Здравейте,
моля, дайте ми някакъв съвет къде да отида да ми сменят жилата на прозорците на Г3-то?
Някой има ли идея колко струват самите жила и евентуално колко струва смяната им.
Поздрави, Jordan
Жила на прозорците
Re: Жила на прозорците
warrior написа:Здравейте,
моля, дайте ми някакъв съвет къде да отида да ми сменят жилата на прозорците на Г3-то?
Някой има ли идея колко струват самите жила и евентуално колко струва смяната им.
Поздрави, Jordan
Opipva4a, знае как точно става да си ги смениш сам. Прати му л.с. да ти обясни как. Според неговите думи - излизало за няколко лева. Иначе може да се сменят само ако пластмасите не са се разяли от разплетено жило например. Ама това го разбрах чак като наринах пари за целия механизъм..

- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
ууууфффффф
знаете ли колко е за обяснение, камо ли с картинки.
с две думи:
купуваш жило от Бриколаж - твоето е 2 мм, но 2.1-2.2 също върши работа
нужни са около 3.5-4 метра и резачка (жилото е стоманено)
и стопери 4 бр. (две в края на жилото и 2 при алуминиевите рамена)
относно разглобяването на самите кори и апарати:
корите се разглабят отдолу-нагоре, като под дръжката (Голф 3, Венто) има два болта, и развийте палеца за заключване. кората се държи на 8-9 щифта - така че внимателно да не отскубнете основата им от кората.
механизма е на 5 болта. внимавайте с стъклото - трябва да е затворено и държащите го механизми (2 болта).
запомнете положението на прозореца (по точно на повдигащите го "крачета", в тях има стопер, захванат за жилото.
самия механиъм е с 5 болта. внимателно се отваря - жилото е навито на шайба (пластмасова) и оборотите са различни (примерно ляв край - две намотки, десен 1 намотка). това е най-важно да запомниш. ако не е скъсано лесно се реже и оръзмерява новото, но при скъсано трябва да мериш всичко от край до край, от край до стопер (ляв и десен), доста по сложно е.
жилата минават през метални тръбички и после през лайсните. пресичат се и тогава влизат в движещия механизъм. най лошото е че шайбите и водачите са пластмасови и от разбридани жила се повреждат. доста пипкава работа е.
отделете поне 3 часа и успех.
с готовност ще помогна на всеки.
знаете ли колко е за обяснение, камо ли с картинки.
с две думи:
купуваш жило от Бриколаж - твоето е 2 мм, но 2.1-2.2 също върши работа
нужни са около 3.5-4 метра и резачка (жилото е стоманено)
и стопери 4 бр. (две в края на жилото и 2 при алуминиевите рамена)
относно разглобяването на самите кори и апарати:
корите се разглабят отдолу-нагоре, като под дръжката (Голф 3, Венто) има два болта, и развийте палеца за заключване. кората се държи на 8-9 щифта - така че внимателно да не отскубнете основата им от кората.
механизма е на 5 болта. внимавайте с стъклото - трябва да е затворено и държащите го механизми (2 болта).
запомнете положението на прозореца (по точно на повдигащите го "крачета", в тях има стопер, захванат за жилото.
самия механиъм е с 5 болта. внимателно се отваря - жилото е навито на шайба (пластмасова) и оборотите са различни (примерно ляв край - две намотки, десен 1 намотка). това е най-важно да запомниш. ако не е скъсано лесно се реже и оръзмерява новото, но при скъсано трябва да мериш всичко от край до край, от край до стопер (ляв и десен), доста по сложно е.
жилата минават през метални тръбички и после през лайсните. пресичат се и тогава влизат в движещия механизъм. най лошото е че шайбите и водачите са пластмасови и от разбридани жила се повреждат. доста пипкава работа е.
отделете поне 3 часа и успех.
с готовност ще помогна на всеки.
- Krass
- Мнения: 163
- Регистриран на: Пет 25 юни 2004 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/Търговище, България
- Контакти:
Re: ...
opipva4a написа:ууууфффффф
знаете ли колко е за обяснение, камо ли с картинки.
с две думи:
купуваш жило от Бриколаж - твоето е 2 мм, но 2.1-2.2 също върши работа
нужни са около 3.5-4 метра и резачка (жилото е стоманено)
и стопери 4 бр. (две в края на жилото и 2 при алуминиевите рамена)
относно разглобяването на самите кори и апарати:
корите се разглабят отдолу-нагоре, като под дръжката (Голф 3, Венто) има два болта, и развийте палеца за заключване. кората се държи на 8-9 щифта - така че внимателно да не отскубнете основата им от кората.
механизма е на 5 болта. внимавайте с стъклото - трябва да е затворено и държащите го механизми (2 болта).
запомнете положението на прозореца (по точно на повдигащите го "крачета", в тях има стопер, захванат за жилото.
самия механиъм е с 5 болта. внимателно се отваря - жилото е навито на шайба (пластмасова) и оборотите са различни (примерно ляв край - две намотки, десен 1 намотка). това е най-важно да запомниш. ако не е скъсано лесно се реже и оръзмерява новото, но при скъсано трябва да мериш всичко от край до край, от край до стопер (ляв и десен), доста по сложно е.
жилата минават през метални тръбички и после през лайсните. пресичат се и тогава влизат в движещия механизъм. най лошото е че шайбите и водачите са пластмасови и от разбридани жила се повреждат. доста пипкава работа е.
отделете поне 3 часа и успех.
с готовност ще помогна на всеки.
Opipva4 това за ел стъкла ли е или за ръчен механизъм за сваляне?

- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
ел. стъкла
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
незнам - свали си кората и виж
иначе на срещата ще взема един механизъм с сменени задрали жила и скапани пластмаси и ще обясня нагледно.
иначе на срещата ще взема един механизъм с сменени задрали жила и скапани пластмаси и ще обясня нагледно.
Re: ...
opipva4a написа:...иначе на срещата ще взема един механизъм с сменени задрали жила и скапани пластмаси и ще обясня нагледно.
Може, ще е полезно за някои от нас...
- THE BATUGATA
- Мнения: 180
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега чети :THE BATUGATA написа:Не знам , но аз имах проблем с лежия ел. прозорец ! купужах турски ментаци и наи-накрая си купих жтора употреба от сеат,но пак се оказа че е по касо вапреки че беше пак от двувратка и саштата година на производство!!! даите некви акали штото вече ми излезе златно!!! става вапрос за GTI 16v 94g.
Пуснато на: Чет Юли 15, 2004 7:35 pm
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта