ПРОБЛЕМ СВЕТНА МИ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО - ГОЛФ 4
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ПРОБЛЕМ СВЕТНА МИ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО - ГОЛФ 4
ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ!!! ДНЕСКА КАТО ТРЪГНАХ ДА БРЪМЧА ИЗ ПЛОВДИВ ИЗВЕДНЪЖ ПОЧНА ДА ПИСКА И ДА МИГА ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО!!! КОЛАТА ОЩЕ НЕ БЕШЕ ЗАГРЯЛА ОКОЛО 60 ГРАДУСА . СЛЕД ТОВА Е ОСТАВИХ ДА ИСТИНЕ И ИМАШЕ МАСЛО И НЯМАШЕ ТЕЧОВЕ ОТ НИКАДЕ СЛЕД ТОВА КАТО Я ПОДКАРАХ МИНАХ НЯКОЛКО КМ ОБАЧЕ ВЕЧЕ НЕ СЕ ВЛюЧИ ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО. НЯКОИ ДАЛИ ЗНАЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ТОВА>???? КОЛАТА Е ГОЛФ 4 1.4 16V
- valentino70
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Бе ясно, че си на зор, ама що викаш ся?
(мани CapsLock-а)
Това колегата Кънев го е писал за Пассат, но пртдполагам, че за Голф ще е същото
С какво масло си? Вискозитет?

(мани CapsLock-а)

Това колегата Кънев го е писал за Пассат, но пртдполагам, че за Голф ще е същото

gr_kanev написа:Не казваш с какъв цвят свети лампата - важно е. Както много пъти съм писал, на този модел лампата е една, но свети жълто или червено. Съответно и пищенето е различно - за лампи с жълт цвят е едно (такива са намаляло гориво до "резервата", ниско ниво на течността за чистачки), за червени лампи е друго (опитай да дръпнеш леко ръчната спирачка при скорост над 10 км/ч (на място с осигурена безопасност - както собствена, така и за околните !!!) за 2-3 сек. и ще чуеш "червеното" пищене).
Това, което е писал по-нагоре уважавания от мен колега madmen, се отнася за светнала червена лампа, или пък за по-стари автомобили. Аз си мисля, че в случая лампата е светвала жълто. Това означава, че нивото на маслото е ниско (но все още има такова за да засмуче маслената помпа). Също така на няколко пъти съм писал тук, че на Б5 датчика за ниво на маслото (този, който дава сигнал за жълтата лампа), не е един прост поплавък, а датчик, който измерва комбинацията (взаимносвързаната тройка) ниво-температура-вискозитет. И ако едно нещо от тези трите излезе извън норми, сигнал се получава. В случая това е било температура (зор на магистралата), а като се повиши температурата и вискозитета на маслото отива по дяволите. Съвет - доливане на малко масло (но само ако не е на максимума, и то след като е престояло в покой няколко часа, на равно място), при първа възможност смяна на маслото (доставчик, марка, вискозитет, ... ). Друг момент, който съм забелязал - ако светне жълтата лампа, (поне при мен) не се угася, дори и след гасене на двигателя, при следващото даване на контакт отново светва и писва. Но спира при отваряне на капака (не е случайност, наблюдавал съм го на няколко пъти, а също така съм го и чел другаде), но след около 100 км светва отново.
Още една особеност - на Б5 уреда за температурата на антифриза е направен така, че показва 90* С не само когато температурата е точно толкова, а когато е "в норми" - да кажем от 80* С до 100* С. Отделно от това температура на маслото и температура на антифриза са различни неща. Но и това е обсъждано няколко пъти тук.
И за последно, че стана много дълго - колегата, пуснал темата, споменава, че маслото, което са му предложили, и е сложил, отговаряло на спецификациите на VW. Добре, ама те са много, и различни, за различните двигатели. Така че маслото, което ще се слага в двигателя, трябва да отговаря на конкретните спецификации на VW за този двигател.
С какво масло си? Вискозитет?
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
valentino70 написа:от къде е внос колата ти??? ако е италия ,ще ти кажа че там масло не сменят тези идиоти,и твърде вероятно да сваляш картера
италянка е деиба и бастуните мондарти!!!!! ама колега според са сменяли маслото!!! двигателя съм отварял ( сменях клапани) и нямаше добажки и беше много чиста!!!
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
маслото
Единственото което се вижда е че караш с доста гъсто масло.
5/40 или най-малко 10/40 е за Г4
5/40 или най-малко 10/40 е за Г4
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: маслото
mufin написа:Единственото което се вижда е че караш с доста гъсто масло.
5/40 или най-малко 10/40 е за Г4
извиняваите колеги аз сум объркал 10w40 е ELF
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: ПРОБЛЕМ СВЕТНА МИ ЛАМПАТА НА МАСЛОТО - ГОЛФ 4
security_g написа:ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ!!! ДНЕСКА КАТО ТРЪГНАХ ДА БРЪМЧА ИЗ ПЛОВДИВ ИЗВЕДНЪЖ ПОЧНА ДА ПИСКА И ДА МИГА ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО!!! КОЛАТА ОЩЕ НЕ БЕШЕ ЗАГРЯЛА ОКОЛО 60 ГРАДУСА . СЛЕД ТОВА Е ОСТАВИХ ДА ИСТИНЕ И ИМАШЕ МАСЛО И НЯМАШЕ ТЕЧОВЕ ОТ НИКАДЕ СЛЕД ТОВА КАТО Я ПОДКАРАХ МИНАХ НЯКОЛКО КМ ОБАЧЕ ВЕЧЕ НЕ СЕ ВЛюЧИ ИНДИКАЦИЯТА ЗА МАСЛОТО. НЯКОИ ДАЛИ ЗНАЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ТОВА>???? КОЛАТА Е ГОЛФ 4 1.4 16V
Системата за ранно предупреждение.
Следвай следните процедури и ще се успокоиш.
:
1.Най-важното -измери налягането на маслото при напълно загрял ДВГ
2.Ако е ниско-лошооооо.....за причините от колегите има писано змного няма да повтарям излишно.....търсачката!
3.Ако е нормално-датчици,табло,маслен филтър и т.н
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта