пускам тази тема за тези които са си блъскали главата със същия проблем или им предстои да го направят. В български страници никаде няма материали по този въпрос а в чуждите доста, защото явно това си е често срещан проблем.
Иде реч за проблеми с педала на газта. При мен лично на моя Пасат Б5 - 1997г. 1.9ТДИ 110к.с. Когато шофирам и вали дъжд автомобила влиза в сервизен режим. Лампата на таблото светва, подържа до 1100об./мин. и нямам подаване на газ. Качен за диагностика с VAG-COM изписва следната грешка:
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
P1639 - 35-10 - - - Intermittent
Майстори всякакви всеки със своите идеи и съвети. Един иска да сменя педала друг ECU-то, трети друго и тн. А проблема е никакъв а решението му просто. Във мн. чуждестранни сайтове е описано точно това решение което подейства и при мен. А именно:
С годинките и явно податливо на влага при дъжд проникваща в кутията на ECU-то която се намира под предния капак и овлажнява конектора от педала до ECU-то. Самата букса е в ъгъла до едниния винт на капака и от там се овлажнява. При мен лично беше клеясала и това създава проблема и не прави добър контакт особено при влажно време. Просто се почиства с контактен Спрей и всично е вече наред. Показвам каде точно се намира на снимката.

радвам се ако сам бил от полза. На мен решението ми отне 9 месеца и обикаляне по всевъзмойни маистори докато не не се справих сам.
mod edit: Varbona