



Радиатор на парното
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Радиатор на парното
Колеги знам че радиатора за парното се намира някъде зад жабката става въпрос за голф-3 или венто.Та въпроса ми е трябва ли да се сваля цялото табло за да го сменя или се развиват корите под жабката?Като огледах от долу под нея ,но не съм сигурен.Знам че на ауди-80 му се сваля таблото а тук как е...
?

- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
каквато и представа да добиваш.......
не се опитвай да правиш това сам в къщи.....
освен ако не си собственник на автосервиз де
радиаторчето е там някъде в охлюва.....
не се опитвай да правиш това сам в къщи.....

освен ако не си собственник на автосервиз де
радиаторчето е там някъде в охлюва.....
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: :)
Вангел написа:не се опитвай да правиш това сам в къщи.....
Що аз кат съм го правил на една 3ка, пет 2ки, а сега и пасат ще правим.
Не е страшно стига да имаш някой на втория етаж(в главата) това ще рече първо оглеждаш внимателно обмисляш кое как се демонтира и тогава да го демонтираш културно така че да е годно за монтаж

- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
и това е верно.....
късмет преди всичко:)
само че не очаквам много от някой който преди да види и прецени сам......пита...
много хора биха могли да го направят все пак българите сме техническа нация...въпроса е по кой начин:)
след като не може да прецени сам да не се опитва...по добре:)
не казвам че колегате се е опитвал или се е навил сам да го прави поне не го споменава де......
мисълта ми е че има доста подробности и е малко объркващо....но всеки има право на опит....после може и сервиз да отвори:)))
смяна радиаторче на голф 2 без климатик.......15 минути:)

късмет преди всичко:)
само че не очаквам много от някой който преди да види и прецени сам......пита...
много хора биха могли да го направят все пак българите сме техническа нация...въпроса е по кой начин:)
след като не може да прецени сам да не се опитва...по добре:)
не казвам че колегате се е опитвал или се е навил сам да го прави поне не го споменава де......
мисълта ми е че има доста подробности и е малко объркващо....но всеки има право на опит....после може и сервиз да отвори:)))
смяна радиаторче на голф 2 без климатик.......15 минути:)
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Пичове аз сам съм си тунинговал колата и да ви кажа сам съм си я разглобявал преди да се боядиса цялостно, таблото не съм го свалял все още и не ме и плаши това,питам ви по простата причина че ми се губи от нивото на антифриза и това ме навежда на мисълта че имам някъде теч. А от към двигателя нямам такъв всичко съм огледал преди имаше загряване на два пъти ми светна лампата на водата заради датчика на перката и може би радиаторчето на парното от загряването е потекло малко знам ли утре трябва да видя под стелките предните дали имам теч и затова стигам до този вариант все още не съм напълно сигурен в това...
Аз не съм от тези които и едни габарити не могат да си сменят като ги чета из форума... дано не е това радиаторче ,че голямо разглабяне ще е ,но пък само това не съм правил по колата си де...
и без това нещо ми скрибуца по таблото някъде и не мога да рзбера кое е някоя слаба връзка.


- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
ми може да е от радиаторчето наистина.....
още повече ако стелките и мокета са влажни.....
ми....ако е то....сменяй го....колегата който писа по горе е прав...важното е след като го разглобиш после да има здрави части за сглобяване.....
мноо се чупят разни скапани пластмаски и копченца...мамка им:)
а след като ти се е включвала лампата изключваш ли варианта за гарнитура????
на студен двигател.....на студен обаче забелязвал ли си някъде влажно и следи от теч по някои съединения
Като я палиш и е студена равномерно ли бачка двигателя....има ли някво прекъсване?
Питам защото искам да си направя някои изводи за мене...не че се правя на разбирач:)
още повече ако стелките и мокета са влажни.....
ми....ако е то....сменяй го....колегата който писа по горе е прав...важното е след като го разглобиш после да има здрави части за сглобяване.....
мноо се чупят разни скапани пластмаски и копченца...мамка им:)
а след като ти се е включвала лампата изключваш ли варианта за гарнитура????
на студен двигател.....на студен обаче забелязвал ли си някъде влажно и следи от теч по някои съединения
Като я палиш и е студена равномерно ли бачка двигателя....има ли някво прекъсване?
Питам защото искам да си направя някои изводи за мене...не че се правя на разбирач:)
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
работи си няма проблем ,но ми спада течноста по малко и това ме озадачава
,а от вън нямам теч поне където се вижда и към изпарителя и към съединенията на двигатели от пластмасовите тройници и отклонения също...другото което е ,ако влиза в цилиндрите би трябвало да излиза пара и пушек от аспуха и да гърми ,а няма такова нещо,аспуха си е сух... 


- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Май го изхвърля от казанчето..мамка му и не е обезвъздушена напълно...защото там малко е влажно личи си къде е текло.Преди ей така голям зор с това обезвъздушаване видях преди 2г.като си сменях радиатора изхвърляше вода от там явно имаше въздушна възглавница и се оказа че тръбичката от тройника с датчиците която е към разширителното казанче се е запушила от добавките които съм слагал заради теч в радиатора,а сега какво ще е не знам добавки не съм слагал и тя си е отпушена. 

- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
начи възможно е от казанчето ако се е прецакала капачката...
нали има един клапан и той като се прецака фърля водица оттам:)
така си мисля аз де......
начи пробвай като позагрее колата към 90 градуса....дали маркучите са поне малко твърди.....отвии леко капачката на казанчето дотолкова доколкото да провериш дали има някво налягане....
ако няма налягане кофти защото явно е заседнало клапанчето и изпуска от там налягането....съответно и водата....ако тва е проблема зимаш си една нова капачка и готово:)
Така си мисля аз поне де:)
Тва са сещам аз:)
нали има един клапан и той като се прецака фърля водица оттам:)
така си мисля аз де......
начи пробвай като позагрее колата към 90 градуса....дали маркучите са поне малко твърди.....отвии леко капачката на казанчето дотолкова доколкото да провериш дали има някво налягане....
ако няма налягане кофти защото явно е заседнало клапанчето и изпуска от там налягането....съответно и водата....ако тва е проблема зимаш си една нова капачка и готово:)
Така си мисля аз поне де:)
Тва са сещам аз:)
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Абе колега лято е.Парно не ти требе сега.Защо не хванеш да го изолираш това радиаторче,като съединиш двата маркуча на парното един за друг.И след това пак следи за теч на охлаждаща течност.
Ако няма теч е ясно ,но ако има малко поне се изяснява,че поне не е в купето.
P.S.Имам една позната и 3 години е наливала антифриз по тая приина.И никой не можа да разбере от къде тече.Прди 6 месеца и смениха пластмасовите тройници и маркучите стях.И от тогава всичко е наред.
Ако няма теч е ясно ,но ако има малко поне се изяснява,че поне не е в купето.
P.S.Имам една позната и 3 години е наливала антифриз по тая приина.И никой не можа да разбере от къде тече.Прди 6 месеца и смениха пластмасовите тройници и маркучите стях.И от тогава всичко е наред.
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Ето ти още един жокер:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55197
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55197
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Да колега така е лято е ,но аз искам всичко по колата ми да е наред и правя така че да е...наред.За моя радост нямам теч в купето от радиаторчето на парното и когато е загряла си имам парно явно от капачката е проблема сега я почиствах беше се затлачила с мизерии клапата за изпускане на налягането.Сега я обезвъздушавах с отворена капачка докато загрее и перката си вкл. и като гледам в момента маркучите не са така твърди като преди, а умерено твърди защото може би си работи клапана на капачката,а преди бяха по-твърди и от налягането когато съм в д-е ми изхвърля антифриз от преливника... 

- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
имаш ли АГУ,че не разбрах????:)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта