програмиране/режими на газов инжекцион

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10075
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

програмиране/режими на газов инжекцион

Мнениеот group® » Пет 09 фев 2007 21:05


Питах в друга тема, ползвах и търсачката, но нищо.
Та интересува ме как стоят нещата с газовия инжекцион и "тунинга" му(нарочно кавички че да не ме почнете "газ и тунинг"). Чувал съм за режими - спорт и нормал :roll: Има ЕКУ значи се и програмира та къде, как и т.н. може да се направи. Хубаво би било с едно копче и летиш :lol: Газта е с по-висок октан(май 109 беше) и съм чувал, че с такива настройки и ТАП върви повече от на бензин :roll:
Нека ако някой има опит или знае нещо да пише, че не ми се правят експерименти при недоказани майстори.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 09 фев 2007 23:14


Аз не знам от опит но мога да кажа какво са ми казаха като ходих да питам за газов инжекцион.Имало 3 режима по желание на клиента икономичен,нормал и спорт при които вървяло повече от на бензин но разхода бил жесток.При икономичен горяло много малко но и не вървяло и при нормал било 1:1 с бензина разход:вървене.1100лв ми казаха с българско ЕКЮ а 1800лв с италианско :wink: п.п Не споря как е и дали е вярно само казвам какво ми казаха може би най големите газадии в Стара Загора :wink:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: програмиране/режими на газов инжекцион

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 09 фев 2007 23:52


group написа:Питах в друга тема, ползвах и търсачката, но нищо.
Та интересува ме как стоят нещата с газовия инжекцион и "тунинга" му(нарочно кавички че да не ме почнете "газ и тунинг"). Чувал съм за режими - спорт и нормал :roll: Има ЕКУ значи се и програмира та къде, как и т.н. може да се направи. Хубаво би било с едно копче и летиш :lol: Газта е с по-висок октан(май 109 беше) и съм чувал, че с такива настройки и ТАП върви повече от на бензин :roll:
Нека ако някой има опит или знае нещо да пише, че не ми се правят експерименти при недоказани майстори.

Брат,само не знам кой ще ти го нагласи!Не са много в час с инжекционите т.нар.-газаджии! :roll:


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Съб 10 фев 2007 0:13


Аз съм с такова, за каквото мисля че пише rusiq_24.
Българско ЕКУ "Фобос", правено е в Плевен. Инжекторите са Валтек, а всичко друго е БРЦ. Наистина е с три режима, които се програмират различно и се сменят с едно натискане на бутон. Аз лично до момента съм много доволен от инжекциона и от вървене и от разход. Даже с ръка на сърцето мога да кажа, че повече ми харесва как върви на газ, отколкото на бензин (може и да си въобразявам).
От към разход, тук категорично не мога да кажа, тъй като с нашите газостанции не можеш да повярваш колко ти събира бутилката! Обаче съм забелязал следното: извънградско, 3 човека и мах багаж скорост 100-120, разхода е към 8,5. При скорост от 140-160 разхода е около 10.
Сега се чудя, дали ако добавя и един адванс процесор, ще има положителен ефект?
Има още и куп други подробности, но ако ви интересуват ще пиша.

Иво


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 10 фев 2007 13:46


Ivo_ написа:Аз съм с такова, за каквото мисля че пише rusiq_24.
Българско ЕКУ "Фобос", правено е в Плевен. Инжекторите са Валтек, а всичко друго е БРЦ. Наистина е с три режима, които се програмират различно и се сменят с едно натискане на бутон. Аз лично до момента съм много доволен от инжекциона и от вървене и от разход. Даже с ръка на сърцето мога да кажа, че повече ми харесва как върви на газ, отколкото на бензин (може и да си въобразявам).
От към разход, тук категорично не мога да кажа, тъй като с нашите газостанции не можеш да повярваш колко ти събира бутилката! Обаче съм забелязал следното: извънградско, 3 човека и мах багаж скорост 100-120, разхода е към 8,5. При скорост от 140-160 разхода е около 10.
Сега се чудя, дали ако добавя и един адванс процесор, ще има положителен ефект?
Има още и куп други подробности, но ако ви интересуват ще пиша.

Иво
Колега я сподели за този аванс процесор какво е че ми стана интересно.Не съм чувал досега за това :roll:


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 10 фев 2007 14:50


rusiq_24 написа:
Ivo_ написа:Аз съм с такова, за каквото мисля че пише rusiq_24.
Българско ЕКУ "Фобос", правено е в Плевен. Инжекторите са Валтек, а всичко друго е БРЦ. Наистина е с три режима, които се програмират различно и се сменят с едно натискане на бутон. Аз лично до момента съм много доволен от инжекциона и от вървене и от разход. Даже с ръка на сърцето мога да кажа, че повече ми харесва как върви на газ, отколкото на бензин (може и да си въобразявам).
От към разход, тук категорично не мога да кажа, тъй като с нашите газостанции не можеш да повярваш колко ти събира бутилката! Обаче съм забелязал следното: извънградско, 3 човека и мах багаж скорост 100-120, разхода е към 8,5. При скорост от 140-160 разхода е около 10.
Сега се чудя, дали ако добавя и един адванс процесор, ще има положителен ефект?
Има още и куп други подробности, но ако ви интересуват ще пиша.

Иво
Колега я сподели за този аванс процесор какво е че ми стана интересно.Не съм чувал досега за това :roll:

Като си карал кола на газ и като подадеш рязко газ,тя забива муцуна,вдига оборот и тогава почва да върви,нали?Аванс процесорът коригира аванса на колата като е на газ-"измества го",за да може да поема! :wink:


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 10 фев 2007 15:40


нека колегата със 3-те степени на инжекциона да се замери на бенз 0-100 и после в режим "спорт" на газ, да видим има ли разлика :roll:


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Съб 10 фев 2007 17:11


Адванс процесора, както е писал sin orel C20XE, измества аванса на колата, когато си на газ, при ускорение. Мисля че е и дава предварение и от там се получава и по-добро изгаряне на горивото. Знам че в някой модели, например БРЦ го има оригинално вградено в ЕКУто.

Разликата в режимите при мен е само в ускорението. При мен в трите карти има разлика само до 3500 оборота. От там нататък всичко е настроено еднакво. Колкото и икономично да ти се иска да караш в града, понякога ти се налага ускорение. Вкарваш една предавка надолу и го имаш. Максималната скорост също е равна. Аз съм пробвал до 200 на равно, повече ме достраша признавам , но имаше накъде. :oops:
Ето тук http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.139.167 може да разгледате повече за софтуера и как се настройва. Без разбира се да го тълкувате като реклама на фирмата. Газаджиите го настройват в движение с лаптоп. Не изглежда особено сложно, но признавам иска си умения.

Относно замерването до 100, не съм се сещал до сега да го замеря, въреки че след всяка настройка сме правили подобни опитчета. После се налагат двета графики на бензин и на газ, обясняват момчетата, но кой да помни всичко.

Иво


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Нед 11 фев 2007 2:05


С аванса трябва да се внимава,че и много лесно заминават клапани! :wink:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 11 фев 2007 17:13


Аванс процесора не е ли Джет спарк-а който ти регулира предварението във всеки един момент?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10075
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Нед 11 фев 2007 18:39


IvoG написа:Аванс процесора не е ли Джет спарк-а който ти регулира предварението във всеки един момент?

Да. Той е българския му модел. Имал съм на старата кола и бях много доволен ;)


Някой знае ли къде могат да ми направят тази история с режимите, тука в София? Не ми се иска да ходя при кой да е.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10075
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 12 фев 2007 16:39


:arrow:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 12 фев 2007 17:42


зайо-байо имаше човек в софия който слагаше джет спарка:wink:

0 8 9 9 8 3 0 4 0 3 -Денислав се казва :wink:


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пон 12 фев 2007 21:37


Някой знае ли къде могат да ми направят тази история с режимите, тука в София? Не ми се иска да ходя при кой да е.[/quote]

Аз само не можах да разбера дали имаш газов ижекцион или ти предстои монтажа на такъв? Ако имаш такъв просто трябва да провериш дали има възможност да запаметява повече от 1 режим на работа. Тогава търси оторизирания сервиз на марката и ходи в него най-добре. Ако все още нямаш, търси такъв с подобни възможности. Бях писал за моя, без да те агитирам. Той не е монтиран в Сф, така че тук не мога да препоръчам никого. Би трябвало и утвърдените марки да предлагат подобни модели. :wink:

Провери, и сподели!


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10075
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 13 фев 2007 0:13


Ivo_ написа:....

Имам! Слаган е в Стар газ и там питах но човека май не е по тези неща и неможа да ми помогне по никакъв начин. Нещо смотолеви, че имало как, но ... незнам си какво. Затова питам тук ;)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта