Радиатор на парното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Радиатор на парното

Мнениеот jagler » Съб 11 авг 2007 18:56


Колеги знам че радиатора за парното се намира някъде зад жабката става въпрос за голф-3 или венто.Та въпроса ми е трябва ли да се сваля цялото табло за да го сменя или се развиват корите под жабката?Като огледах от долу под нея ,но не съм сигурен.Знам че на ауди-80 му се сваля таблото а тук как е... :roll: ?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 11 авг 2007 19:00


Така добиваш ли представа за манипулацията :lol:
Изображение


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 11 авг 2007 19:23


каквато и представа да добиваш.......
не се опитвай да правиш това сам в къщи.....:)
освен ако не си собственник на автосервиз де
радиаторчето е там някъде в охлюва.....


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: :)

Мнениеот znainainai » Съб 11 авг 2007 20:20


Вангел написа:не се опитвай да правиш това сам в къщи.....:)

Що аз кат съм го правил на една 3ка, пет 2ки, а сега и пасат ще правим.
Не е страшно стига да имаш някой на втория етаж(в главата) това ще рече първо оглеждаш внимателно обмисляш кое как се демонтира и тогава да го демонтираш културно така че да е годно за монтаж :idea:


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 11 авг 2007 20:38


и това е верно.....
:)
късмет преди всичко:)
само че не очаквам много от някой който преди да види и прецени сам......пита...
много хора биха могли да го направят все пак българите сме техническа нация...въпроса е по кой начин:)
след като не може да прецени сам да не се опитва...по добре:)
не казвам че колегате се е опитвал или се е навил сам да го прави поне не го споменава де......
мисълта ми е че има доста подробности и е малко объркващо....но всеки има право на опит....после може и сервиз да отвори:)))
смяна радиаторче на голф 2 без климатик.......15 минути:)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 11 авг 2007 22:34


Пичове аз сам съм си тунинговал колата и да ви кажа сам съм си я разглобявал преди да се боядиса цялостно, таблото не съм го свалял все още и не ме и плаши това,питам ви по простата причина че ми се губи от нивото на антифриза и това ме навежда на мисълта че имам някъде теч. А от към двигателя нямам такъв всичко съм огледал преди имаше загряване на два пъти ми светна лампата на водата заради датчика на перката и може би радиаторчето на парното от загряването е потекло малко знам ли утре трябва да видя под стелките предните дали имам теч и затова стигам до този вариант все още не съм напълно сигурен в това... :wink:Аз не съм от тези които и едни габарити не могат да си сменят като ги чета из форума... дано не е това радиаторче ,че голямо разглабяне ще е ,но пък само това не съм правил по колата си де... :wink:и без това нещо ми скрибуца по таблото някъде и не мога да рзбера кое е някоя слаба връзка.


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 11 авг 2007 22:50


ми може да е от радиаторчето наистина.....
още повече ако стелките и мокета са влажни.....
ми....ако е то....сменяй го....колегата който писа по горе е прав...важното е след като го разглобиш после да има здрави части за сглобяване.....
мноо се чупят разни скапани пластмаски и копченца...мамка им:)
а след като ти се е включвала лампата изключваш ли варианта за гарнитура????
на студен двигател.....на студен обаче забелязвал ли си някъде влажно и следи от теч по някои съединения
Като я палиш и е студена равномерно ли бачка двигателя....има ли някво прекъсване?
Питам защото искам да си направя някои изводи за мене...не че се правя на разбирач:)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 11 авг 2007 23:16


работи си няма проблем ,но ми спада течноста по малко и това ме озадачава :roll: ,а от вън нямам теч поне където се вижда и към изпарителя и към съединенията на двигатели от пластмасовите тройници и отклонения също...другото което е ,ако влиза в цилиндрите би трябвало да излиза пара и пушек от аспуха и да гърми ,а няма такова нещо,аспуха си е сух... :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 11 авг 2007 23:21


Май го изхвърля от казанчето..мамка му и не е обезвъздушена напълно...защото там малко е влажно личи си къде е текло.Преди ей така голям зор с това обезвъздушаване видях преди 2г.като си сменях радиатора изхвърляше вода от там явно имаше въздушна възглавница и се оказа че тръбичката от тройника с датчиците която е към разширителното казанче се е запушила от добавките които съм слагал заради теч в радиатора,а сега какво ще е не знам добавки не съм слагал и тя си е отпушена. :roll:


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Съб 11 авг 2007 23:56


начи възможно е от казанчето ако се е прецакала капачката...
нали има един клапан и той като се прецака фърля водица оттам:)
така си мисля аз де......
начи пробвай като позагрее колата към 90 градуса....дали маркучите са поне малко твърди.....отвии леко капачката на казанчето дотолкова доколкото да провериш дали има някво налягане....
ако няма налягане кофти защото явно е заседнало клапанчето и изпуска от там налягането....съответно и водата....ако тва е проблема зимаш си една нова капачка и готово:)
Така си мисля аз поне де:)
Тва са сещам аз:)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 12 авг 2007 8:52


Абе колега лято е.Парно не ти требе сега.Защо не хванеш да го изолираш това радиаторче,като съединиш двата маркуча на парното един за друг.И след това пак следи за теч на охлаждаща течност.
Ако няма теч е ясно ,но ако има малко поне се изяснява,че поне не е в купето.

P.S.Имам една позната и 3 години е наливала антифриз по тая приина.И никой не можа да разбере от къде тече.Прди 6 месеца и смениха пластмасовите тройници и маркучите стях.И от тогава всичко е наред.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 12 авг 2007 9:07


Ето ти още един жокер:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55197


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 12 авг 2007 12:16


Да колега така е лято е ,но аз искам всичко по колата ми да е наред и правя така че да е...наред.За моя радост нямам теч в купето от радиаторчето на парното и когато е загряла си имам парно явно от капачката е проблема сега я почиствах беше се затлачила с мизерии клапата за изпускане на налягането.Сега я обезвъздушавах с отворена капачка докато загрее и перката си вкл. и като гледам в момента маркучите не са така твърди като преди, а умерено твърди защото може би си работи клапана на капачката,а преди бяха по-твърди и от налягането когато съм в д-е ми изхвърля антифриз от преливника... :wink:


Потребителски аватар
Вангел
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот Вангел » Нед 12 авг 2007 15:17


имаш ли АГУ,че не разбрах????:)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 13 авг 2007 14:02


Имам и работата отива на термостат не отваря както трябва частично може би и за това горния малък кръг е с по-голяма температура и от там ми изхвърля водата от разширителното казанче.В сряда ще го сменям и тогава ще пиша на 4г. ми е термостата.. :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта