Пасат Б4 2Е-Платка за моторче за ел.стъкло

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Пасат Б4 2Е-Платка за моторче за ел.стъкло

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 04 сеп 2006 19:45


Днес си разглобих моторчето с платката на пр.ляво ел. стъкло да го оправям що ми писна да не се отваря,Та отварям и вадя моторчето с механизма и се оказа че като дам 12 волта на моторчето работи от където следва че е прецакана платката.С един колега мерихме гледахме струвахме но нищо ненаправих ме,той казва че проблема най-вероятно бил в управлението т.е. интегралната схема,та питането ми е следното:Можели някой да ми каже майстор или сервиз къде да занеса платката да я оправят.

Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 9:07, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 04 сеп 2006 20:09


Абе това само съм го чувал, не съм го виждал, но имало някаква биметална пластина, която напрактика исключвала системата за отваряне в двете крайни положения. Провери я. Освен това голям го ядох на един Деу Рейсър, където се оказа, че масата, която се подава за ел.стъклата, че и за горивната помпа се разклонява в един "таралеж" под кечетата на шофьорската седалка. Беше кородирал и се беше откъртил от купето... съответно и тези 2 неща, заедно с още нещичко по-дребно отказваха категорично да работят. Логично, същото е и при Опел, а доколкото разбрах после и при BMW. Погледни и за маси, нещо или пречупени кабели там, дето е кожухчето м/у купето и врата.. т.е. дето се гънат кабелите. Според мен чипа е последна възможност


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 04 сеп 2006 20:13


Да бате ама так си има до този чип до колкото видях когато колегата го проследяваше и след него се губи,но не съм толкова сигурен затова искам да го занеса на квалитетен майстор.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 04 сеп 2006 20:33


Напълно е възможно, аз не оспорвам, но биметалната пластина и пречупен кабел ми изглеждат най вероятни причини, за това и ги писах.
Успех!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 05 сеп 2006 7:48


топлата вода е открита отдавна :wink:
Стига с тези учени термини и скъпи майстори:lupe Сигурен съм 99% процента че причината е в лошите спойки на платката.
Описал съм лечението на ел.стъклата по надолу.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ktamen и 155 госта