искам да модна колата с един ксенон, и ми трябва идея или вид реле, което при отпадане на напрежеието към него да задържи контакта още 5-10 сек.
някакви идеи?
мерси предварително
Реле със закъснение при изключване
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мощността не ме притеснява защото ще управлява бобината на друго реле 40А, през което ще захраня ксенона директно от акумулатора.
а това реленце да е от 5 секунди закъснение нагоре и ще ми позволи да предотвратя прекъсвания на ксенона при светлинен клаксон, при смяна къси дълги и ако задържа повече време - при излизане от колата ще осветява пътя за известно време :-Р
а това реленце да е от 5 секунди закъснение нагоре и ще ми позволи да предотвратя прекъсвания на ксенона при светлинен клаксон, при смяна къси дълги и ако задържа повече време - при излизане от колата ще осветява пътя за известно време :-Р
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
само преди кондензатора турни един диод , за да не се окаже, че бобината на релето не е единственият консуматор
за winnwer25:
ако един полевак или MOS транзистор е електроника значи не може доста по-евтин е от релето, а консумацията му е в пъти по-малка ! Един R+С между G&S и "захранваш" през още един R. Товарното реле в дрейна
за winnwer25:
ако един полевак или MOS транзистор е електроника значи не може доста по-евтин е от релето, а консумацията му е в пъти по-малка ! Един R+С между G&S и "захранваш" през още един R. Товарното реле в дрейна
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Dobromirski написа:само преди кондензатора турни един диод , за да не се окаже, че бобината на релето не е единственият консуматор
за winnwer25:
ако един полевак или MOS транзистор е електроника значи не може доста по-евтин е от релето, а консумацията му е в пъти по-малка ! Един R+С между G&S и "захранваш" през още един R. Товарното реле в дрейна
Може и да не е електроника, но не мога да си го направя сам. А за първия вариант - всякакво реле ли става, или точно определено?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
MamaMy написа:Реленцето е с контакти 3А и намотка 1,7ком. Консумира толкова малко ток, че като му сложиш успоредно на краката един кондензатор 470 мф държи след отпадане на захранването около 5 секунди. Това всичкото се събира в кибритена кутия и ти остава място и за клечки.
Някой може ли да ми разясни какво реле точно трябва да си купя за да се получи това с кондензатора. Ако сложа кондензатор на повече мф повече време ли ще задържа?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
MamaMy написа:Реленцето е малко черно за монтаж на платка. Купувах го от Радимекс и е с номер 842-1С-С/24VDC.
Колкото по-голям кондензатор сложиш, толкова се увеличава времето на задържане, но и размера.
благодаря за пояснението. Аз пробвах с реле с намотка 400 ома и кондензатор 2200мф но задърва съвсем малко. А на това посоченото пише 24V на мене не ми ли трябва 12V
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта