Здравейте, имам страхотен проблем с прословутия мотор на GOLF III 1.6 I (AEE), след като обиколих всички сервизи във Враца и няколко в София (САКАР АУТО, ЮНИТРЕЙД,Мишо Горубляне и Ваското 1) проблема си остана а той е следния:
трудно пали независимо от температурата на двигателя, нерегулируеми обороти, изгасва на празен ход, прекъсва и не може да се форсира при ниските обороти, за тези проблеми явно няма никакво решени поне засега.
След като обиколих сервизите смених:
свещи, високоволтови кабели, бобина, температурен датчик, горивен,маслен и въздушен филтър,палец и делко, премерих бензиновата помпа работи при определеното налягане.
гледаха няколко пъти да не дърпа въздух и да не би да има пробил токов кабел,тестваха и ламбда сондата.
Останаха непроверени компютър, МАР датчик и дроселовата клапа. Опитите ми да ги намеря за тестване останаха без успех, а и не е сигурно че проблема идва от тях. Закупуването на тези части нови е много скъпо, надеждата ми е някой със същия мотор АЕЕ да помага с тестване на горепосочените части, за което естествено аз ще си платя за услугата.
Помагайте!
Благодаря предварително!!!



Проблем с мотор АЕЕ 1.6i. помагайте
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
здравей приятел искрено ти съчувствам защото и аз съм със този простолут двигател само се моля да мине и ощe някоя година и да я продам но това е друг въпрос бих ти препоръчал един сервиза на Симеоновско шусе ЮВЕ се казва там си разбират доста от работата неказвам че 100% ще помогнат но поне на мене там са ми я оправяли много са точни и съм доволен бих ти препоръчал и ти да пробваш ...
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
В ЮВЕ имаме и наш човек
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=44110&highlight=

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ох аз преди години като си купих моя Голфи ей тъй на ми се изредиха бая майстори и на колата ми ама и на джоба ми!Бая време мин докато ми зарастне...портфейла!Кой майстор ще ти погледне колата и няма да ти вземе пари ако не ти е приятел или роднина.Или ако не е от форума!Разбира се вече познавам достатъчно компетентни люде.....и това не може да се повтори,ама докато ги разбере човек....
Последна промяна от joker на Съб 05 май 2007 16:39, променено общо 1 път.
относно Ваското 1
Благодаря за отговорите!
Относно Ваското 1 щом разбра къде съм ходил каза че няма гаранция че и той ще я оправи и не се зае,остават вариантите за сервиза който каза колегата и евентуално тестване от друг голф.Относно майсторите навсякъде се плаща!
Относно Ваското 1 щом разбра къде съм ходил каза че няма гаранция че и той ще я оправи и не се зае,остават вариантите за сервиза който каза колегата и евентуално тестване от друг голф.Относно майсторите навсякъде се плаща!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vaskoto1 написа:при АЕЕ основен проблем се явява италианския компир доколкото ми показват няколко коли вече... нещо не общува добре с немската клапа-необяснимо е...
клапата отказва базови настройки компира казва че всичко е ОК...
решение е проба с немски компир.
Аха потвърждавам горното.
1 Fault Found:
01087 - Basic Setting Not Performed
35-00 - -
Грешката се чисти но при загасяне на двигателя и повторен старт пак се появява. Не ми останало време да проверя дали на 15 ти пин на компа се губи +12В при загасяне на двигателя.
При мен засега проблема е само при загрял двигател на ПХ -клатене на оборотите около 650 и аха аха да изгасне и пак ги вдигне.
Засега резервен комп за проба не съм намерил. Имам дадена поръчка за комп., ама няма резултат засега.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Poor idle speed, engine jerks regularly
Models affected:
Magneti Marelli 1AV, AEE engine
Cause:
The Multipoint engine in the Golf has been made more protective to the environment by keeping the idle speed very low (600-700 rpm). Therefore the idle speed is more noticeable in comparison to the last model. Fixing must be avoided. The idle speed cannot run smoothly and cannot be changed. Discussion on this is on going.
ето още какво изкопах. явно си им е по рождение-ше им го нафукам у скапаните екологии!
Models affected:
Magneti Marelli 1AV, AEE engine
Cause:
The Multipoint engine in the Golf has been made more protective to the environment by keeping the idle speed very low (600-700 rpm). Therefore the idle speed is more noticeable in comparison to the last model. Fixing must be avoided. The idle speed cannot run smoothly and cannot be changed. Discussion on this is on going.
ето още какво изкопах. явно си им е по рождение-ше им го нафукам у скапаните екологии!

Отново искам да благодаря за отговорите и вниманието което ми обърнахте, относно моя проблем. Благодаря и на Ваското 1 за информацията която ми даде. Разбирам сложността на проблема, но все пак трябва да има някакво решение. Ако действително има проблем с италианския компютър и немската клапа, ще пробвам с немски комп. , но той дали е съвместим. Евентуално пак ще търся Ваското 1.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
би трябвало да е на 100% съвместим защото ФВ дават заданието на подизпълнителя с буксата на колата-на кой пин какво е вързано. оттам нататък не ги интересува марели какво ще баят вътре или бош какви ше ги дробят-инсталацията на колата винаги е една и съща.
проблем е да се ползват части от единия компир (вътре) за другия-тва е невъзможно, защото решенията са тотално различни но до буксата-колите винаги са еднакви.
ти само намери немски компир и ша га видим ний...
проблем е да се ползват части от единия компир (вътре) за другия-тва е невъзможно, защото решенията са тотално различни но до буксата-колите винаги са еднакви.
ти само намери немски компир и ша га видим ний...

- BastunSelski
- Мнения: 600
- Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
- Контакти:
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... =17293&hl=
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... hl=marelli
Я ги виж тия линкове.може да са ти от полза.
То излиза,че щом италианец почне да бара електрониката става "капут".
Защо в колите не вграждат нещо японско,ами използват тези макаронаджии не ми става ясно?
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... hl=marelli
Я ги виж тия линкове.може да са ти от полза.

То излиза,че щом италианец почне да бара електрониката става "капут".
Защо в колите не вграждат нещо японско,ами използват тези макаронаджии не ми става ясно?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта