Колеги, НЕРЕШИМ проблем с ниските обороти - Продавам пасата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Колеги, НЕРЕШИМ проблем с ниските обороти - Продавам пасата

Мнениеот todorgg » Сря 15 ное 2006 13:36


ЗДРАВЕЙТЕ !
Като като го картам на бензин върви добре, ама на газ някога на ниски обороти гасне. Като превключа пак на безин и после на газ се оправя ( и едновременно го форсирам). Инече на дълъг път е супер, 140-150, с автопилота е песен, ама за в града с тези обороти....незнам...
Карам пасат 2.0 16V, мотор 9А, 100 КВ, ама е автоматик.
Наскоро писах че имам проблем с нискиете оброри, и на бензин и на газ. Ходих на най-различни майстори, елконаджии в Бургас но нищоооооооо. Ба си и майсторите, като видят такъв мотор и все едно виждат някой агрегат на космически кораб. :shock
Казаха ми че е гърмяло газовото, и от тва е така, ама преди тва имах ауди 100 пак менахична ижекция, и пак с газово, и там беше гърмяло, даже клапата на разходомера я изправяха с чука, ама на газ работеше перфектно, даже и понякогана бензин. Знае ли някой от какво може да е? и ако сложа газов инжекцион дали ще се оправи или не.
p.s. И все пак немога да ги разбера тези майстори, оправят само квото им е лесно некоя моноинжекция, дето има само едно болче за регулиране, или да изчистят некоя грешка на компа, ба си и хората
mod edit: vaskoto1

Последна промяна от todorgg на Пет 13 апр 2007 7:29, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Сря 15 ное 2006 14:07


Какъв точно е проблема с оборотите. Аз съм със същия двигател и ми "играеха" ниските обороти и понякога гаснеше. Оказа се ламбда сонда. Тогава и аз обикалях разни спецове, накрая отидох в Юнитрейд и ми решиха проблема.


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот todorgg » Сря 15 ное 2006 15:46


да играят, и гасне. Ама като е студена работи.Колко е тази "лаба сонда"


Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Сря 15 ное 2006 15:53


Не знам колко пари е, защото ми я смениха гаранционно. Предишния собственик я беше сменял преди мен и затова първоначално я изключвах като проблем. Взеха ми 30 или 40 лв за диагностика и после ми я смениха без пари. Не е от най-евтините неща за смяна.


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот todorgg » Сря 15 ное 2006 16:44


Стиви Джи написа:Не знам колко пари е, защото ми я смениха гаранционно. Предишния собственик я беше сменял преди мен и затова първоначално я изключвах като проблем. Взеха ми 30 или 40 лв за диагностика и после ми я смениха без пари. Не е от най-евтините неща за смяна.


ама същия проблем лиимаше с оборотите или нещо друго?


Потребителски аватар
Стиви Джи
Мнения: 1987
Регистриран на: Пет 05 авг 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Стиви Джи » Сря 15 ное 2006 17:11


Ами горе съм ти писал какъв беше проблема. Най-добре е диагностика, щото предполагам че и по други причини може да се получава този проблем. При мен беше сондата.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 15 ное 2006 23:08


Аз просто вдигнах оборотите от жилото на педала.От няколко месеца никакви проблеми.1000 оборота на празен ход загряла.950-студена.Равномерен ход на двигателя и никакви вибрации.


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот todorgg » Чет 16 ное 2006 8:51


тръба написа:Аз просто вдигнах оборотите от жилото на педала.От няколко месеца никакви проблеми.1000 оборота на празен ход загряла.950-студена.Равномерен ход на двигателя и никакви вибрации.

Ама те играят колега, тя си ги има 950-1000, ама като загрее падат за секунда и пак се качват като падне двигателя претриса.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 16 ное 2006 9:30


Todorgg написа:Ама те играят колега, тя си ги има 950-1000, ама като загрее падат за секунда и пак се качват като падне двигателя претриса.
Колега, пробва ли да промиеш клапана за празния ход? Това е едно кръгло, с два отвора, под 90* един спрямо друг и се управлява чрез двупроводна букса от контролера. При мен се намира над капака на клапаните, почти веднага след тръбата за въздух от дебитомера и служи, когато ти е затворена дроселната клапа да ти осигурява необходимия за работата на мотора въздух, така, че да поддържа стабилни обороти. Според АутоДата-та, съпротивлението на бубинката трябва да е м/у 4 и 12 ома. Свали го и промий вътре (там, където минава въздуха, не самия магнит) с коресилин. Възможно е от замърсяване (най-вече от картерните газове) да не може да се движи котвата му или поне да заклинва от време на време. Щом проблема се проявява след като загрее, значи дюзата за студено палене ти работи коректно


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Чет 16 ное 2006 10:43


Гърнетата как са?Катализатора?Ако са задръстени...1-2 пъти в седмицата е добре да се поизцеди двигателя на 2-ра постепено до 5500-6000 оборота,за да изхвърли мъзгурляците.Пробвай!Ако има подобрение пиши.В твоя случай 5-6 поредни пъти.


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот todorgg » Чет 16 ное 2006 10:59


radotom написа:
Todorgg написа:Ама те играят колега, тя си ги има 950-1000, ама като загрее падат за секунда и пак се качват като падне двигателя претриса.
Колега, пробва ли да промиеш клапана за празния ход? Това е едно кръгло, с два отвора, под 90* един спрямо друг и се управлява чрез двупроводна букса от контролера. При мен се намира над капака на клапаните, почти веднага след тръбата за въздух от дебитомера и служи, когато ти е затворена дроселната клапа да ти осигурява необходимия за работата на мотора въздух, така, че да поддържа стабилни обороти. Според АутоДата-та, съпротивлението на бубинката трябва да е м/у 4 и 12 ома. Свали го и промий вътре (там, където минава въздуха, не самия магнит) с коресилин. Възможно е от замърсяване (най-вече от картерните газове) да не може да се движи котвата му или поне да заклинва от време на време. Щом проблема се проявява след като загрее, значи дюзата за студено палене ти работи коректно

Колега тва нещо го направих, ама не е от тва. На елкона показва грешка в пподаването на въздуха. ????
Аз си мисля да не е от датчика на температурата, или ламбда сондата..
АААА да ппитам, на дебитомера има една букса, като я откача колата пак продължава да работи, да не би нещо да е преебан потенциометъра на дебитомера???


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 16 ное 2006 11:05


С дебитомера на мен нещата са ми доста тъмни! Като знам каква цифра е и не смея да го барам!
Не може ли да пробваш с на някой друг дебитомера? Едва ли ще ти откаже някой, защото си е чисто разкачане на маркучлета, без да се барат никакви центровки и други такива неща


Потребителски аватар
embo
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот embo » Чет 16 ное 2006 12:12


И аз имах проблем с оборотите и се оказа,4е ми е скъсан тампона на карбуратора и от там смуче въздух и става лудница (грешки,ниски обороти и т.н.)


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Чет 16 ное 2006 21:15


Провери темп. датчик на тройника отпред на главата.
По възможност от колега (около 30-тина лв. в Ауто + е
:cry: )Предполагам е с четирите кабела и твоя.


Потребителски аватар
todorgg
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот todorgg » Пет 17 ное 2006 9:49


AGS написа:Провери темп. датчик на тройника отпред на главата.
По възможност от колега (около 30-тина лв. в Ауто + е
:cry: )Предполагам е с четирите кабела и твоя.

за какво е точно този датчик



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pa4o_ivanov61, plamen__st и 49 госта