1)може ли някой да ми намери схема на централното заключване на голф 3(вакумно).може и линк към някои сайт.
2)имам проблем с алармата.за да отключи тя подава 1 сигнал,а за централното на голфа ми трябват 2 сигнала:първия е за шофьорската врата а вторият е за вс други врати.как да си направя централното че да отключва всичките врати с само ч сигнал от алармата.Алармата е SIG-I



HELP!!! аларма и схема на централно
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Ако си с вакуумно,то тогава при подаване на команда се откл. (закл) Всички врати.В кабелния сноп от шоф. врата откриваш проводници-червен/бял(това е управляващия),сив и зелен.От последните единият е за откл,другия за закл.Проверяват се опитно като ту към единия,ту към другия се подава червен/бял.Съответно на алармата работния контакт на релето за откл се свързва между проводника за откл(например ,ако се окаже сив) и червен/бял.За закл съответно м/у например зелен и червен/бял.Успех 

vaskoto1 написа:+ на зелен=отваря
+ на сив=затваря.
всичките заедно!
сори, че вдигам стара тема, ама вече половин година съм си монтирал сам алармата и всичко и е ток, само дето до сега не съм свързал централното към нея. и мисля тея дни да го правя. та колата е поло с вакуумно централно, ама мисля че свързването е същото като на голфа.
въпросчето е следното: като връзвам управляващите кабели на алармата към СИВ и ЗЕЛЕН на централното, трябва ли да ги срежа (сивия и зеления става въпрос) , или си ги връзвам паралелно - директно от алармата за тех??
мисля, че ако ги срежа вече няма да може да се управлява централното от ключа на шофьора, а ако не ги срежа, трябва да разчитам че алармата е направена с реле с отворени контакти и когато си отварям с ключ, това да не избуши нещо по самата аларма

Последна промяна от vesko_m на Съб 09 сеп 2006 7:35, променено общо 1 път.
- perfekt
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Провери първо какво излиза от алармата (+ или-) като я вкл. и изкл. виж дали в самата аларма има релета . Ако няма слагаш външни .Както писаха колегите управлението става с + и отв. и затрв.Успехvesko_m написа:vaskoto1 написа:+ на зелен=отваря
+ на сив=затваря.
всичките заедно!
сори, че вдигам стара тема, ама вече половин година съм си монтирал сам алармата и всичко и е ток, само дето до сега не съм свързал централното към нея. и мисля тея дни да го правя. та колата е поло с вакуумно централно, ама мисля че свързването е същото като на голфа.
въпросчето е следното: като връзвам управляващите кабели на алармата към СИВ и ЗЕЛЕН на централното, трябва ли да ги срежа (сивия и зеления става въпрос) , или си ги връзвам паралелно - директно от алармата за тех??
мисля, че ако ги срежа вече няма да може да се управлява централното от ключа на шофьора, а ако не ги срежа, трябва да разчитам че алармата е направена с реле с отворени контакти и когато си отварям с ключ, това да не избуши нещо по самата аларма
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта