''таралежа'' под моноинжекциона

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 827
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

''таралежа'' под моноинжекциона

Мнениеот 4i4o-dido » Нед 11 мар 2007 11:50


Каква е ролята на ''таралежа'' под моноинжекциона в смукателният колектор ?




Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Нед 11 мар 2007 12:39


Ако не се лъжа загрява сместа преди да влезе в горивната камера.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 11 мар 2007 17:25


saa27 написа:Ако не се лъжа загрява сместа преди да влезе в горивната камера.
:да:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Нед 11 мар 2007 19:02


някои ми разправяше, че ако се "пилнат" таралежите леко колата вървяла повече, мен не ми се струва така ама да питам все пак има ли нещо вярно. не става въпрос за студения въздух, той е ясен, питам за таралежите специално дали е хубаво да се третират :twisted:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 11 мар 2007 21:00


Колеги защо искате да си създавате излишни главоболия, има една поговорка "Като спи лъвът него дарзни" :?: :!:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Пон 12 мар 2007 1:11


мерси за отговора :wink:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 12 мар 2007 9:44


Не просто се пилват ,а направо се режат от дъно. Също така се слага и една подложка , като плочка както при монтирването на АГУ само че без изводи за изпарената газ и пръстенче което да намаля отвора към дроселовата клапа. Прави се с цел да се повдигне дюзата. Резултата е по-голяма мощ с по-голям разход :D

а тука има по темата:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... ??+????????

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... E%F7%EA%E0



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта