Жила на прозорците

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Жила на прозорците

Мнениеот warrior » Сря 14 юли 2004 10:09


Здравейте,
моля, дайте ми някакъв съвет къде да отида да ми сменят жилата на прозорците на Г3-то?
Някой има ли идея колко струват самите жила и евентуално колко струва смяната им.
Поздрави, Jordan




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 14 юли 2004 10:24


мога да ти предложа един сервиз в Княжево там се занимават само с жила .скоро един приятел си сменя жилото на лявата врата на Г 3 . :wink:


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Сря 14 юли 2004 10:26


таман за там ми разправяха да ходя, но никъде не можах да го намеря тоя сервиз - можеш ли да ми дадеш по-точни координати?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 14 юли 2004 10:37


виж в АВТОСЕРВИЗИ :wink:


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Re: Жила на прозорците

Мнениеот ~None~ » Сря 14 юли 2004 12:13


warrior написа:Здравейте,
моля, дайте ми някакъв съвет къде да отида да ми сменят жилата на прозорците на Г3-то?
Някой има ли идея колко струват самите жила и евентуално колко струва смяната им.
Поздрави, Jordan


Opipva4a, знае как точно става да си ги смениш сам. Прати му л.с. да ти обясни как. Според неговите думи - излизало за няколко лева. Иначе може да се сменят само ако пластмасите не са се разяли от разплетено жило например. Ама това го разбрах чак като наринах пари за целия механизъм.. :wink:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 14 юли 2004 13:06


Здравейте :)
Защо, ако някой има или намери, не прати снимков материал как се сменя. Мен по-точно ме интересува как се сваля ръчката за сваляне-вдигане на прозореца.
10х предварително :)


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Сря 14 юли 2004 13:29


Съгласен съм с GOLF@, мисля че и други ще се заинтересуват ако може сами да си го оправят


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Сря 14 юли 2004 15:17


ууууфффффф

знаете ли колко е за обяснение, камо ли с картинки.
с две думи:
купуваш жило от Бриколаж - твоето е 2 мм, но 2.1-2.2 също върши работа
нужни са около 3.5-4 метра и резачка (жилото е стоманено)
и стопери 4 бр. (две в края на жилото и 2 при алуминиевите рамена)

относно разглобяването на самите кори и апарати:
корите се разглабят отдолу-нагоре, като под дръжката (Голф 3, Венто) има два болта, и развийте палеца за заключване. кората се държи на 8-9 щифта - така че внимателно да не отскубнете основата им от кората.
механизма е на 5 болта. внимавайте с стъклото - трябва да е затворено и държащите го механизми (2 болта).
запомнете положението на прозореца (по точно на повдигащите го "крачета", в тях има стопер, захванат за жилото.
самия механиъм е с 5 болта. внимателно се отваря - жилото е навито на шайба (пластмасова) и оборотите са различни (примерно ляв край - две намотки, десен 1 намотка). това е най-важно да запомниш. ако не е скъсано лесно се реже и оръзмерява новото, но при скъсано трябва да мериш всичко от край до край, от край до стопер (ляв и десен), доста по сложно е.
жилата минават през метални тръбички и после през лайсните. пресичат се и тогава влизат в движещия механизъм. най лошото е че шайбите и водачите са пластмасови и от разбридани жила се повреждат. доста пипкава работа е.
отделете поне 3 часа и успех.
с готовност ще помогна на всеки.


Потребителски аватар
Krass
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 25 юни 2004 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/Търговище, България
Контакти:

Re: ...

Мнениеот Krass » Чет 15 юли 2004 11:11


opipva4a написа:ууууфффффф

знаете ли колко е за обяснение, камо ли с картинки.
с две думи:
купуваш жило от Бриколаж - твоето е 2 мм, но 2.1-2.2 също върши работа
нужни са около 3.5-4 метра и резачка (жилото е стоманено)
и стопери 4 бр. (две в края на жилото и 2 при алуминиевите рамена)

относно разглобяването на самите кори и апарати:
корите се разглабят отдолу-нагоре, като под дръжката (Голф 3, Венто) има два болта, и развийте палеца за заключване. кората се държи на 8-9 щифта - така че внимателно да не отскубнете основата им от кората.
механизма е на 5 болта. внимавайте с стъклото - трябва да е затворено и държащите го механизми (2 болта).
запомнете положението на прозореца (по точно на повдигащите го "крачета", в тях има стопер, захванат за жилото.
самия механиъм е с 5 болта. внимателно се отваря - жилото е навито на шайба (пластмасова) и оборотите са различни (примерно ляв край - две намотки, десен 1 намотка). това е най-важно да запомниш. ако не е скъсано лесно се реже и оръзмерява новото, но при скъсано трябва да мериш всичко от край до край, от край до стопер (ляв и десен), доста по сложно е.
жилата минават през метални тръбички и после през лайсните. пресичат се и тогава влизат в движещия механизъм. най лошото е че шайбите и водачите са пластмасови и от разбридани жила се повреждат. доста пипкава работа е.
отделете поне 3 часа и успех.
с готовност ще помогна на всеки.

Opipva4 това за ел стъкла ли е или за ръчен механизъм за сваляне? :roll:


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 15 юли 2004 11:13


ел. стъкла


Потребителски аватар
Krass
Мнения: 163
Регистриран на: Пет 25 юни 2004 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/Търговище, България
Контакти:

Мнениеот Krass » Чет 15 юли 2004 11:20


А знаеш ли нещо за механи4ните?и те ли са с пластмасови ролки?


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

...

Мнениеот opipva4a » Чет 15 юли 2004 12:08


незнам - свали си кората и виж
иначе на срещата ще взема един механизъм с сменени задрали жила и скапани пластмаси и ще обясня нагледно.


Потребителски аватар
Joe
Мнения: 150
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...

Мнениеот Joe » Чет 15 юли 2004 18:35


opipva4a написа:...иначе на срещата ще взема един механизъм с сменени задрали жила и скапани пластмаси и ще обясня нагледно.


Може, ще е полезно за някои от нас...


Потребителски аватар
THE BATUGATA
Мнения: 180
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот THE BATUGATA » Чет 14 дек 2006 13:58


Не знам , но аз имах проблем с лежия ел. прозорец ! купужах турски ментаци и наи-накрая си купих жтора употреба от сеат,но пак се оказа че е по касо вапреки че беше пак от двувратка и саштата година на производство!!! даите некви акали штото вече ми излезе златно!!! става вапрос за GTI 16v 94g.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 14 дек 2006 15:08


THE BATUGATA написа:Не знам , но аз имах проблем с лежия ел. прозорец ! купужах турски ментаци и наи-накрая си купих жтора употреба от сеат,но пак се оказа че е по касо вапреки че беше пак от двувратка и саштата година на производство!!! даите некви акали штото вече ми излезе златно!!! става вапрос за GTI 16v 94g.
колега чети :

Пуснато на: Чет Юли 15, 2004 7:35 pm



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта