Мнение за двигател 2.3 V5

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнение за двигател 2.3 V5

Мнениеот Чудомир » Сря 30 май 2007 0:27


Един колега се беше изказал наскоро, че Бора 1.8Т е много по-добър вариант от 2.3 V5 със същите коне (150 к.с)...

Интересува ме двигателя, който е слаган на Толедо 1М след 99г въпросното "куцо пиле" като на Бората ли е, или е друг?

Порових в нета, има 2 вида 2.3 V5 - единия е 150 коня 10v, а другия е 170 коня 20v. Втория го дават и маалко по-икономичен, въпреки че е по-мощен.

Ако 150 коньовия е същия като на Бората - с какво конкретно този двигател е с толкова лоша слава?

Факта, че е с верига, а не с ремък, предимство ли е или недостатък?

Други плюсове/минуси на тези 2 мотора?

Насочил съм се към Толедото, защото Бората и Пасата са ми скъпички, пък и нямат за същите пари толкова екстри като Толедото. Оптималния вариант, на който съм се спрял, е 170 к.с. Executive.
Евентуално друга алтернатива за кола до 130к км и подобно оборудване до 6к евро?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 30 май 2007 0:32


1.8Т се води по-добър избор щото е доста по-икономичен/по-високо КПД на турбината/ и по-разпространен.Винаги повечето клапани са по-добри/по-добро КПД/ затова и 170 коня е по-икономичен от 150.Веригата е адско предимство щото не сменяш ремаци :idea: .Не може да се каже че 2.3 е по-лош избор щото е с верига ,а и няма турбо което го прави доста по-лесен за поддръжка ,обаче и разхода ще е по-голям.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Сря 30 май 2007 0:46


Rabbit_TDI написа:1.8Т се води по-добър избор щото е доста по-икономичен/по-високо КПД на турбината/ и по-разпространен.Винаги повечето клапани са по-добри/по-добро КПД/ затова и 170 коня е по-икономичен от 150

ОК, обаче Толедо 1.8Т е адски рядко явление, годината отива май на 2002+, а оттам и цената е в други измерения.

Rabbit_TDI написа:.Веригата е адско предимство щото не сменяш ремаци :idea:

Е тая верига никва поддръжка ли не и е нужна? Нежно натягане, ала бала? Или тва веднъж на 200к км?

Rabbit_TDI написа:Не може да се каже че 2.3 е по-лош избор щото е с верига ,а и няма турбо което го прави доста по-лесен за поддръжка

Ами точно неналичието на турбо е в моите очи предимство. Колата ми няма да се ползва за дръпки :D

Rabbit_TDI написа:...обаче и разхода ще е по-голям.

С риск да разбудя духовете ще спомена, че крайната цел е газ...Сега моля без "Ааааа...ууууууу", дайте конструктивни мнения :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 30 май 2007 0:58


Чудомир написа:С риск да разбудя духовете ще спомена, че крайната цел е газ...:


споко ...няма да има уууууууу ....ще има само ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Сря 30 май 2007 1:28


Tyan написа:
Чудомир написа:С риск да разбудя духовете ще спомена, че крайната цел е газ...:


споко ...няма да има уууууууу ....ще има само ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ

Понеже не виждам имотикона никъде в поста ти:

Тебе обаче не те свърта, ако не се направиш на клоун :?:

Какво искаш да кажеш с поста ти? Хиляди пъти е предъвкано, че читава уредба и кадърен майстор от всяка кола мога да направят газова...

Аз ли нещо не разбрах?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 30 май 2007 1:32


да и ще върви по добре на газ отколкото на бензин и ще харчи по малко даже .... и ще е по добре за околната среда и мотора ще кара по дълго...тия съм ги чувал вече

...... ще трябва да сложиш газов инжекцион и не от най евтините защото тия с поддръжка на повече от четири дюзи са по скъпи от обикновенните абе направо обикновенна газова и сложете........и в крайна сметка пак ще си убиеш колата ....като няма пари за бензин не се купува мощна кола взима се икономична ........


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 30 май 2007 9:02


И за мен турбото е предимство /погледни в гаража :) / - просто обаче ти казвам обективно погледнато турбото си е още една грижа/без да е болка за умиране/ и особенно ако ще слагаш газ /и за мен няма друго освен газов инжекцион независимо кой мотор ще избереш/.


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Сря 30 май 2007 14:44


Tyan написа:...... ще трябва да сложиш газов инжекцион и не от най евтините защото тия с поддръжка на повече от четири дюзи са по скъпи от обикновенните


Никъде не съм споменал, 4е трябва да е евтина уредбата. Ясно ми е, 4е трябва да е инжекцион. При цените, на които а3 трябва да пълня бен3ин и га3, га3та ми е единствената алтернатива, ако не искам да се ра3оря. И предпо4итам да карам 150 к.с. на га3, но на 100к км, отколкото 131 к.с. на ди3ел на 200к+. Но това не е по темата, 3атова помолих 3а конкретни впе4атления.

П.С. Сори са 3тата и 4ките, ама не намирих къде са буквите на Кредора.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта