пак за зуумъра и лампата на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vdimov
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

пак за зуумъра и лампата на маслото

Мнениеот vdimov » Сря 23 авг 2006 18:39


Здравейте,
изчетох каквото можах във форума по тази тема и имам следното питане:

Смених биялни лагери, вал, маслена помпа, датчици и така двигателя ми е на 4000 км от този ремонт, но лампата за маслото и зуумъра като загрее двигателя и го карам с малко над 2000 оборота на 4 та и започва да си пищи. Свалям на ниска предавка и се оправя докато пак не включа на 4та. Първоначално започна да го прави само на баир, дори и по-лек. Сега може и на равен път да пищи.
Ще отида при майсторите с информацията която намерих тук.
Незнам какво да правя... Дали проблема не е в майсторите... защото изглежда всичко каквото трябва съм сменил.
Единсвеното което не съм направил е да проверя дали проблема не е електрически, защото има такива симптоми. Фаровете нещо не светят както трябва - единия дълъг ту свети ту не, габарита и той, а освен това като пусна мигач и натисна спирачка, мигача спира :) а синята лампа на таблото за дълги фарове и тя ту се появява ту изчезва...
Когато е горещо на компютъра температурата на маслото стига до 110 - това нормално ли е.

Поздрави
Владо




Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пак за зуумъра и лампата на маслото

Мнениеот Immortal » Сря 23 авг 2006 21:10


vdimov написа:
Смених биялни лагери, вал, маслена помпа, датчици и така двигателя ми е на 4000 км от този ремонт, но лампата за маслото и зуумъра като загрее двигателя и го карам с малко над 2000 оборота на 4 та и започва да си пищи. Свалям на ниска предавка и се оправя докато пак не включа на 4та. Първоначално започна да го прави само на баир, дори и по-лек. Сега може и на равен път да пищи.

Защо си сменял всичко това?Пак ли заради пищене на зумер и светене на лампа за маслото:shock Отиди веднага да ти измерят с манометър налягането на маслото.Ако е в нормите проблема е 110 % в таблото или от датчиците.Иначе маслото се случва да загрее до 110 градуса,ако е менте става на водица :cry:Каква е колата?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

За маслото

Мнениеот Glove » Сря 23 авг 2006 21:36


Колега, намери информаця какво триабва да е налягането на маслто на миастото на датчиците и го замеври с манометър, така схте разбересх куде е проблема дали вмотора или в отчитащата система. Мисля че в Хайнес имаше инфо по вупроса.


vdimov
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vdimov » Сря 23 авг 2006 22:16


смених защото счупих лагер и от там като го отвориха се оказа че и вала бил крив и помпата и тя била за смяна. Иначе преди това да се случи също пищеше зуумъра, но само след като съм карал по-бързо на магистралата, примерно като трябва рязко да намаля от 4000 оборота на 2000 и тогава почваше да пищи и като форсирам малко се оправя.
Колата е голф 3 1.8 моно инжекция.

Ще направя измерванията на налягането и дано да е ок


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Чет 24 авг 2006 12:26


и при мен имаше подобен проблем на пасат 1.8 ABS мотор ,първо смених семеринга на маслената помпа,която ме остави на път и след това около 2000 об.на 5 предавка ми примигваше лампата на маслото и пиукаше зумера,а като се държи в по-високи обороти двигателя пробламе изчезваше,забелязах и че фаровете като освободя от скорост примерно леко намаля светлината им .В крайна сметка проблема се оказа в реле-регулатора на динамото,смених го и оттогава не съм имал никакъв проблем,така,че пробвай да не е това причината и при теб .Струва около 30 лв.доколкото си спомням.


Потребителски аватар
WYLIX
Мнения: 164
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот WYLIX » Чет 24 авг 2006 12:31


и аз имах проблем с зумера,на баирите.смених двата датчика над масления филтър и вече става 2000 км чсичко е ОК!


martins
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 13 ное 2005 21:35
Автомобил: Vw Vento
Двигател: 1.8 ABS 1992
Местоположение: Пловдив

Мнениеот martins » Чет 24 авг 2006 14:15


И аз съм имал проблеми с датчика на маслото, доста трудно се намира оригиналния.


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Чет 24 авг 2006 14:19


в ауто+ 5 лева е единия-демек 10 за двата....
съвет от мен - имах същия проблем - явно за голфа е масов - преди да ги сменяте промиите ги хубаво с бензин и ако не стане тогава!!
при мен се оправи след смяната на този за ниското и прочистването на този за високото...


martins
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 13 ное 2005 21:35
Автомобил: Vw Vento
Двигател: 1.8 ABS 1992
Местоположение: Пловдив

Мнениеот martins » Чет 24 авг 2006 14:24


Да и гледайте да отговаря налягането ковто пише на тях, това на новия с това на стария. :)


Потребителски аватар
kolgo
Мнения: 119
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 18:15
Автомобил: Skoda Roomster 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kolgo » Чет 24 авг 2006 14:29


ако налягането е добро и не се оправи с датчиците - най-вероятно проблема е в таблото-платка която за съжаление не се сменя-сменя се цялото табло... :cry:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 24 авг 2006 16:14


Както изглежда не е само проблем на голф,при аудито /Б80 2.0 бензин/ на баджанака правеше същите магарий и след обстоен преглед се оказа датчик.


Потребителски аватар
AUDI
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AUDI » Чет 24 авг 2006 23:23


Имах 100% същия проблем, над 2000 оборота светва лампата и се включва зумера, най-вече при топло време и по-натоварен автомобил след 3000 оборота изгасва. Оказа се аксиален луфт или казано на по просто луфт на коляновия вал по-дължина който разбива лагерите, бяха изпопадали аксиалните шайби и износен блока, обясниха ми, че това става при неправилно използване на съединителя от една страна, от друга лошо масло, липса на редовна смяна т.н..
Това разбира се е една от лошите възможности, защото се решава с смяна на блок и вал.


vdimov
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vdimov » Пет 25 авг 2006 8:21


Вчера го закавах при майсторите, но нямах късмет. Нещо положението стана май по-зле. Налягането е ок, но не го мериха точно при датчиците, а някъде отстрани на главата. Сменяха датчици и пак като се форсира над 2000 лампата за маслото свети, но без зуумъра. Освен това повдигачите тракат яко и трябваше да го оставя там. Днес ще му правим диагностика. Някои да познава добър компютърджия за тези коли?


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 25 авг 2006 9:45


Защо не записа стойностите на манометъра?И кой ти каза,че повдигачи ти тракат,а не биелни лагери?Мерили са на точното място.


vdimov
Мнения: 6
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vdimov » Пет 25 авг 2006 11:08


те ми казаха че са повдигачите, нещо щяло да се превърти и да утихне... аз понеже не разбирам много, само виждам че трака. Биелните лагери те ми ги смениха преди месец и половина. Когато се беше счупил, тракаше по друг начин, някакси като дизел.
Ще запиша стойностите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта