дроселна клапа ... нийд хелп !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дроселна клапа ... нийд хелп !!!

Мнениеот tankishev » Пон 10 апр 2006 16:19


... такааа .... оказа се, че решението на моята сага с потенциометъра на дроселната клапа е смяна на цялото долно блокче на моното ... под "долно блокче" (понеже незнам как се нарича) разбирам блока под инжектора в които се намира дроселната клата и към който е закачен потенциометъра ... та въпросът ми е - някой може ли да постне някакви снимки или линк как се сваля и как се монтира това нещо .... какви уплътнения трябва да си купувам и тн.... приемам също и мнения за това трябва ли после да ходя на настройки на TPS-a (би трябвало да си е настроен, но от де да знаеш) ... въобще идеята е да си го сменя сам ако е въпрос на 4 - 6 болта и 2 3 уплътнения (че с моето работно време ми е невъзможно да посетя сервиз през седмицата)

... Г3 1.6ми АБУ - 1993




Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пон 10 апр 2006 17:22


8) Ами никак не е сложно, то е като на ABS а мисля , ами трябва ти тресчотка с дълъг накраинкик 10 , щото по-лесно става.

Ами както си забелязал инжекциона е от 2 части, . Като погледнеш отгоре около инжектора има 4 болта , развиваш ги ,и изтегляш цялата система нагоре, отдолу към колектора ще видиш гумено металната плочка.

По моргите има само долната част на моното , лично аз те съвтвам да си намериш от 1.8 мотора , 38 мм е виж и за гумено металната плочка ако имат, на 1.6 мотора е 32 мм ако не се лъжа ще имаш друг автомобил просто.Аз експериментирам с това в момента и резултата е поразителен ... 38мм са уйасно малко за 1.8 мотора незнам германеца де е спал като е смятал...........Забравих долната част на моното е 40 кинта на старо....
Аиде успех :D


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Вто 11 апр 2006 15:03


...днес ходих по симеон и разглеждах въпросната долна част на моното ... ами гумено металната плочка ми се струва залепена за долната част а и не виждам как се закача към колектора :? направо съм адски :? ... как да откача долната част на моното от въпросната плочка .... + ... трябва ли да си купувам нова гумено метална плочка и ако да как да я монтирам ...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 11 апр 2006 15:12


Еднаква е за 1.4 ABD и за 1.6 ABU
за AAM и ABS е друга.

Изображение


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Вто 11 апр 2006 15:17


... олеле ... аз трябва да сваля целият колектор зада развъртя гумената плочка защото не виждам друг начин да стигна до гайките отдолу... да се надявам че моята е здрава и няма да има нужда да я сменям ... колега а имаш ли чертеж как се закача долната част на моното към гумената плочка :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 11 апр 2006 15:28


Ти коя позиция искаш да сменяш 11 + 10 или 13 та?


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Вто 11 апр 2006 16:49


... долната част на моното ... тя се закача за 13та позиция ...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 11 апр 2006 17:13


колега, като откачиш отгоре четирите болта на моното и имаш фронт на действие с лекота се овтиват още три болта и гумено-металната въпросна плочка излиза.


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Вто 11 апр 2006 21:05


...колеги много благодарско за упътването - утре ще експериментирам ... ако е здрава гумената плочка въобще няма да я свалям направо ще нанижа другата дроселова клапа ... а после ако се кротнат оборотите ще има :beer :beer :BBQ


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Чет 13 апр 2006 10:50


... взех си днес долната част на моното (само дроселната клапа)... довечера ще я сложа ... имам обаче един въпрос ... трябва да си направя някакво уплътнение за между горната и долната част на моното ... какво да използвам ... оказа се че навсякъде моното се продава цяло и не се продават такива гарнитурки ... съвети ? :?


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 15 апр 2006 18:29


[quote="tankishev"]... Използвай си старата плочка.


ivelin1476
Мнения: 128
Регистриран на: Нед 25 юли 2010 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: дроселна клапа ... нийд хелп !!!

Мнениеот ivelin1476 » Сря 05 яну 2011 19:51


:да:


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: дроселна клапа ... нийд хелп !!!

Мнениеот yoan4o » Чет 06 яну 2011 10:29


Днеска големи археолози бре.....
2006г.! :bishop
death



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта