Проблем с палене на студено - VW Polo 1.4 MPI 2000г

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
KeepSmiling
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с палене на студено - VW Polo 1.4 MPI 2000г

Мнениеот KeepSmiling » Съб 22 сеп 2007 20:46


Здравейте. Имам следния проблем с моето Поло.

Сутрин при палене, когато колата е още студена, работи около 5-10 сек., и оборотите падат докато не загасне. Направо се дави. Същото се случва и ако реша да я запаля след работа след като не съм я карал примерно 6 часа. Интересното е, че ако я запаля на нулева и задържа съединителя натиснат, колата не загасва. Просто си работи и като минат 5-10 сек., само се опитва да загасне - оборотите стават много нестабилни, но след секунда се "стабилизират" и не загасва. Стабилизират е силно казано, защото играят доста, но поне не гасне... Но при всички положения върви кофти, докато не загрее. Още по интересно е това че след като съм я запалил сутрунта и тя е още студена ако навия волана докрай не мога да ви опиша колко много играят оборотите. Не гасне, но просто оборотите играят страшно много. Вечер примерно ако я паля след работа, докато е студена и включа фаровете и тръгна да си отварям ел.стъклата и си включа музиката оборотите пак падат - без да гасне, но просто все едно фаровете дърпат толкова ток, че не може да смогне акомулатора...
Колата я имам от около 5 месеца. Смених и всички консумативи и за първи път ми го направи този номер след като напълних резервоара до горе с 95. Заведох я на сервиз, мина диагностика на компа, изчистиха грешките, продухаха ми някаква бензинова помпа ли какво беше и ми казаха че "сега трябва всичко да е наред" Да ама не. На другия ден същия проблем.
Сипах OMV 100 октана и проблема със сутрешното гаснене изчезна. При палене след критичните 5-10 сек, оборотите заиграват малко, но след това се държат горе долу добре. Самата кола разбира се върви по-добре... Със сигурност нещо не е като хората, но незнам какво и се надявам някой да ми помогне.
Прочетох доста от подобните проблеми на притежатели на Поло, но на никой не беше като моя, затова ви питам вас. Сигурен съм че има дота хора които разбират и могат да ми помогнат. В другите теми при подобните проблеми се пише за дроселова клапа, белезите на валовете не съвпадалим, прекъснат кабел на нагревател на ламбда сондата, термодатчик и каво ли още не. Ако някой има иде къде може да е проблема ще съм му много благодарен...
Може само да добавя и че датчика за температурата на таблото не ми работи като хората. Незнам дали това има някаква връзка с проблема. Той си работи когато иска. Паля колата наприме и не работи, карам си известно време, поглеждам, той почнал да работи и след 2 мин гледам как стрелката пада на нула.... :037:
Благодаря Ви предварително и ще чакам да пишете...




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 22 сеп 2007 21:31


1 Имаш ли серво на волана и къде се намираше тая "помпа" дето са я продухвали ? Другият път питай и запомни какви са били грешките
2 За показанията на термодатчика си мисля ,че си е наред обаче термостата ти е блокирал в отворено положение - провери дали работи адекватно - ако незнаеш как питай ме . Може и да е от термодатчика ,но първо виж това (имш ли мултицет за да го проверим и него?)
3 изтрити четки на алтернатора(динамото) или пък му се е прецакан транзистора (регулатора на напрежението) - пак ще ти трябва мултицет за да видиш какво е напрежението на акумулатора в случаите
(1) без да е запалена колата
(2)когато колата работи на празен ход без включени консуматори
(3)пак на празен ход ,но с включени, фарове, чистачки , музика и т.н. и
(4) когато колата работи на место и изфорсираш двигателя (да речем на 2500 оборота)
4 акумолатора да е здал багажа
5 Другата насока е бензиновата помпа ,бензиновият филтър или вода в бензина
6 Замърсен дросел или развален
7 Прецакал се е датцика на Хол (ама щяха да ти кажат на диагностиката ми се струва)
8 Най-вероятната причина според мен за сега е комбинацията от поне две неща


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Съб 22 сеп 2007 21:47


Абе направо ходи при тоя човек да погледне : http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6022


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Съб 22 сеп 2007 23:18


Anbuch написа:3 изтрити четки на алтернатора(динамото) или пък му се е прецакан транзистора (регулатора на напрежението) - пак ще ти трябва мултицет за да видиш какво е напрежението на акумулатора в случаите
(1) без да е запалена колата
(2)когато колата работи на празен ход без включени консуматори
(3)пак на празен ход ,но с включени, фарове, чистачки , музика и т.н. и
(4) когато колата работи на место и изфорсираш двигателя (да речем на 2500 оборота)
4 акумолатора да е здал багажа

8 Най-вероятната причина според мен за сега е комбинацията от поне две неща

За мен тия са вероятните причини :да:(все си мисля че е алтернатора-диоден блок,реленце...нека се премери...мисля че беше от 14,2-14,6 волта като колата работи на празен ход :dontknow: )


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Нед 23 сеп 2007 2:02


от акомулатор / съответно алтенор е малка вериатност да бъде. След като изчезва проблема след 10-15сек. Най-вероятно е дросела, но това тряваше да ти го кажат на диагностиката. Къде я прави таз диагностика?
Да стигнат до безинова помпа тез трябва, да са нямали идея къде е проблема. Бензинова помапа ако е, няма да изчезва след 10-15 сек, а ще е постоянен поблема. Няма да имаш мощност и ще се дави при подаване на газ.

Колегите са го написа ли, иди при vaskoto1 за диагностика, най-малкото повечето сме минали през неговите ръце.

На колко км е полото. Питам от любопиство, защото мойто е на 105к и още не е за дросел.

Друга причина мини един Елкон тез испанските полота много страдат от кофти кабели, да ти видят бобина и запалитена система.

Сега аз както си го обяснявам този проблем е ,че при навъртян до край волан (хидравлична помпа натоварена на мах) или пуснати много ел. консоматори или пуснат климатик, двигателя не смогва да, много се товари. По принцип не и трябвало да е така следва, че нещо по алтернотра или кабелите не е вред някъде се губи напрежението. Това може да е и слаб акомулатор, мо пак казвам той за 10-15сек не се оправя. Следва замърсен дорсел или за смяна.

Не искам да те плаша аз също имах проблем със оборотите но той то се появява ту изчезва и съм решил докато не стане постоянен да не пипам.
Един нов дросел е 400+ лв. не е 700.

vaskoto1 ще ти обясни всичко, ако отидеш на дигностика при него. Не взема скъпо!!!
Наще коли дето са правени в Испания са явно кекави от към електроника/кабели.


KeepSmiling
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KeepSmiling » Нед 23 сеп 2007 11:22


Благодаря ви на всички за отговорите! Ще прегледам всичко което сте ми казали и най-вероятно ще го "изтормозя" майстора, който сте ми препоръчали. :) Щом казвате че е добър :)
Иначе имам серво, може и там да има някакъв проблем...

Още веднъж ви благодаря и ще пиша след като разбера какви са били проблемите и как съм ги решил!

Поздрави!

П.П. Незнам кога ще е това, но се надявам да е скоро!


KeepSmiling
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KeepSmiling » Нед 23 сеп 2007 11:29


Lizard написа:На колко км е полото. Питам от любопиство, защото мойто е на 105к и още не е за дросел.


:)
Само да добавя на 61


KeepSmiling
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KeepSmiling » Нед 28 окт 2007 12:39


Здравейте!
Преди доста време започнах тази тема със доста сериозен според мен проблем и едва преди около 2 седмици той се оправи. Пиша, чак сега, понеже исках да съм сигурен в това :)
Значи как се оправи всичко...
Един ден преди да отида в сервиза, един приятел го помолих да я запали и да си каже мнението по въпроса.След като я запали, поогледа, върна ми ключовете и каза да я карам на сервиз. Чудесно, ама на другия ден колата си пали перфектно!!! Без грам проблем и си върви много добре. Питам го аз дали е пипал нещо и той ми вика "Абе имаше една тапичка, която беше отпушена запуших я, ама не може от това да ти се е оправила колата" . Но от тогава, до сега няма никакъв проблем. Сипвам вече само 95 и си работи наистина много по-добре. Може тази тапичка да са забравили да я сложат като съм ходил последния път в сервиза, когато ми сменяха консумативите, защото реално проблемите започнаха от първия ден в който я запалих сутринта след сервиза...
Както и да е. Ако може някой да ми каже какво всъщност е това, и за какво служи, ще съм ви много благодарен.
Ето и снимката:

Изображение
натисни за голям размер


Потребителски аватар
vankata_vd
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България/Canada

Мнениеот vankata_vd » Нед 28 окт 2007 12:54


Колега,това е за центровката май?!Нека някой по-запознат те светне,но е за центровката : само VW


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 28 окт 2007 22:28


Проблеманесеерешил от запушването на тази тапа! -Абсурт!
Преди да ти започнат проблемите тази тапа зяапушена ли беше?

Ето една грамадна тема за тази тапа! - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E0%EF%E0


KeepSmiling
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот KeepSmiling » Нед 28 окт 2007 23:47


И аз си мисля че не би трябвало да има нещо общо, но факт е, че сега не гасне. Преди това предполагам че си е била затворена. Все пак съм карал само 1 ден от както си я купих и я вкарах да и сменят консумативите, включително и ангренажен ремък, което както виждам има нещо общо с тапата. Все пак благодаря за обяснението.
Поздрави! :D


evgeni_sport
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 28 дек 2009 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на студено - VW Polo 1.4 MPI 2000г

Мнениеот evgeni_sport » Нед 03 апр 2011 19:09


KeepSmiling написа:Здравейте. Имам следния проблем с моето Поло.

Сутрин при палене, когато колата е още студена, работи около 5-10 сек., и оборотите падат докато не загасне. Направо се дави. Същото се случва и ако реша да я запаля след работа след като не съм я карал примерно 6 часа. Интересното е, че ако я запаля на нулева и задържа съединителя натиснат, колата не загасва. Просто си работи и като минат 5-10 сек., само се опитва да загасне - оборотите стават много нестабилни, но след секунда се "стабилизират" и не загасва. Стабилизират е силно казано, защото играят доста, но поне не гасне... Но при всички положения върви кофти, докато не загрее. Още по интересно е това че след като съм я запалил сутрунта и тя е още студена ако навия волана докрай не мога да ви опиша колко много играят оборотите. Не гасне, но просто оборотите играят страшно много. Вечер примерно ако я паля след работа, докато е студена и включа фаровете и тръгна да си отварям ел.стъклата и си включа музиката оборотите пак падат - без да гасне, но просто все едно фаровете дърпат толкова ток, че не може да смогне акомулатора...
Колата я имам от около 5 месеца. Смених и всички консумативи и за първи път ми го направи този номер след като напълних резервоара до горе с 95. Заведох я на сервиз, мина диагностика на компа, изчистиха грешките, продухаха ми някаква бензинова помпа ли какво беше и ми казаха че "сега трябва всичко да е наред" Да ама не. На другия ден същия проблем.
Сипах OMV 100 октана и проблема със сутрешното гаснене изчезна. При палене след критичните 5-10 сек, оборотите заиграват малко, но след това се държат горе долу добре. Самата кола разбира се върви по-добре... Със сигурност нещо не е като хората, но незнам какво и се надявам някой да ми помогне.
Прочетох доста от подобните проблеми на притежатели на Поло, но на никой не беше като моя, затова ви питам вас. Сигурен съм че има дота хора които разбират и могат да ми помогнат. В другите теми при подобните проблеми се пише за дроселова клапа, белезите на валовете не съвпадалим, прекъснат кабел на нагревател на ламбда сондата, термодатчик и каво ли още не. Ако някой има иде къде може да е проблема ще съм му много благодарен...
Може само да добавя и че датчика за температурата на таблото не ми работи като хората. Незнам дали това има някаква връзка с проблема. Той си работи когато иска. Паля колата наприме и не работи, карам си известно време, поглеждам, той почнал да работи и след 2 мин гледам как стрелката пада на нула.... :037:
Благодаря Ви предварително и ще чакам да пишете...




Здравей колега, имам същото ПОЛО като твойто и имам същия проблем, както си го описал. Вече една 1 год. ходя по майстори и никой не може да открие проблема, защо точно сутрин прави тези номера с оборотите- работи ми ми като трактор на 3 цилиндъра като паднат оборотите, но едва вчера с един приятел маистор разглобихме дроселовата клапа и май се оказахме на прав път, тъй като колата се влоши още повече.Мисля, че открихме проблема затова мисля да сменя дросела. Моля ви колеги за съдействие как да разбера коя точно е моита дроселова клапа. Мотора е с букви АКК. Много бих ви благодарен ако помогнете.


KeepSmiling
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с палене на студено - VW Polo 1.4 MPI 2000г

Мнениеот KeepSmiling » Пон 16 май 2011 17:15


Колега, при мен проблема се оказа от подгравянето на Ламбда Сондата. Един прекрасен ден ми светна check-a и като я качихме на комп. ми пишеше точно това! След като я сменихме, работи като нова! Няма никакъв проблем при сипване на 95. Не гасне. И мисля че разхода ми е намалял съвсем малко... Така че при мен беше Ламбдата.
Сега например check-a ми светва от време на време, като я кача на комп. и ми пише пак същото, а реално там няма проблем.Грешката е чистена няколко пъти. Не знам защо я дава тази грешка, но дори и да не я изчистя и след 1-2 дена пак изчезва. Странна работа :) Поне върви сега и не се оплаквам! :)
Дано да съм ти помогнал!


riis
Мнения: 126
Регистриран на: Пет 10 дек 2010 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблем с палене на студено - VW Polo 1.4 MPI 2000г

Мнениеот riis » Пон 16 май 2011 17:45


Я качете адекватна снимка на таз тапичка.


KeepSmiling
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 19 сеп 2006 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с палене на студено - VW Polo 1.4 MPI 2000г

Мнениеот KeepSmiling » Пон 16 май 2011 18:37


Аз лично не си спомням как изглеждаше и къде беше точно, но определено не се бяха оправили нещата от нея. Поне при мен проблема беше ламбдата...



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта