Спортен филтьр- конусен или панелен ?
- FreAk
- Мнения: 499
- Регистриран на: Пон 10 окт 2005 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, В.Търново
панелня се цапа по малко и все пак е в кутия която е оразмерена за колата и малко или много филтъра е изолиран от топлината на двигателя, докато конусът вади по хубав звук, но като загрее двигателя започва да смуче топъл въздух и ефекта е обратен.
Ако ти се прави airbox конусният е за предпочитане, иначе панелен
Ако ти се прави airbox конусният е за предпочитане, иначе панелен
- Kashon
- Мнения: 135
- Регистриран на: Чет 13 апр 2006 9:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
аве аз да попитам нещоо... тъй като знам че ТоТо ще си купува марков филтър за над 100 кинта.... някой може ли да ми обясни как тъй конусния филтър според вас е проектиран и направен без никаква защита от горещината и почва да засмуква топъл въздух след като поначало идеята е да вкарва попвече въздух ест и то да е хладен (чак па студен)
нз как си ги обяснявате тия неща.... ако визирате някои ментажен филтър без корпус и облицовка предполагам че е възможно но да си купиш марков качествен филтър (конусовиден) който си е в специален корпус и е създаден с цел понижаване съпротивлението на въздуха и повишане в някви % мошността не намирам логично обяснение ... освен ако се предполага че двигателя на който се слага е снабден с турбо което ми се вижда доста частен случай за такава индустрия...
ще се радвам ако дадете разяснения
нз как си ги обяснявате тия неща.... ако визирате някои ментажен филтър без корпус и облицовка предполагам че е възможно но да си купиш марков качествен филтър (конусовиден) който си е в специален корпус и е създаден с цел понижаване съпротивлението на въздуха и повишане в някви % мошността не намирам логично обяснение ... освен ако се предполага че двигателя на който се слага е снабден с турбо което ми се вижда доста частен случай за такава индустрия...
ще се радвам ако дадете разяснения
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
K_Power написа:Виж сега, конусния филтър не може да ти охлажда въздуха, това не е хладилник, каквъто е обиколния, атмосферния въздух такъв смуче. Вече ако има турбо, не виждам защо да е частен случай ...

Затова ако сте забелязвали отпред на "големите" бегачки липсва фар,поради влизане на по студен въздух,това е отвор за по хладен въздух към филтъра и от там по добра работа на мотора.
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
- gas
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:Добре ама с панелен не се ли чува пак така както с конус,защото ако не се чува няма смисъл понеже се знае че за вървене няма почти никаква разлика апак това са все пак 120-150лв.И аз си търся за моя спортен филтър ама причината е само заради страхотния звук
колега,разлика в поведението на колата има.мога да ти намеря качествен спортен филтър(не илиенски)за около 60-70лв.сам ще се убедиш че звука не е основното му предимство.обикновения филтър създава съпротивление на идващия към мотора въздух,докато при спортния това съпротивление е почти нулево и колата реагира доста по-живо при подаване на газ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта