Здравейте,
аз съм (с) Пасат 1.8 RP моно-мотроник , напоследък забелязвам че оборотите на празен ход се клатят леко на бензин и на газ. Смених свещи , кабелите са добре и тръгнах да търся друга повреда.
Разгледах инжекциона и забелязах че се клати в основата точно където се закрепва за входящите колектори, Като го наклоня на едната страна се отваря дупка 5 мм , точно около едно оплътнение/скъсана пластмаса, а като го наклония на другата страна блока на инж. е стабилен, няма дупка.
При работещ двигател, като отворя "дупката" двигателя изгасва.
Според мен това не е нормално , и преди да тръгна да разглабям мисля да ви питам ( ако някой е разглабял моното до колекторите ) - основата монолитна ли е или просто някой болт не са го завили като хората и не са затегнали оплътнението ( като са слагали плочката за газовото ) затова от едната страна се клати ? Как се задържа инжекциата към колекторите ? Има там едни трудно достъпни болтове No 10 като се отвори кожуха на инж., те ли стигат до долу или по нататък се открива кой държи "'пръскалката" към колекторите?
Мерси.
тампона за закрепване на моноинжекцията към вх. колектор
- cerosina
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Явно ще си купя нов тампон...
А дали знаете как да го "притегна" ?
Към колекторите се държи с болтове 10-ка - те се виждат отвън. А към пръскалката, как се държи този тампон, отстрани като го гледам не мога да разбера ?
RP-тата могат да бъдат с Жетроник и с Мотроник
зависи кога са произведени
Мерси за отг.
А дали знаете как да го "притегна" ?
Към колекторите се държи с болтове 10-ка - те се виждат отвън. А към пръскалката, как се държи този тампон, отстрани като го гледам не мога да разбера ?
RP-тата могат да бъдат с Жетроник и с Мотроник

Мерси за отг.

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
като махнеш пластмасовия капак ще видиш още 4 болта които всъщност крепят моното към тампона. разкачи всичко от моното и развии 4те болта като след това внимаваш защото моното ще се разпадне на 2 (а щом си с газ 3) части. не е фатално нищо не можеш да объркаш ако внимаваш какво правиш.
след като махнеш моното-тампона става мн. достъпен за отвиване.
след като махнеш моното-тампона става мн. достъпен за отвиване.
momcho написа:Явно ще си купя нов тампон...
А дали знаете как да го "притегна" ?
Към колекторите се държи с болтове 10-ка - те се виждат отвън. А към пръскалката, как се държи този тампон, отстрани като го гледам не мога да разбера ?
RP-тата могат да бъдат с Жетроник и с Мотроникзависи кога са произведени
Мерси за отг.
Развиваш 3 (три) болта отгоре на пластмасовата капачка на моноинжекцията те са с дължина около 4-5 см. Те са захванати в корпуса на моноинжекцията.Махаш пласмасовата капачка (от нея моноинжекцията засмуква въздух през филтъра).След това развиваш 4 (четири) болта, ако си с плочка за газ ще са по-дълги около 8-10 см.Те са захванати в "проблема" - тампон всмукателен колектор (38 лв и нагоре намирал съм го и за 47 лв.). Тампона е захванат с 4 (четири) болтата около 2 см за самия всмукателен колектор. Ако не се лъжа всички болтове се развиват с "тръбно" ключе 10. Ако тампона е скъсан ще се получава описания по-горе ефект.При обратното сглобяване внимавай с поставянето на газовата плочка.Дюзите трябва да са НАДОЛУ.Защото при мен ми бяха монтирали газовата плочка нагоре и колата не работеше както трябва, че трябваше аз да си я обръщам.
Може би по-удачно е да го разглобиш и констатираш за какво се касае - разхлабени болтове или скъсан тампон.Аз залагам на скъсан тампон

Май vaskoto1 ме изпревари с "технологичната карта"

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Черноочене
Pav3l написа:Въпросният тампон си е направо "Консуматив" за марката и модела
Че въпросният тампон е консуматив вече разбрах, обаче нормално ли е да се цепва през 3 месеца
Имам чувството че вече смених всякакви марки и производители на въпросните тампони, купувах и скъпи и препоръчани от монтьорите...сега купувам евтини, щото не мога да остисквам на тоя "консуматив" ей, според мен има някаква друга причина за толкова честата повреда.
Моля ако някой се е сблъскал със същите проблеми и е успял да ги разреши... нека остави тук един пост защото това е досто честа повреда и то не само на Пасат, а и на Голф май.
И между другото оригиналния тампон който си беше на колата се беше напукал от старост, а тези които слагам направо се разлагат.
Възможно ли е това да е от богата смес? Изглежда ми невероятно, но пак повтарям... тампоните изглеждат като разложена от бензин гума!
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Здравей колега!
Вчера имах същия проблем.
Сменях тампона под моноинжекцията. Взех някакъв уж немски, но не оригинален за 22лв. Като теб се замислих, дали не може да се направи някаква алуминиева отливка с формата на този тампон (не е сложно).
Ше видя колко ще изкара това менте.......
иначе както казаха по-горе колегите, свалят се трите болта на пластмасовия капак дето е въздуховода за филтъра, после на 4 болта се крепи моното и на края самия тампон е хванат за колекторните тръби с 4 болта, ....... развиваш и сменяш
Вчера имах същия проблем.
Сменях тампона под моноинжекцията. Взех някакъв уж немски, но не оригинален за 22лв. Като теб се замислих, дали не може да се направи някаква алуминиева отливка с формата на този тампон (не е сложно).
Ше видя колко ще изкара това менте.......
иначе както казаха по-горе колегите, свалят се трите болта на пластмасовия капак дето е въздуховода за филтъра, после на 4 болта се крепи моното и на края самия тампон е хванат за колекторните тръби с 4 болта, ....... развиваш и сменяш
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Черноочене
svere написа:Здравей колега!
Вчера имах същия проблем.
Сменях тампона под моноинжекцията. Взех някакъв уж немски, но не оригинален за 22лв. Като теб се замислих, дали не може да се направи някаква алуминиева отливка с формата на този тампон (не е сложно).
Ше видя колко ще изкара това менте.......
Не си само ти дето се замисляш за алуминиева отливка! Даже един колега си направи още не я е сложил обаче ...
Замисляте ли се защо конструктора е направил този тампон от гума, освен вибрациите може ли да има и някаква електро изолацонна функция? На моя Пасат например там има една кабелна обувчица, като, че ли е за маса... монтьора каза че някой модели имали ... обаче не ми се копае толкова навътре... да търся сега книги да купувам и да се занимавам с неща които не са ми работа.
Другата версия дето вчера чух направо е някаква фантастика... слушайте сега:
Съществувала бактерия която живее в бензина



Значи чувал съм за подобни бактерии с които чистят нефтени замърсявания... обаче... може ли това нещо да е плъзнало по родните бензиностанциите? Направо звучи като холивудски филм на ужасите това май!



Аз зареждам от една и съща бензиностанция... служебната.
Останалите колеги също! Трябва да ви кажа, че сменяме на един и същи период тампони. Аз смених вече 4 сега съм с 5- тия другите двама колеги са още назад единия 3 а другия 2
Вече почвам да вярвам на всичко!
А не са и много евтини при нас тука... няма тампон под 30 пари.
Моля ако някой от сервизите на VW чете в този форум и може да изкаже компетентно мнение... защото май ще сменя марката... колкото и да си я харесвам тази марка и модел автомобили!
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
HanSolo написа:...обаче нормално ли е да се цепва през 3 месеца...
...според мен има някаква друга причина за толкова честата повреда....
...И между другото оригиналния тампон който си беше на колата се беше напукал от старост, а тези които слагам направо се разлагат...
...тампоните изглеждат като разложена от бензин гума!...
Допълнение:
... Защото не е бензин



Същият съвет: смени бензиностанцията

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 124 госта