Направих основен ремонт на голфа ,след като татко ми се постара над него достатъчно.Смених почти всичко по двигатела. Голф3 1.6mi 75коня
4 - бутала 1-ви ремонт (кобленшмит)
основни и биални лагери (кобленшмит)
абсолютно всички гарнитури по двигателя
ролката която обтяга ремъка на алтернатора
веригата на маслената помпа
ремъкци
Шлайфане на :
глава
блок
цилиндри
колянов вал.
Днес колата ,ще е почти готова.Проблемът ми е следния.Наслушах се на противоречиви мнения за разработването на колата.Колко километра трябв ада е това разработване ,какво масло да сипя за разработване и изобщо всичко което трябва да знам за колата си след основния ремонт.
След основен ремонт - съвет
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- blagoykata
- Мнения: 620
- Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
- Автомобил: Пасат
- Двигател: АФТ 1996
- Местоположение: Пловдив
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
след ремонт (особено включващ хонинг на блока) аз лично препоръчвам:
масло с по малка първа цифра и по висока втора-10/40 5/40 5/50 и т.н.
скоростта на движение не е от значение-от значение са оборотите-до 2500 макс! е ся за веднъж, дваж като ти се наложи да я поизребриш-никой няма да умре но генерално да не се надвишават!
на 500 км.-смяна на маслен филтър (обрал е първите стружки, те са най много) без смяна на масло.
на 1000 км.-смяна на масло и филтър.
на 2000 км.-масло и филтър
после си почваш на по 10 000км.
след първите 5000 км-можеш да се поотпуснеш с оборотите но без лютеницата! там поне след 10 000!
масло с по малка първа цифра и по висока втора-10/40 5/40 5/50 и т.н.
скоростта на движение не е от значение-от значение са оборотите-до 2500 макс! е ся за веднъж, дваж като ти се наложи да я поизребриш-никой няма да умре но генерално да не се надвишават!
на 500 км.-смяна на маслен филтър (обрал е първите стружки, те са най много) без смяна на масло.
на 1000 км.-смяна на масло и филтър.
на 2000 км.-масло и филтър
после си почваш на по 10 000км.
след първите 5000 км-можеш да се поотпуснеш с оборотите но без лютеницата! там поне след 10 000!
- dready
- Мнения: 1844
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
LEADER_ написа:колега я кажи колко ти излезе ремонта ако не е тайна.
Аз купивах на няколко пъти и то по доста неща.Маслен филтър ,пробката за картера ,веригата за водната помпа ,термостат.Но до момента за части и шлафане съм дал 1110 лева.Остава да си платя за работа ,но не знам колко ще ми излезе тя.