E какво ви е толкова чудно, че са сложили турбина с K-Jetronic? Има заводски турбоколи с K-Jetronic сред които дори е Porsche 911
До колкото знам налягането в системата се определя от натиска на пружината, която натиска контролното бутало. Ако ти трябва повече налягане може да се добави мини-клин зад пружината, който ще промени ефективната й дължина. Мини-клинче с големина приблизително 2мм ще увеличи налягането до около 0.7 бара. Мисля си, че с малко по-силничка помпа, по-голямо клинче и доста големи надежди да не се пръсне инжекцията може и да изкара 1+ бар

Но съвсем друг е въпроса как е мапната тая кола (ако изобщо е), за мене си остава загадка

Не мога да коментирам, защото нямам никъква предства какво са правили тия хора по самата кола
