Един колега се беше изказал наскоро, че Бора 1.8Т е много по-добър вариант от 2.3 V5 със същите коне (150 к.с)...
Интересува ме двигателя, който е слаган на Толедо 1М след 99г въпросното "куцо пиле" като на Бората ли е, или е друг?
Порових в нета, има 2 вида 2.3 V5 - единия е 150 коня 10v, а другия е 170 коня 20v. Втория го дават и маалко по-икономичен, въпреки че е по-мощен.
Ако 150 коньовия е същия като на Бората - с какво конкретно този двигател е с толкова лоша слава?
Факта, че е с верига, а не с ремък, предимство ли е или недостатък?
Други плюсове/минуси на тези 2 мотора?
Насочил съм се към Толедото, защото Бората и Пасата са ми скъпички, пък и нямат за същите пари толкова екстри като Толедото. Оптималния вариант, на който съм се спрял, е 170 к.с. Executive.
Евентуално друга алтернатива за кола до 130к км и подобно оборудване до 6к евро?
Мнение за двигател 2.3 V5
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
1.8Т се води по-добър избор щото е доста по-икономичен/по-високо КПД на турбината/ и по-разпространен.Винаги повечето клапани са по-добри/по-добро КПД/ затова и 170 коня е по-икономичен от 150.Веригата е адско предимство щото не сменяш ремаци
.Не може да се каже че 2.3 е по-лош избор щото е с верига ,а и няма турбо което го прави доста по-лесен за поддръжка ,обаче и разхода ще е по-голям.

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Rabbit_TDI написа:1.8Т се води по-добър избор щото е доста по-икономичен/по-високо КПД на турбината/ и по-разпространен.Винаги повечето клапани са по-добри/по-добро КПД/ затова и 170 коня е по-икономичен от 150
ОК, обаче Толедо 1.8Т е адски рядко явление, годината отива май на 2002+, а оттам и цената е в други измерения.
Rabbit_TDI написа:.Веригата е адско предимство щото не сменяш ремаци
Е тая верига никва поддръжка ли не и е нужна? Нежно натягане, ала бала? Или тва веднъж на 200к км?
Rabbit_TDI написа:Не може да се каже че 2.3 е по-лош избор щото е с верига ,а и няма турбо което го прави доста по-лесен за поддръжка
Ами точно неналичието на турбо е в моите очи предимство. Колата ми няма да се ползва за дръпки

Rabbit_TDI написа:...обаче и разхода ще е по-голям.
С риск да разбудя духовете ще спомена, че крайната цел е газ...Сега моля без "Ааааа...ууууууу", дайте конструктивни мнения

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Tyan написа:Чудомир написа:С риск да разбудя духовете ще спомена, че крайната цел е газ...:
споко ...няма да има уууууууу ....ще има само ХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХ
Понеже не виждам имотикона никъде в поста ти:
Тебе обаче не те свърта, ако не се направиш на клоун

Какво искаш да кажеш с поста ти? Хиляди пъти е предъвкано, че читава уредба и кадърен майстор от всяка кола мога да направят газова...
Аз ли нещо не разбрах?
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
да и ще върви по добре на газ отколкото на бензин и ще харчи по малко даже .... и ще е по добре за околната среда и мотора ще кара по дълго...тия съм ги чувал вече
...... ще трябва да сложиш газов инжекцион и не от най евтините защото тия с поддръжка на повече от четири дюзи са по скъпи от обикновенните абе направо обикновенна газова и сложете........и в крайна сметка пак ще си убиеш колата ....като няма пари за бензин не се купува мощна кола взима се икономична ........
...... ще трябва да сложиш газов инжекцион и не от най евтините защото тия с поддръжка на повече от четири дюзи са по скъпи от обикновенните абе направо обикновенна газова и сложете........и в крайна сметка пак ще си убиеш колата ....като няма пари за бензин не се купува мощна кола взима се икономична ........
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Tyan написа:...... ще трябва да сложиш газов инжекцион и не от най евтините защото тия с поддръжка на повече от четири дюзи са по скъпи от обикновенните
Никъде не съм споменал, 4е трябва да е евтина уредбата. Ясно ми е, 4е трябва да е инжекцион. При цените, на които а3 трябва да пълня бен3ин и га3, га3та ми е единствената алтернатива, ако не искам да се ра3оря. И предпо4итам да карам 150 к.с. на га3, но на 100к км, отколкото 131 к.с. на ди3ел на 200к+. Но това не е по темата, 3атова помолих 3а конкретни впе4атления.
П.С. Сори са 3тата и 4ките, ама не намирих къде са буквите на Кредора.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта