринцовката как пръска :wink:

Тъй... гледам таз джаджа стъпковия се държи на 4-5 винта... лесно ше го смъкна, ми после?
Некои (те си знаят кои са :P ) некви идеи кат го смъкнеш туй говедце ко му се бае, почистване едно друго? Тънки моменти нещо, в смъкването и закачането обратно? И доколко почистването/промивката ше реши проблема?
Отворен съм за акъли и предложения дет се вика ;)




Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Нед 06 мар 2005 17:45


Миналата седмица и аз си ремонтирах тазииии..........гадост. Така, държи се на 3 болта, като го свалиш го разглобяваш с отверчица и клечки за зъби, навсякаде кадето се държат пластмасовите зъбчета пъхваш клечките,като освободиш всички зъбчета - отваряш, така няма да счупиш зъбчетата. Най-честия проблем при стъпковите моторчета(поне според мен) е, че двете пластинки в палеца са замърсени или раздалечени и не правят контакт, внимателно ги измъкъкаш, почистваш със спирт и пак си ги нагласяш(има едни улейчета в които трябва да се нагласят так че като ги понатиснеш по сериозно да не се разместват). Преди да зглобиш моторчето замерваш пластиките дали правят контакт като се натиска палеца и дали намят контакт когато палеца е в покой, като си сигорен в това, зглобяваш. После пак замерваш където са изводите за буксата, мисля че третия и четвъртия извод от горе на долу са за сигнала - натискаш- трябва да има контакт и т.н. и си го монтираш пак. Дано съм ти помогнал малко.Успех!!!


Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mal » Вто 08 мар 2005 10:47


моя стъпков мотор също се бъзика чат-пат, ама майсторите казват, че има още живот в него. Но моя бил 6 - стъпков и тези не се чистели, а направо нов се купува. Не знам при теб какъв е случая. Аз съм с голф 3


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Вто 08 мар 2005 20:47


Аз съм с Jetta 91г. по принцип и за моя казваха че неможе да се разглобява и трябва да купувам нов. Нали знаеш как е в БГ - НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА :D . Два пъти ми го правиха майстори, 4 пъти аз и сега работи(да чукна на дърво)като зацикаляше и неми се занимаваше с един кабел от акумолатора го нагласях да ми държи 950оборота и си джитках така.....ама компа трупа грешкииии.
Май нови са много скъпи, казаха ми нещо от порядъка на 200-300лв за нов.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 08 мар 2005 22:45


Ми аз знам, че нов е 120лв, а инъче преди се изръсих 60лв за втора ръка и да чукна на дърво всичко е наред :wink: Стария го разглобявах, но не съм го чистил, като имам време ще го изчистя и ще проверя дали наистина е бил за смяна.По принцип знам, че пластинките се износват и могат да се запояват, но всичко е временно, ти сам казваш колко пъти си го правил, това не е работа всеки път да го откачаш, чистиш и т.н. :evil:


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Сря 09 мар 2005 0:59


Честно да ти кажа май съм си играл толкова защото не знаех точно какво да правя(а на майсторите им беше за първи път :D )Това което забелязах е, че или не съм застопорил достатачно пластинките и като се задвижи няколко пъти моторчето те застават на едно положение, или съм ги наглесил така че по някаква причина става късо и трупат нагар и не правят маса. Май най-важното е да ги нагласиш правилно преди да сглобиш пущината. По някога се изкривява ъгъла на самите пластинки и ..... за всичко е нужно време и опити, опити, опити :D :D . За мен проблема при моторчетата втора ръка е че не знаеш колко хляб има в него, затова и реших да си правя моето.....а и по нашия край не се намират лесно и .....евтино :D :D както ми казаха 200-300лв за ново, 100-150лв за втора ръка, е има хора които като видят че търсиш нещо си мислят че си готов да платиш един гардероб пари за това и дават едни ценииии Screwy Screwy


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 09 мар 2005 18:52


Старото ми моторче е цялото в грес, ще го поизчистя и ще огледам пак за нередности :roll:


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Чет 10 мар 2005 21:50


Като заговорихме за нови и стари моторчета, един приятел ми се оплакваше днес, преди месец си взел чисто ново моторче за Аудито за 250лв(оригинално, поне цената му е за оригинално) и вчера здало багажа.
Колеги гледайте да си ремонтирате оригиналните части по колата преди да се засилите да хвърляте сумати пари за уж оригинални части.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Чет 10 мар 2005 23:29


Каня му се аз, ма от 2 дена тръгна ;)

Ма неска следобед къв номер ми извъртя направо пощурях :shock: ..... запали гадта ма не запали на повече от 2-3 цилиндъра, и отзад пуши и смърди на гадно и чак викам край туи нещо се пре**а... а съм с свещи и кабели на 3 дена баси...100 кинта ме изтръскаха БОШ-мош ала бала...палих го и го гасих сигур 10 пъти, неее ужасТ патка пуши кади, смърди кат на сяра отзад...мъка...
търча аз при майстора, угасих я пред сервиза, докат го измъкна изпод една кола и с сълзи на очи почвам да се жалвам... вика той, я сритай, рит...бръм-бръм-бръм-бръм, перфектно, без даже намек да прекъсне....20 минути на място бръмча, гасих - палих, не бе няма прекъсване няма нищо..... шгу оритам накрая, ма а да видим.....


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 11 мар 2005 9:29


minimiro написа:пуши кади, смърди кат на сяра отзад...мъка..

не знам какво точно е Поло-то,но съдейки по думите ти....с риск да се изкажа неподготвен нещо ми намирисва на катализатор и ламбда сонда gruebel


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Съб 12 мар 2005 10:32


Бе с ламбда и с катализатор съм, да... ма ако е тръгнал катализатора, той не би ли трябвало да смърди и да пуши постоянно отзад?
По ми се върти да съм омокрил някой кабел.... щот вчера дигах капака да вида маслото как е, антифриз едно друго и кат видех че чисто новите кабели имат 2 пръста кал отгоре..... дистриб. капачката я беха изчистили кат сменяха кабелаците и свещите пък ся е цялата на пръски и лайна... по ми се струва да е некой такъв злободневен проблем, и все пак 3-ти ден днеска, колата я ползвам през 1-2ч. нито веднъж и за момент не е прекъснала даже, камо ли да откаже да запали :roll:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 12 мар 2005 11:40


minimiro написа:.. ма ако е тръгнал катализатора, той не би ли трябвало да смърди и да пуши постоянно отзад?


точно обратното!
запушен кат.пуши и смърди на "пролет" :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта