AFN-а ми забива
AFN-а ми забива
имам следния проблем като форсирам ми забива, типично за тди смених клапана н75 и не се оправя. след като изтрия грешките и забие прави грешка:00575.intake manifold pressure и control difference. някои може ли да ми каже как да тествам дебитомера и какви стоиности трябва да дава и ако е за регулиране как да го направя благодаря ви.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Според мен механизма за променлива геометрия е зацапан, вакуум маркучите са ок нали?
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html

http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=78772
Сещам се за една доста дълга тема, на sstancheff, където той си беше писал всичките мъки - по почистването, колко трябва да е хода, и т.н. niks76 също се беше включил с ценни съвети. Ето я и темата. В първия пост с почернени букви е написано какво е правено. Ако някой има време, да изчете всичките 6 страници. ifidik също е основна действаща фигура.
Сещам се за една доста дълга тема, на sstancheff, където той си беше писал всичките мъки - по почистването, колко трябва да е хода, и т.н. niks76 също се беше включил с ценни съвети. Ето я и темата. В първия пост с почернени букви е написано какво е правено. Ако някой има време, да изчете всичките 6 страници. ifidik също е основна действаща фигура.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
само да спомена,че исках да помогна с това не е дебитомер.каквото и друго да кажем може да е подвеждащо като не може да се види на живо.как да уточним дали е спукано гумено съединение,няма вакум,зацапана геометрия,износена геометрия,проблем в датчика за налягане,дефектен н75,задръстен катализатор,дефектен клапан на турбината...според мен диагнозата е обади се на ВЕНТОМАН или смени всички гумени съединения,турбото, дебитомера, мапа,гърнетата,горивния филтър и помпата и ако пак забива върви на майстор.Е кога помоща е помощ или правим мечешки услуги?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ifidik написа:само да спомена,че исках да помогна с това не е дебитомер.каквото и друго да кажем може да е подвеждащо като не може да се види на живо.как да уточним дали е спукано гумено съединение,няма вакум,зацапана геометрия,износена геометрия,проблем в датчика за налягане,дефектен н75,задръстен катализатор,дефектен клапан на турбината...според мен диагнозата е обади се на ВЕНТОМАН или смени всички гумени съединения,турбото, дебитомера, мапа,гърнетата,горивния филтър и помпата и ако пак забива върви на майстор.Е кога помоща е помощ или правим мечешки услуги?
Ето това според мен е отговор - иначе казано - може да е от доста неща, без диагностика просто гадаем на сляпо.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта