AFN-а ми забива

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

AFN-а ми забива

Мнениеот meen » Нед 09 мар 2008 21:52


имам следния проблем като форсирам ми забива, типично за тди смених клапана н75 и не се оправя. след като изтрия грешките и забие прави грешка:00575.intake manifold pressure и control difference. някои може ли да ми каже как да тествам дебитомера и какви стоиности трябва да дава и ако е за регулиране как да го направя благодаря ви.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 10 мар 2008 7:48


не е дебитомер


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 10 мар 2008 9:32


ifidik написа:не е дебитомер

Ей такива отговори най-много ги обичам. И сега какво, човека трябва да пита а от какво е. И пак да има отговор - не е от филтър за горивото /например/. Е няма що, много си помагаме по този начин. Ако знеш от какво е - пиши. Ако не - пак.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 10 мар 2008 9:40


Според мен механизма за променлива геометрия е зацапан, вакуум маркучите са ок нали?
Изображение
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meen » Пон 10 мар 2008 10:00


вакумите са ок и механизма като подавам газ се движи дали несе движидостаъчно? или не6то друго продулжавам с опитите някои ако се сети нещо да казва. опитите продулжават


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 10 мар 2008 10:12


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=78772
Сещам се за една доста дълга тема, на sstancheff, където той си беше писал всичките мъки - по почистването, колко трябва да е хода, и т.н. niks76 също се беше включил с ценни съвети. Ето я и темата. В първия пост с почернени букви е написано какво е правено. Ако някой има време, да изчете всичките 6 страници. ifidik също е основна действаща фигура.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пон 10 мар 2008 23:30


само да спомена,че исках да помогна с това не е дебитомер.каквото и друго да кажем може да е подвеждащо като не може да се види на живо.как да уточним дали е спукано гумено съединение,няма вакум,зацапана геометрия,износена геометрия,проблем в датчика за налягане,дефектен н75,задръстен катализатор,дефектен клапан на турбината...според мен диагнозата е обади се на ВЕНТОМАН или смени всички гумени съединения,турбото, дебитомера, мапа,гърнетата,горивния филтър и помпата и ако пак забива върви на майстор.Е кога помоща е помощ или правим мечешки услуги?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 10 мар 2008 23:49


ifidik написа:само да спомена,че исках да помогна с това не е дебитомер.каквото и друго да кажем може да е подвеждащо като не може да се види на живо.как да уточним дали е спукано гумено съединение,няма вакум,зацапана геометрия,износена геометрия,проблем в датчика за налягане,дефектен н75,задръстен катализатор,дефектен клапан на турбината...според мен диагнозата е обади се на ВЕНТОМАН или смени всички гумени съединения,турбото, дебитомера, мапа,гърнетата,горивния филтър и помпата и ако пак забива върви на майстор.Е кога помоща е помощ или правим мечешки услуги?

Ето това според мен е отговор - иначе казано - може да е от доста неща, без диагностика просто гадаем на сляпо. :wink: :да:


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meen » Сря 12 мар 2008 9:23


имам ваг ком и ми прави грешка като забие турбото но не знам каде и какви параметри трябва да погледна за да разбера какво точно се случва и дали са в норма някои ако ми подскаже малко мисля че ще се справя


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 мар 2008 9:46


Даваш на канал 11 и даваш да запише лог файл-след това на някоя дълга отсечка/примерно пътя към летището/газ до ламарините.После го отваряш с ВАГ-Скоуп и гледаш кое как работи/изписва графика на исканите стойности на турбото,реалните стойности,обортите и работата на Н75/.


Volkswangel
Мнения: 626
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
Двигател: 2015
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Volkswangel » Сря 12 мар 2008 18:39


Имах този проблем и потроших маса пари за тоя дето духа.
Накрая се оказа спукан маркуч в турбо системата под интеркулъра.
Смених го и сега е изтребител!


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meen » Сря 12 мар 2008 19:12


маркучите ги проверих,като запуших този които влиза в смукатела и не чух да изпуска от никаде, продулжавам с тестовете 6те ви кажа веднага щом оправа проблема. благодаря ви.


klenbuterol
Мнения: 73
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот klenbuterol » Нед 16 мар 2008 3:07


напълно подкрепям L&R . На мен вече ми се случва един път.


djagi81
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот djagi81 » Нед 16 мар 2008 18:47


as imah tozi problem svalih turboto i po4istih ot nagar i se opravi alh motor
mod edit: L&R
КИРИЛИЦА


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meen » Вто 25 мар 2008 18:25


благодаря на всички които ми помогнаха да реша проблема със забиването. проблема го реших с раздвижване на геометрията.взех масло смазах оста която влиза в турбото и започнах да раздвижвам вилката около 1 час и всичко се оправи веднага сложих ваг кома и не прави вече грешка и се форсира до краи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта