ПРОБЛЕМ СВЕТНА МИ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО - ГОЛФ 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ПРОБЛЕМ СВЕТНА МИ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО - ГОЛФ 4

Мнениеот security_g » Нед 13 яну 2008 14:20


ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ!!! ДНЕСКА КАТО ТРЪГНАХ ДА БРЪМЧА ИЗ ПЛОВДИВ ИЗВЕДНЪЖ ПОЧНА ДА ПИСКА И ДА МИГА ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО!!! КОЛАТА ОЩЕ НЕ БЕШЕ ЗАГРЯЛА ОКОЛО 60 ГРАДУСА . СЛЕД ТОВА Е ОСТАВИХ ДА ИСТИНЕ И ИМАШЕ МАСЛО И НЯМАШЕ ТЕЧОВЕ ОТ НИКАДЕ СЛЕД ТОВА КАТО Я ПОДКАРАХ МИНАХ НЯКОЛКО КМ ОБАЧЕ ВЕЧЕ НЕ СЕ ВЛюЧИ ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО. НЯКОИ ДАЛИ ЗНАЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ТОВА>???? КОЛАТА Е ГОЛФ 4 1.4 16V




Потребителски аватар
valentino70
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valentino70 » Нед 13 яну 2008 14:54


от къде е внос колата ти??? ако е италия ,ще ти кажа че там масло не сменят тези идиоти,и твърде вероятно да сваляш картера


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 13 яну 2008 14:54


Бе ясно, че си на зор, ама що викаш ся? :lol:
(мани CapsLock-а) ;)
Това колегата Кънев го е писал за Пассат, но пртдполагам, че за Голф ще е същото :)
gr_kanev написа:Не казваш с какъв цвят свети лампата - важно е. Както много пъти съм писал, на този модел лампата е една, но свети жълто или червено. Съответно и пищенето е различно - за лампи с жълт цвят е едно (такива са намаляло гориво до "резервата", ниско ниво на течността за чистачки), за червени лампи е друго (опитай да дръпнеш леко ръчната спирачка при скорост над 10 км/ч (на място с осигурена безопасност - както собствена, така и за околните !!!) за 2-3 сек. и ще чуеш "червеното" пищене).
Това, което е писал по-нагоре уважавания от мен колега madmen, се отнася за светнала червена лампа, или пък за по-стари автомобили. Аз си мисля, че в случая лампата е светвала жълто. Това означава, че нивото на маслото е ниско (но все още има такова за да засмуче маслената помпа). Също така на няколко пъти съм писал тук, че на Б5 датчика за ниво на маслото (този, който дава сигнал за жълтата лампа), не е един прост поплавък, а датчик, който измерва комбинацията (взаимносвързаната тройка) ниво-температура-вискозитет. И ако едно нещо от тези трите излезе извън норми, сигнал се получава. В случая това е било температура (зор на магистралата), а като се повиши температурата и вискозитета на маслото отива по дяволите. Съвет - доливане на малко масло (но само ако не е на максимума, и то след като е престояло в покой няколко часа, на равно място), при първа възможност смяна на маслото (доставчик, марка, вискозитет, ... ). Друг момент, който съм забелязал - ако светне жълтата лампа, (поне при мен) не се угася, дори и след гасене на двигателя, при следващото даване на контакт отново светва и писва. Но спира при отваряне на капака (не е случайност, наблюдавал съм го на няколко пъти, а също така съм го и чел другаде), но след около 100 км светва отново.
Още една особеност - на Б5 уреда за температурата на антифриза е направен така, че показва 90* С не само когато температурата е точно толкова, а когато е "в норми" - да кажем от 80* С до 100* С. Отделно от това температура на маслото и температура на антифриза са различни неща. Но и това е обсъждано няколко пъти тук.
И за последно, че стана много дълго - колегата, пуснал темата, споменава, че маслото, което са му предложили, и е сложил, отговаряло на спецификациите на VW. Добре, ама те са много, и различни, за различните двигатели. Така че маслото, което ще се слага в двигателя, трябва да отговаря на конкретните спецификации на VW за този двигател.

С какво масло си? Вискозитет?


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Нед 13 яну 2008 16:15


ми слагам и 15w40 маското е ELF френско!!!!! може ли да е от датчика?


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Нед 13 яну 2008 16:19


valentino70 написа:от къде е внос колата ти??? ако е италия ,ще ти кажа че там масло не сменят тези идиоти,и твърде вероятно да сваляш картера

италянка е деиба и бастуните мондарти!!!!! ама колега според са сменяли маслото!!! двигателя съм отварял ( сменях клапани) и нямаше добажки и беше много чиста!!!


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

маслото

Мнениеот mufin » Нед 13 яну 2008 17:19


Единственото което се вижда е че караш с доста гъсто масло.
5/40 или най-малко 10/40 е за Г4


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: маслото

Мнениеот security_g » Нед 13 яну 2008 17:21


mufin написа:Единственото което се вижда е че караш с доста гъсто масло.
5/40 или най-малко 10/40 е за Г4

извиняваите колеги аз сум объркал 10w40 е ELF


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: ПРОБЛЕМ СВЕТНА МИ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО - ГОЛФ 4

Мнениеот joker » Пон 14 яну 2008 12:06


security_g написа:ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ!!! ДНЕСКА КАТО ТРЪГНАХ ДА БРЪМЧА ИЗ ПЛОВДИВ ИЗВЕДНЪЖ ПОЧНА ДА ПИСКА И ДА МИГА ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО!!! КОЛАТА ОЩЕ НЕ БЕШЕ ЗАГРЯЛА ОКОЛО 60 ГРАДУСА . СЛЕД ТОВА Е ОСТАВИХ ДА ИСТИНЕ И ИМАШЕ МАСЛО И НЯМАШЕ ТЕЧОВЕ ОТ НИКАДЕ СЛЕД ТОВА КАТО Я ПОДКАРАХ МИНАХ НЯКОЛКО КМ ОБАЧЕ ВЕЧЕ НЕ СЕ ВЛюЧИ ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО. НЯКОИ ДАЛИ ЗНАЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ТОВА>???? КОЛАТА Е ГОЛФ 4 1.4 16V

Системата за ранно предупреждение.
Следвай следните процедури и ще се успокоиш.
:
1.Най-важното -измери налягането на маслото при напълно загрял ДВГ
2.Ако е ниско-лошооооо.....за причините от колегите има писано змного няма да повтарям излишно.....търсачката!
3.Ако е нормално-датчици,табло,маслен филтър и т.н


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Пон 14 яну 2008 19:18


При мен налягането на маслото беше ниско и причината беше масленият филтър - заседнал клапан


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Пон 14 яну 2008 19:33


сега установих че само когато е студена колата зумера се влючва като загреее изгасва. много интересно некои сблъсквал ли се е с този проблем?


Потребителски аватар
plachkov
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
Автомобил: шкода рапид 2019
Двигател: 1000
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plachkov » Пон 14 яну 2008 19:59


Датчика според мен


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Пон 14 яну 2008 20:22


ми дано е това колега!! колко датчика има? аз вийдам само един ами казват че са повече!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта