За дуракоустойчивостта на Vento

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Бъдещ автомобилист
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 02 авг 2005 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

За дуракоустойчивостта на Vento

Мнениеот Бъдещ автомобилист » Пон 10 окт 2005 9:21


Отново съм с въпрос. Този път ще Ви помоля да споделите впечатления за това, как се държи Vento- то по типичен български разбит път (вкл. черен), лесно ли се качва по тртоатите при паркиране, колко му е клиренсът, стабилно ли е зимно време.... накратко - въпросът за дуракоустойчивостта на модела и умерената му експлоатация при сурови и зимни условия.
Благодаря на всички, които ми отговорят.

Последна промяна от Бъдещ автомобилист на Чет 20 окт 2005 13:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Пон 10 окт 2005 9:58


На първо място искам да кажа, че все пак Венто не е офроад кола :D
За качването по бордюри - ако са по високи опира, на мен лично праговете ми са добре огънати от такива изпълнения :cry:
За стабилност на пътя - ами нормолно се държи за седан, малко му е по-тежка задницата от на Голф и при завой може да се пробва да мине напред, но пък на прав път е по-комфортни, вози по-меко от Голф и е по тихо вътре в купето.
Сравнявам го с Голф защото са почти еднакви и ако си карал Голф 3 ще има съвсем малка разлика.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 10 окт 2005 10:39


Доста е нестабилна, вози хубаво.Вземи си по-добре Пасат


Потребителски аватар
granci
Мнения: 105
Регистриран на: Чет 04 авг 2005 16:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот granci » Пон 10 окт 2005 11:07


Венто не съм имал удоволствието да карам,а испанският му брат близнак Сеат Толедо 1,9ТД.
Присъединявам се към мнението на колегата, действително при качване на по високи бордюри закача, предното окачване при нашите родни пътища рядко издържа повече от 30 000км, зимата ако е с хубави гуми се държи фантастично, други проблеми почти не се сещам.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Пон 10 окт 2005 11:55


Предното окачване на Толедо 1,9ТД по нашите пътища на мен ми издържа за 3 г. повече от 60 000км само със смяна на 2 маншона и в момента е в прекрасно състояние :wink:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 10 окт 2005 12:44


Аз съм с Голф 3!!!Доста ниски са.Това ми е много голям проблем.Мислех да слагам по високи гуми, но пък не мога да сложа и кой знае какви.Сега съм решил като ги сменям да сложа поне 185/65/14" - както е на пасатите.В момента съм с 185/60/14" - както е оригинално. Не съм сигурен но при Вентото май липсва онази престилка под бронята и поне там няма какво да закача.Иначе за OFRoad И дума да не става. Веднъж ходих на Пирина по едни черни пътища.След сума въртене на волана пак закачи. Що се отнася до цялото окачване, бих казал че зависи по кои пътища караш.Ако е само по магистралите доста километри ще навъртиш преди да се скапе нещо, но ако си само по второкласни пътища мисля че максимума е 30 000 км!!!


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 10 окт 2005 12:52


ANNIHILATOR написа:Аз съм с Голф 3!!!

ами защо въобще пишеш тук?
Доста ниски са.

какво ли е мнението на Vasstop по този въпрос? mhihi
Това ми е много голям проблем.

за всеки проблем има решение.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Пон 10 окт 2005 15:58


Това за макс. 30к км не съм нещо съгласен! с вземането съм сменил тампони на макферсоните, двата шарнира и тампони на задния мост - до момента сана 47-48к км и нямат намерение да се разхлопват. Относно височината... хич не е добре работата там... зимата си е мъка от всякъде :-( общо взето съм се насочил към Б4 поради тази причина


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 10 окт 2005 17:27


Относно височината... хич не е добре работата там... зимата си е мъка от всякъде общо взето съм се насочил към Б4 поради тази причина

Че Б4 по-висока ли е,защото аз нямам подобни впечатления.
Общо взето Вентото си е кола като всяка друга(не мога да разбера защо Бъдещия автомобилист си мисли противното) .
И за него както и за всички коли е проблем черния разбит български път и бабуните лед и коловозите зимно време.
Естествено ,ако е със сменено окачване и предния нож е на два пръста от асфалта проблемите ще са многократно повече...ама пък стойката му ще е супер :lol: .
Иначе колата която няма подобни слабости се казва Москвич с листови ресьори отзад,гаранция минава навсякъде пък и няма пластмаси които да се чупят.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 11 окт 2005 0:10


Бъдещ автомобилист - като ти чета изискванията ти трябва точно Голф 2 Кънтри . Мойта вентолина е по-ниска от нормалното и не се кача по тротоари и бордюри по високи от 2-3 санта :!: но за сметка на това е "зелезар здравков" по завоите . Легналите полицаи също ги взима по диагонал :lol: и подрусва повечко , но стойката и 1 път. На мен така си ми харесва , и следващата кола пак ще е ниска :!: :twisted:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 11 окт 2005 4:09


golfer написа:
Доста ниски са.

какво ли е мнението на Vasstop по този въпрос? mhihi

Да бе, "ниски" са mhihi mhihi mhihi ама не и моя :twisted:


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Вто 11 окт 2005 9:35


didodi написа:Бъдещ автомобилист - като ти чета изискванията ти трябва точно Голф 2 Кънтри . Мойта вентолина е по-ниска от нормалното и не се кача по тротоари и бордюри по високи от 2-3 санта :!: но за сметка на това е "зелезар здравков" по завоите . Легналите полицаи също ги взима по диагонал :lol: и подрусва повечко , но стойката и 1 път. На мен така си ми харесва , и следващата кола пак ще е ниска :!: :twisted:


:yeaha: Още едно Венто като моето. :yeaha:
Като е натоварено, на легналите полицаи редовно го жулвам отдолу.
Отпред дето се поставя крика се е сплескало и тръгнала ръждата,
ама мен си ме кефи. :heavymetal:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Вто 11 окт 2005 10:16


За издражливоста на ОКАЧВАНЕТО според мене най-голямо значение имат пътищата по който се движи автомобила.Знам един път по който и 10 000 км няма да изкара окачването. Ако е само по магистрали и първокласни може и повече от 100 000 да изкара.


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

да ви кажа и аз

Мнениеот Mega75 » Вто 11 окт 2005 18:55


Значи отпред наистина е ниско. Ножа закача по нашите тротоари. Отзад не съм имал проблеми. Сложих си и по-високи задни пружини от Пасат. Седи супер добре, натоварен седи все едно не е. Колкото до окачването, вече минах 72 000 с него и съм сменил отпред само шарнири и кормилни накрайници и то преди една седмица. Карам предимно градско в София и то много. Отзад съм сменил амортисьорите. На пътя се държи супер добре, даже при скорости над 190 км/ч. Ако имаш добри гуми е много стабилна. Говоря за GT варианта. За другите не знам, не съм карал стандарния. Има разлики в окачването. Иначе да ви кажа. Мечтал съм за тази кола и съм много доволен, че я имам вече 2 години. Спирачките са добри, но трябва да се поддържат. С нови дискове, добри накладки и добра спирачна течност, спира добре, не отлично, но е добре. Педала на спирачките има малко дълъг ход но се свиква.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 12 окт 2005 20:43


Вентото е с 20 см по-широко от стандартен голф3... съизмеримо е на ширина с GTI. Моето с подсилено окачване Airbags и не знам какво правят на моята кола защото е само 1.8 и не е GT разновидност. Не съм имал проблеми с устойчивостта на завоите на връщане от Банско. Перфектно вози и се държи на пътя.. Единственото, което не ми харесва са спирачките, те са същите като на голф3 де малки дискчета отпред невентилирани и барабани отзад. Пак спирам по-добре от една камара други коли обаче. Пробвал съм с вентилирани дискове отпред обаче на прегрял асвалт при малко по-рязко натискане зациклят колелата (NO ABS)

Преди два месеца идвах към софия с девойката и пред мене имаше едно bmw5 син цвят, а пред него бял бус нов.. Та буса влезе в един кратер при Владая.. Подскочи излезе на банкета, там шофера нави пълен да се върне на пътя, позавъртя се, загуби скорост и спря напреки. с Бмвто се движихме с по 70 като то беше на 10 метра пред мене. И тва бмв като напра некви спирачки и се залепи на метър зад буса. Аз скочил на спирачката намалям и гледам цхе се приближава страшно бързо.... гледам в ляво две коли насреща се изпреварват и не мога да го заобиколя отляво, от дясно има храсти и дере десет метра и къщи и там не става... и стиснах зъби и викам отиде.... последните ми два метра гумите се зацепиха и си мисля наум дали да отпусна ил ида не отпускам обаче 6-тото ми чуство ми казва да не отпускам малко щото ще загубя сантиметри ценни поради пускането и отпускането.. и продължих да движа със зацепени гуми. Ииии спрях на точно 10 см зад него... мале емблемата му се отрасяваше на предния ми капак...... обаче в същия момент се сещам че имазад мене сива вектра и викам отиде кона сега ще ме трясне гледам в лявото огледало о чудо няма го..... гледам в десното пича се скрил в храстите.... абе караите бавно и внимателно ...

Като казах дупки миналата седмица бяха разкопали Дупница - Благоевград съвсем избираемо... изрязано.. после 10 км добре, после пак изрязано.. без знаци без никво предупреждение. техна мама..... и доли летището разкопали.. там рядко се пада под 100 ....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта