дайте инфо за AEF?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дайте инфо за AEF?

Мнениеот GAD » Пон 09 яну 2006 16:23


Започва с AEF и единственото, което знам е, че е 1.9 Дизел...

Благодаря предварително! :)




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 09 яну 2006 16:43


Sdi 64 кончета.

А ето тук всичко за него http://volkswagen.msk.ru/engine/aef/aef_rus.pdf


abc.it
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 14:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Какъв е този двигател?

Мнениеот abc.it » Пон 30 яну 2006 15:12


Имаш сериозен проблем! Аз сега си търся мотор за Полото заради тази AEF02 Серия. Мотора е супер ако беше читав. Маховика ми с скапва за втори път, ато й стружа колкото еден Голф 2


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пон 30 яну 2006 15:35


Разкажи ми повече... Какво си препатил с този AEF двигател, че толкова си се наплашил? Аз досега, да чукна на дърво, грижи нямам...


GLS
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 31 яну 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот GLS » Вто 31 яну 2006 17:54


Моето поло е 1.9д с двигател AEF и не е SDI!Произведено е 1999.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

и мойто е аеф , но утре ще гледам първа дюза и не го водят..

Мнениеот rudolf » Сря 22 фев 2006 5:19


и мойто е аеф , но утре ще гледам първа дюза и не го водят сди в на бош каталога....

имате ли идея от какво тресе толко под 1100 оборота като казахте маховик да събирам ли пари кат за голф2 ,,на колко е нормално да работи на нулева ?
мерси предварително


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: и мойто е аеф , но утре ще гледам първа дюза и не го вод

Мнениеот GAD » Сря 22 фев 2006 8:47


rudolf написа:и мойто е аеф , но утре ще гледам първа дюза и не го водят сди в на бош каталога....

имате ли идея от какво тресе толко под 1100 оборота като казахте маховик да събирам ли пари кат за голф2 ,,на колко е нормално да работи на нулева ?
мерси предварително


Моето на празен ход поддържа 1000-1020 оборота, и докато не е загряло и е на 980 например тресе, но достигне ли температурата 90'C се успокоява. В началото си мислех да вдигна малко оборотите, но после се отказах, защото видях, че при добре загряла кола е ОК. Все пак последния месец температурите се колебаят от -20 до +15, което е 35'С амплитуда и е много!

Върху тези досадно вибрации имат влияние също качеството на горивото. Аз от ОМВ зареждам и забелязах, че като се затопли с Алпин Дизела по-зле работи (имах останал в резервоара).

Важен е и режима на каране.
Например ако карам седмица- две само градско имам чувството, че се задръства от неефективно горене, но като го опъна после 100-200 км извънградско усещам че се продухва, акумулатора се зарежда, ауспуха се изчиства и следващите няколко дни работи перфектно!

Мисля, че лятото в жегите ще се наложи съвсем леко да понижа оборотите.

Последна промяна от GAD на Чет 20 апр 2006 8:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Чет 23 фев 2006 4:30


мойто пък беше на 1100 оборота и се чувствах като пилот преди да излита,,,,сега ги смъкнах на 950 и пея комбайнерската кат в трактор,,,,да кажеш че слуха ми е музиканстки-не,,,ма с гъза като изпитвам вибраций -ми е лек дискомфорт...
емоционално съм твърда личност ма у гъзо съм лабаф

един ми каза че било някакви пружини на диференцияла , та се вързах за маховика,ма после се оказа че нито той ,нито аз знаем за какво говорим


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Чет 23 фев 2006 8:35


Просто си настрой оборотите на 1000 и няма да имаш проблеми. 950 са малко за този студ... Лятото може би...

Всеки въртящ се механизъм си има така наречената "критична честота" при която вибрациите са най-силни. Възможно е само с 10 оборота + или - двигателя да е много по-спокоен. Важно е да не е на точно тази честота в която се получава резонанс, защото не само дискомфорта е неприятен, а и самия двигател се скапва от това претрисане!!!

Затова загрей добре двигателя на място (да си покаже стрелката 90'С) и започни да мърдаш оборотите +/- докато се успокои! Музикантския ти слух в случая ще ти е от полза! :)

Последна промяна от GAD на Чет 20 апр 2006 8:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Чет 23 фев 2006 10:46


мерси гад,,,карал съм по ретро дизели и съм изгубил форма,,,,заформя се под/подклуб бързи и яростни дизелови картинги:)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта