Лично на мене ми се струва абсолютно невъзможно ... освен ако на практика разликата между AAM и ABS двигателите е само в софтуера ..... има минимална разлика в ECU тата на две коли .... един драйвер е по усложнен..... останалото 99% е еднакво .......
На това попаднах в ебау....
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... gory=40187
Нещо това бошлав работа ми се вижда ..... Какво мислите Вие ?
ААМ + 15 PS
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
То аз и лошо се изразих ...... намерих тоя чип в ебау и поръсаждавах .. и АБС и ААМ имат еднакъв диаметър и ход на буталото ..... и т.к ЕКУ тата са им 99% еднакви значи логично е че разликата е в главата на двигателя и може би в софтуера .. обаче иде тоя чип и ми пишат че дига 20 Нютона и 15 коня което на мене ми се струва невъзможно .. ама и 5 коня ако може да се дигнат от чип ...... е добре.... мисля си
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Тия двигатели барабар с 1.6 са еднакви, на 1.6 са му други някои чарколяци вътре..... но иначе размери и кухини всичко е еднакво.....
Та тоя чип би могъл да ти даде 15 коня и 20 нютона, но в кой диапазон?
Имаш по принцип 3, нисък, среден и висок, тва се изразява спрямо оборотите и точно това променят спортните валове които също са няколко степени....
При слагането на такъв чип на сток мотор не правиш нищо само даваш много пари за нищо.... На ABS ограничителя му е на 6140 а макс к.с са му на 5500 a макс въртящ е на 2500...... ААМ е различен от гледна точка на компресия, малко е по ниска при него и затова дава по малко сила...
Та да си продължа, оригиналния ти ограничител е настроен според оригиналния ти вал, филтър, катализатори, и всички глупости дето ти пречат
Спортните валове и чиповете се стремят да оптимизират повече в среден и горен диапазон, но понеже двигателя е малко муде, ограничителя се слага на по високи обороти за да може мотора да се възползва от подобрените map-ове за гориво и въздух..... Не забравяме че всичко е за сметка на друго и колкото по агресивни са частите то те са повече за горно ниво и за сметка на мощност и бързина съсипваш ниски обороти и стабилност на работа на мотора....
Виждал ли си как работи Г60 на 1450 оборота на място...... направо се чудеше кво му се е случило, ма с 302 градуса вал и кво ли още не е нормално, а и беше 240 коня.....
Така че помисли си..... чип, филтър, вал, ролка, изпускателни колектори, махнат кат, по дебели тръби, яки свещи кабели, система за силен ток......
Да продължавам ли....мога много, ама има ли смисъл!!!!
Та тоя чип би могъл да ти даде 15 коня и 20 нютона, но в кой диапазон?
Имаш по принцип 3, нисък, среден и висок, тва се изразява спрямо оборотите и точно това променят спортните валове които също са няколко степени....
При слагането на такъв чип на сток мотор не правиш нищо само даваш много пари за нищо.... На ABS ограничителя му е на 6140 а макс к.с са му на 5500 a макс въртящ е на 2500...... ААМ е различен от гледна точка на компресия, малко е по ниска при него и затова дава по малко сила...
Та да си продължа, оригиналния ти ограничител е настроен според оригиналния ти вал, филтър, катализатори, и всички глупости дето ти пречат
Спортните валове и чиповете се стремят да оптимизират повече в среден и горен диапазон, но понеже двигателя е малко муде, ограничителя се слага на по високи обороти за да може мотора да се възползва от подобрените map-ове за гориво и въздух..... Не забравяме че всичко е за сметка на друго и колкото по агресивни са частите то те са повече за горно ниво и за сметка на мощност и бързина съсипваш ниски обороти и стабилност на работа на мотора....
Виждал ли си как работи Г60 на 1450 оборота на място...... направо се чудеше кво му се е случило, ма с 302 градуса вал и кво ли още не е нормално, а и беше 240 коня.....
Така че помисли си..... чип, филтър, вал, ролка, изпускателни колектори, махнат кат, по дебели тръби, яки свещи кабели, система за силен ток......
Да продължавам ли....мога много, ама има ли смисъл!!!!
- Vi-MAX
- предупреждение за БАН
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да споделя и аз малко личен опит - правил съм чиптунинг на 3-4 ААМ мотора - ефекта е неизмерим наистина заради скъпото Дино , а и тогава (преди около 3 години) нямаше още..
Първата кола беше Голф3 1992ра. Собственика беше сложил конус и искаше чип. За сравнение се беше дърпал с АУДИ 80 1,8моно 90кс. Не знам в каква кондиция беше а и ясно е , че е по-тежко , но беше по-бързо . След чипването Голфа доста живна (учудващо много) и взе че почна да излиза пред АУДИто с половин кола...
После четох , че този ААМ мотор бил доста дефорсиран и практически милион километра без проблеми правел...
Както и да е , колата вече четвърта година се кара яко и пича е супер доволен . Определено си заслужава , това е и мойто мнение независимо колко точно КС дава повече
Първата кола беше Голф3 1992ра. Собственика беше сложил конус и искаше чип. За сравнение се беше дърпал с АУДИ 80 1,8моно 90кс. Не знам в каква кондиция беше а и ясно е , че е по-тежко , но беше по-бързо . След чипването Голфа доста живна (учудващо много) и взе че почна да излиза пред АУДИто с половин кола...
После четох , че този ААМ мотор бил доста дефорсиран и практически милион километра без проблеми правел...
Както и да е , колата вече четвърта година се кара яко и пича е супер доволен . Определено си заслужава , това е и мойто мнение независимо колко точно КС дава повече
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, но все пак на производителя тоя чип ... дето представлява обикновен EEPROM му излиза стотинки важното е софтуера, какво пречи на някой да даде 700 лева за оригиналния чип, да намери PROM писачка и да копира оригиналния firmware на други десет ЕЕПРОМ-ЧЕТА и да ги продаде после по 100 лева ? нищо според мене ... изобшо тези неща би трябвало да са безумно евтини и достъпни....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта