
mod edit: vaskoto1
да корпуса от алуминии е разбит и ве4е не съществува като резервна 4аст;ако щ е сменяш трябва да смениш и оста!toshevsp написа:Помагайте приятели Имам проблем с оптягащата ролка на ремъка на алтернаторадва пъти я сменям и пак проблем - втори път се чупи за пет месеца възможно ли е да е от оптягъщият механизъм т.e.в задната пружина да е проблема колата е - Golf 1,9 TD 92г
оста не същата,след 95г се сменя обтега4а и оста в производството на фв,а дългия ремък - не е наи уда4ния вариантSmeagol написа:Ето ви решението:
След ходене по мъките повече от 3 месеца с цел да мина "тънко" си платих като поп около 250 лв. Няма как да минете по-тънко от това![]()
За нашите 3-ки обтегача е тъпо направен и се прее*ава с времето - заради мекия алуминий. Вече не се произвежда такъв - с двоен корпус. Има само по-новия вариант, където тялото е едно - капсуловано е и няма как да се разбие като алуминия. Той струваше около 150 лв в Ауто+. После ви трябва и по-дълъг ремък, както и нова ролка!!! Не си играйте да сменяте оста- няма смисъл - същата е! А са си още 65 лева отгоре![]()
Има и друга възможност - бензинов обтегач (пак двукорпусен от алуминии) + по-дълъг ремък. Ама аз не се сетих да купя по-дълъг ремък и сега съм назад с 250 лв...
При Ваското1 се мъчихме да сложим един бензинов обтегач, но на стария ремък - ъгълът на захващане на пружината е друг и трябва по-дълъг ремък!
Дано съм помогнал, че е много гадно...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 58 госта