HELP!!! аларма и схема на централно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

HELP!!! аларма и схема на централно

Мнениеот dj_nako » Нед 19 фев 2006 15:03


1)може ли някой да ми намери схема на централното заключване на голф 3(вакумно).може и линк към някои сайт.


2)имам проблем с алармата.за да отключи тя подава 1 сигнал,а за централното на голфа ми трябват 2 сигнала:първия е за шофьорската врата а вторият е за вс други врати.как да си направя централното че да отключва всичките врати с само ч сигнал от алармата.Алармата е SIG-I




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 19 фев 2006 17:45


Ако си с вакуумно,то тогава при подаване на команда се откл. (закл) Всички врати.В кабелния сноп от шоф. врата откриваш проводници-червен/бял(това е управляващия),сив и зелен.От последните единият е за откл,другия за закл.Проверяват се опитно като ту към единия,ту към другия се подава червен/бял.Съответно на алармата работния контакт на релето за откл се свързва между проводника за откл(например ,ако се окаже сив) и червен/бял.За закл съответно м/у например зелен и червен/бял.Успех :wink:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 фев 2006 18:30


+ на зелен=отваря
+ на сив=затваря.
всичките заедно!


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Нед 19 фев 2006 18:39


vaskoto1 написа:+ на зелен=отваря
+ на сив=затваря.
всичките заедно!

... ама поне за 3-4 сек.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 фев 2006 18:40


не не...
0.7 сек и контролера си поема вече сам-няма ядове.
освен ако контролера има ядове... :wink:


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Съб 09 сеп 2006 7:32


vaskoto1 написа:+ на зелен=отваря
+ на сив=затваря.
всичките заедно!


сори, че вдигам стара тема, ама вече половин година съм си монтирал сам алармата и всичко и е ток, само дето до сега не съм свързал централното към нея. и мисля тея дни да го правя. та колата е поло с вакуумно централно, ама мисля че свързването е същото като на голфа.
въпросчето е следното: като връзвам управляващите кабели на алармата към СИВ и ЗЕЛЕН на централното, трябва ли да ги срежа (сивия и зеления става въпрос) , или си ги връзвам паралелно - директно от алармата за тех??
мисля, че ако ги срежа вече няма да може да се управлява централното от ключа на шофьора, а ако не ги срежа, трябва да разчитам че алармата е направена с реле с отворени контакти и когато си отварям с ключ, това да не избуши нещо по самата аларма
:?:

Последна промяна от vesko_m на Съб 09 сеп 2006 7:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 09 сеп 2006 7:34


Нищо няма да режеш , само се закачи там.


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Пон 11 сеп 2006 15:02


vesko_m написа:
vaskoto1 написа:+ на зелен=отваря
+ на сив=затваря.
всичките заедно!


сори, че вдигам стара тема, ама вече половин година съм си монтирал сам алармата и всичко и е ток, само дето до сега не съм свързал централното към нея. и мисля тея дни да го правя. та колата е поло с вакуумно централно, ама мисля че свързването е същото като на голфа.
въпросчето е следното: като връзвам управляващите кабели на алармата към СИВ и ЗЕЛЕН на централното, трябва ли да ги срежа (сивия и зеления става въпрос) , или си ги връзвам паралелно - директно от алармата за тех??
мисля, че ако ги срежа вече няма да може да се управлява централното от ключа на шофьора, а ако не ги срежа, трябва да разчитам че алармата е направена с реле с отворени контакти и когато си отварям с ключ, това да не избуши нещо по самата аларма
:?:
Провери първо какво излиза от алармата (+ или-) като я вкл. и изкл. виж дали в самата аларма има релета . Ако няма слагаш външни .Както писаха колегите управлението става с + и отв. и затрв.Успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта