
B5 Климатроник
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
B5 Климатроник
В момента на климатроника на колата ми показва градусите в измервателна еденица фаренхаит а аз искам да си го настроя да си ми ги показва на целзии в форума на ауди прочетох една тема http://audibg.com/index.php?showtopic=34269&hl=канали+на+климатроника това е темата има едни опциики провах на моя климатроник ама нищо не стана да не би за vw да са други тези опциики и четох и друга тема но нея вече не мога да я намеря как да разбера дали сам на климатроник или на парно ама аз си мисля че то винаги си е на климатроник я помагаите малко
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По повод климатроника - винаги си си на него.той сам си управлява електрически всички клапи,температурата си я задаваш ти ръчно каква искаш да е - той има грижата да я направи такава и само той си знае как точно.Отделно можеш да определяш с бутончетата къде да вее струята и т.н.При новите (като твоя) имаш бутон Econ,който ти дава възможността да си преценяваш сам кога да с пускаш и кога спираш компресора за охлаждането.При повечето компресора работи,когато климатроника прецени,че е необходимо да работи.Ако през лятото си караш на отворен прозорец си гасиш климатроника или само минаваш на Econ и компресора не се включва и разхода на гориво е по-малък.
При по-старите а предполагам и по-новите електрониката си следи кога има нужда от компресора и си го управлява и самичка....да кежм като в купето стане 20 градуса при налгасени 20 компресора спира.Като стане 21 или 22 той тръгва,работи докато стане пак 20 и пак спира....
По повод проблема ти - не мога да ти помогна понеже моя климатроник е от първите и незнам как е при теб.Аз моя съм го пускал във фаренхайт като натиснах няколко копченца едновременно (едното беше циркулацията в купето е другото не помня вече).
Успех!
При по-старите а предполагам и по-новите електрониката си следи кога има нужда от компресора и си го управлява и самичка....да кежм като в купето стане 20 градуса при налгасени 20 компресора спира.Като стане 21 или 22 той тръгва,работи докато стане пак 20 и пак спира....
По повод проблема ти - не мога да ти помогна понеже моя климатроник е от първите и незнам как е при теб.Аз моя съм го пускал във фаренхайт като натиснах няколко копченца едновременно (едното беше циркулацията в купето е другото не помня вече).
Успех!
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Иди на VAG COM да ти обърнат фаренхайтите в градуси по Целзий, мен така ми смениха менюто на борд компютъра от италиански на английски( ако бях поискал можеха да го обърнат на немски или френски-по желание на клиента) . В компа на колата има заложени различни опции-трябва само да ги бутне човек с VAG COM ,дето му разбира ,става за 5 мин. -10лв.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
малка поправка
zfa159 написа:По повод климатроника - винаги си си на него.той сам си управлява електрически всички клапи,температурата си я задаваш ти ръчно каква искаш да е - той има грижата да я направи такава и само той си знае как точно.Отделно можеш да определяш с бутончетата къде да вее струята и т.н.При новите (като твоя) имаш бутон Econ,който ти дава възможността да си преценяваш сам кога да с пускаш и кога спираш компресора за охлаждането.При повечето компресора работи,когато климатроника прецени,че е необходимо да работи.Ако през лятото си караш на отворен прозорец си гасиш климатроника или само минаваш на Econ и компресора не се включва и разхода на гориво е по-малък.
При по-старите а предполагам и по-новите електрониката си следи кога има нужда от компресора и си го управлява и самичка....да кежм като в купето стане 20 градуса при налгасени 20 компресора спира.Като стане 21 или 22 той тръгва,работи докато стане пак 20 и пак спира....
По повод проблема ти - не мога да ти помогна понеже моя климатроник е от първите и незнам как е при теб.Аз моя съм го пускал във фаренхайт като натиснах няколко копченца едновременно (едното беше циркулацията в купето е другото не помня вече).
Успех!
Не е баш точно така. Компресора работи ВИНАГИ, (ако е в режим AUTO и външната температура е по-висока от +5оС).
Ако температурата от вън е по-ниска от посочената по-горе, компресора не работи и в режим AUTO.
Тези които имат копче ECON могат чрез него да изключат компресора , дори и температурата да е над+5оС. Климатроника в този случай не може да докара в купето по-ниска температура от външната.
Тези които нямат копче 'ECON' НЕ МОГАТ да изключат компресора ако температурата е над +5оС.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dokros написа:Не е баш точно така.Aко AUTO и ECON са изключени ,компресора и перките се включват от време на време - познава се по оборотите на празен ход.Когато работят компресора и перките -900 об. , когато се изключат -800 оборота - климатроника сам преценява.
Именно!
Изследвал съм го специално няколко дни.Климатроника си следи какво се случва в купето и ако температурата е каквато е и си седи стабилна компресора се гаси и си седи угасен докато се наложи да охлажда отново.
Говроя толкова смело понеже съм го виждал и тествал специално.По принцип да - виждал съм не един колега,на който компресора не се гаси никога - факт е и това.Тук става дума за друга версия на климатроника или за дефект по упрвлението.Ако всичко е Ок си се гаси когато не е необходим.
- modiliani
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 22 апр 2005 9:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: B5 Климатроник
Fr3nzY написа:В момента на климатроника на колата ми показва градусите в измервателна еденица фаренхаит а аз искам да си го настроя да си ми ги показва на целзии в форума на ауди прочетох една тема http://audibg.com/index.php?showtopic=34269&hl=канали+на+климатроника това е темата има едни опциики провах на моя климатроник ама нищо не стана да не би за vw да са други тези опциики и четох и друга тема но нея вече не мога да я намеря как да разбера дали сам на климатроник или на парно ама аз си мисля че то винаги си е на климатроник я помагаите малко
При мен на климатроника има едно "бутонче" като на електронен часовник и отнего си сменям градуси или фаренхаит. Натиска с химикалка или нещо тъничко - квото имаш под ръка - може и клечка.
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
полезен отговор
Благодаря на всички които дадоха отговори най вече на dr_kanev за изчерпателните теми които предостави
Re: B5 Климатроник
За моделите В5 смяната става така:
1.Натискаш и задържаш копчето "ECON"
2. Натискаш копчето "AUTO" - тогава се появяват градусите по Целзий...
1.Натискаш и задържаш копчето "ECON"
2. Натискаш копчето "AUTO" - тогава се появяват градусите по Целзий...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта