скорости на перката на радиатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

скорости на перката на радиатора

Мнениеот zwjar_na_putq » Вто 04 мар 2008 20:38


Здр, колеги
кажете как трябва да работи перката на радиатора, че при мен се включва чак като стигне на 3/4 / средата между лампата и крайно дясно/ . Това е като работи на място , иначе си държи нормална t. Голфа е 1.3 карбуратор




Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Вто 04 мар 2008 20:49


Измерих си температурата с уред, когато датчика на таблото за температурата ми показваше, колкото твоя и се оказа,че тя е 88-90 градуса. Мисля,че уреда на таблото не показва вярно. Измери си температурата в разширителното казанче и ще стигнеш до някакъв извод като я сравниш с тая на таблото.Успех !


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Сря 05 мар 2008 8:21


Къде може да се премери, защото не разполагам с уред?
Как да проверя дали перката има 2 степени или е само с една?
Мерси


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 05 мар 2008 12:02


Хвърли едно око на датчика, който е на радиатора. Обикновено е в долната му част.
Ако е с 3 пера (респективно- 3 кабела към вентилатора) трябва да е двускоростен.


Потребителски аватар
steli
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 02 сеп 2006 13:48
Автомобил: Голф2
Двигател: ЕZ 1989
Местоположение: Pleven

Мнениеот steli » Сря 05 мар 2008 18:52


Купи си мултицет със сонда за измерване на температура.Струва от порядъка на 10 лв иси в играта.Моя го сверявах с нормален термометър и се оказа доста точен


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Сря 05 мар 2008 20:42


С три жици е. Можете ли да ми кажете как да разбера дали е проблема в датчика или в електро мотора?
Иначе имам уред , но няма модул за t. Мисля, че е вярно показанието на уреда, защото си държи в средата при движение.

Мерси :D .


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Чет 06 мар 2008 8:45


Колега, тъй като ти е двустепенна перката, може първата степен да се е скапала. При мен беше се случило точно това. Тогава ти остава само втората степен, която включва на по-висока температура. Можеш да пробваш, като издърпаш гумата на куплунга от буксата на вентилатора нагоре и направиш мостче, с което допираш две по две крачетата (+ беше едното крайно, но ползвай ДЕБЕЛА жица за мостчето, че тока е як ;) Трябва да сработи вентилатора на 2 различни скорости (мисля средния пин беше за първа, но не съм сигурен...) Та ако си работи на 2 скорости погледни термоключа, който ти е долу на радиатора (прекъсната жица и т.н.). Ако не е и това е вероятно да е самия термоключ, който не е скъп и го сменяш. Успех.


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Чет 13 мар 2008 8:41


Благодаря колеги за отговорите.
Направих тестове:
Перката си включва 2те степени. Загрях колата докато се включи перката и се пусна 1 степен. Предполагам това значи, че уреда не отчита
добре, щото показва към 110/ приблизително/ гр.
Знаете ли къде има сервиз да измерят реално колко е t , за да съм сигурен че е от датчика на таблото?


Потребителски аватар
magician
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот magician » Чет 13 мар 2008 11:06


По-добре от магазин Конрад /вероятно и на друго място има,но аз това знам/си купи един дигитален термометър-измерва от -50 до +300 градуса по целзий.Има удобна, дълга сонда и се захранва с една батерийка.
Така ще можеш да си мериш сам иначе да ходиш на сервиз да измерят температурата на охладителната течност...ми звучи...странно,но ти си преценяваш.
Цената е 10 /десет/ лв.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта