ААМ + 15 PS

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ААМ + 15 PS

Мнениеот Tyan » Чет 27 окт 2005 22:04


Лично на мене ми се струва абсолютно невъзможно ... освен ако на практика разликата между AAM и ABS двигателите е само в софтуера ..... има минимална разлика в ECU тата на две коли .... един драйвер е по усложнен..... останалото 99% е еднакво .......


На това попаднах в ебау....

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=40187

Нещо това бошлав работа ми се вижда ..... Какво мислите Вие ?




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 27 окт 2005 22:45


Пряко сили колега, може ма с оща малко доработки по свигателя..... иначе не повече от 7-9 кончета


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 28 окт 2005 8:47


prj57 написа:Пряко сили колега, може ма с оща малко доработки по свигателя..... иначе не повече от 7-9 кончета

И то за доста парички-не си струва.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 28 окт 2005 9:11


То аз и лошо се изразих ...... намерих тоя чип в ебау и поръсаждавах .. и АБС и ААМ имат еднакъв диаметър и ход на буталото ..... и т.к ЕКУ тата са им 99% еднакви значи логично е че разликата е в главата на двигателя и може би в софтуера .. обаче иде тоя чип и ми пишат че дига 20 Нютона и 15 коня което на мене ми се струва невъзможно .. ама и 5 коня ако може да се дигнат от чип ...... е добре.... мисля си


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 28 окт 2005 19:27


Тия двигатели барабар с 1.6 са еднакви, на 1.6 са му други някои чарколяци вътре..... но иначе размери и кухини всичко е еднакво.....

Та тоя чип би могъл да ти даде 15 коня и 20 нютона, но в кой диапазон?
Имаш по принцип 3, нисък, среден и висок, тва се изразява спрямо оборотите и точно това променят спортните валове които също са няколко степени....

При слагането на такъв чип на сток мотор не правиш нищо само даваш много пари за нищо.... На ABS ограничителя му е на 6140 а макс к.с са му на 5500 a макс въртящ е на 2500...... ААМ е различен от гледна точка на компресия, малко е по ниска при него и затова дава по малко сила...

Та да си продължа, оригиналния ти ограничител е настроен според оригиналния ти вал, филтър, катализатори, и всички глупости дето ти пречат :lol:

Спортните валове и чиповете се стремят да оптимизират повече в среден и горен диапазон, но понеже двигателя е малко муде, ограничителя се слага на по високи обороти за да може мотора да се възползва от подобрените map-ове за гориво и въздух..... Не забравяме че всичко е за сметка на друго и колкото по агресивни са частите то те са повече за горно ниво и за сметка на мощност и бързина съсипваш ниски обороти и стабилност на работа на мотора....

Виждал ли си как работи Г60 на 1450 оборота на място...... направо се чудеше кво му се е случило, ма с 302 градуса вал и кво ли още не е нормално, а и беше 240 коня.....


Така че помисли си..... чип, филтър, вал, ролка, изпускателни колектори, махнат кат, по дебели тръби, яки свещи кабели, система за силен ток......

Да продължавам ли....мога много, ама има ли смисъл!!!! :wink:


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Нед 06 ное 2005 13:25


Да споделя и аз малко личен опит - правил съм чиптунинг на 3-4 ААМ мотора - ефекта е неизмерим наистина заради скъпото Дино , а и тогава (преди около 3 години) нямаше още..

Първата кола беше Голф3 1992ра. Собственика беше сложил конус и искаше чип. За сравнение се беше дърпал с АУДИ 80 1,8моно 90кс. Не знам в каква кондиция беше а и ясно е , че е по-тежко , но беше по-бързо . След чипването Голфа доста живна (учудващо много) и взе че почна да излиза пред АУДИто с половин кола...

После четох , че този ААМ мотор бил доста дефорсиран и практически милион километра без проблеми правел... :D

Както и да е , колата вече четвърта година се кара яко и пича е супер доволен . Определено си заслужава , това е и мойто мнение независимо колко точно КС дава повече


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 06 ное 2005 18:35


В предишния си пост малко се отнесох..... ма на мен ми е хоби!!! :lol:


Ако ще караш колата всеки ден и за удоволствие един спортен филтър и чип(ако си го намериш евтин) ще те зарадват.....

Но няма да имаш на този мотор пълната мощност само с тези 2 компонента.....


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Пон 07 ное 2005 3:38


prj57 написа:
Ако ще караш колата всеки ден и за удоволствие един спортен филтър и чип(ако си го намериш евтин) ще те зарадват.....

Но няма да имаш на този мотор пълната мощност само с тези 2 компонента.....



"софт тунинг" му се казва :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 07 ное 2005 12:14


То за това ми е щото има разлика да го намериш 50-тина евро и 250 например :) Иначе постовете по темата са чудни :) мене си ме кефи как върви не е като служебната бора 1.9 тди с 6 скорости 85 КВ, ама и не ме е оставил в кофти ситуация да остана без мощност :)


Потребителски аватар
Vi-MAX
предупреждение за БАН
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vi-MAX » Пон 07 ное 2005 21:18


:lol: аз пробвах за 90лв да го продавам ама в БГ хората не харесват и бягат от евтините съблазнителни намаления. Кво да праиш , живот :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 11 ное 2005 8:22


Пфу много ясно че е по-добре да се купи за 500 :) ХАХА


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 11 ное 2005 10:23


Българина обича да му е трудно и скъпо :?

РАСО


Потребителски аватар
VR666
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 08 юли 2004 19:38
Автомобил: VW Jetta
Двигател: CFFB 2011
Местоположение: Ботевград

Мнениеот VR666 » Съб 12 ное 2005 14:14


Абе, аз като видя, че се продава чип за 100 лв. пък в сайта на
производителя е 700 лв., какво да си помисля, а?
Некакси се замислям, разбираш ли. :drinking:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 15 ное 2005 21:44


Да, но все пак на производителя тоя чип ... дето представлява обикновен EEPROM му излиза стотинки ;) важното е софтуера, какво пречи на някой да даде 700 лева за оригиналния чип, да намери PROM писачка и да копира оригиналния firmware на други десет ЕЕПРОМ-ЧЕТА и да ги продаде после по 100 лева :) ? нищо според мене ... изобшо тези неща би трябвало да са безумно евтини и достъпни.... :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 15 ное 2005 22:05


Да де ама нали се сещаш колко достъпни са такива техники и апаратура.... а най трудно е да сметнеш и да мапнеш схемата така че двигателя да може все пак да работи....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта